Aihe: Oletteko nyt tyytyväisiä..
1 2
Deep Shadow
02.10.2003 18:42:19
Kyllä se on selvä että se sisäpiiri, joka täällä pyörii (ei esimerkkejä) ei uusia jäseniä vastaan ota kovin helpolla.

Eiköhän se ole ihmisestä itsestään kiinni miten otetaan vastaan... Eipä minulle ainakaan ole mitään ongelmia tuon suhteen ole tullut vastaan, vaikka en täällä kovin kauaa vielä ole pyörinytkään.

Se, että esimerkiksi Regina ei ole kirjoitellut mitään, ei välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi jostain loukkaantunut. Kaikki eivät vain välttämättä ole yhtä koukussa tähän sivustoon. Ja osa saattaa käydä vain lukemassa näitä keskusteluja ja silloin tällöin vain kirjoitella...
~ Surut pois ja kukka rintaan ~
Anonyymi muusikko
02.10.2003 20:49:13
no tuota.. "olen uusi täällä", "olen vanha täällä".. kyllä mie sitä jonkinasteisena vittuiluna saattaisin pitää jos olisin uusi tulokas.. mutta mie oon vaan.. mie
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita"
Toveri
02.10.2003 22:38:47

Tämä on muuten sellainen asia, joka minullekin nostaa punan kasvoille. Täällä harrastetaan aivan tarpeetonta arvailua tuon asian suhteen, joka toista vähänkin vierasta ja varsinkin uutta nimeä pommitetaan heti kysymyksillä "ootko Mahe?", "mitä Mahe" jne. Ja yleensä osutaan harhaan.

Ootko Mahe?
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Rokkikana
03.10.2003 09:43:21
Kyllä se on selvä että se sisäpiiri, joka täällä pyörii (ei esimerkkejä) ei uusia jäseniä vastaan ota kovin helpolla.
jne

Pöh. Olen ihka uusi ja ihan onnellinen.

Ennen kuin liittyy tälläiselle listalle, on järkevää lueskella vanhoja kirjoituksia ja selvittää listan henki ja tyyli. Että osaa käyttäytyä asiallisesti.
*koittaa näyttää siltä, että osaisi muka käyttäytyä asiallisesti*

(Tosin en esimerkiksi tiedä onko täällä tapana merkitä tekemiset tuollaisten tähtien sisälle. No, minäpä teen niin. Siitäs saatte. *näyttää kieltä*)
"Älä satuta kakkivaa eläintä"
noir
03.10.2003 09:49:38
Kyllä sen mahen yleensä tunnistaa laskemalla yksi yhteen viestien laadun, kirjoitustiheyden, rekisteröitymispäivän, sekä omasivun.

En sitten tiedä, miten tässä tapauksessa on käynyt.

(Tosin en esimerkiksi tiedä onko täällä tapana merkitä tekemiset tuollaisten tähtien sisälle. No, minäpä teen niin. Siitäs saatte. *näyttää kieltä*)

Tapana ei ole ollut laittaa juuri tekemisiä näkyviin, paitsi ehkä vitsimielessä. *leikkii besserwisseriä ja hivelee partaansa *uskottelee omistavansa parran**
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
emmenthal
03.10.2003 10:25:29 (muokattu 03.10.2003 10:27:22)
Minäkin olin täällä joskus uusi, ja kun jotain aina kysyin tai aloitin threadin, sain aika paljon kuulla niitä "google on keksitty" ja "selaapa vanhoja keskusteluja" - juttuja. Mutta mitään loukkaava ei siinä ollut. Toisaalta se kyllä arsyttääkin, että oletetaan kun joku tänne liittyy niin se kuluttaa ensimmäisen viikon lukemalla vanhoja posteja, jotta tietäisi mistä täällä on puhuttu n. kuukausi sitten. Jos ei huvita vastata johonkin postiin tai kysymys on jonkun mielestä tyhmä niin voi vaikka pitää turpansa kiinni.

P.S. Sitä paitsi mielipiteet muuttuu.
Nimismies
03.10.2003 11:34:09
Minusta keskustelufoorumin ei tarvitse olla mikään kysy-vastaa -palsta. Henkilökohtaisesti asiassa nimenomaan häiritsee eräänlainen uusavuttomuus: koko maailman suurin informaatiovarasto on piuhan päässä ja sitä ei osata hyödyntää.

Touché.
Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot.
Mika Antero
03.10.2003 11:55:11 (muokattu 03.10.2003 11:55:58)
Kyllä noihin "Minä vuonna Elvis kuoli?" tyyppisiin kysymyksiin voi aivan hyvin viitata Googlella.

Huono esimerkki. Kysy vaikka Hannu Nybergiltä.

EDIT:

http://194.252.88.3/ijulkaisu.nsf/s … ument&pageid=Content1508127F5CE
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
HS
03.10.2003 12:07:11
Terve

Huono esimerkki. Kysy vaikka Hannu Nybergiltä.

No perskeles. Totta turiset. Tai itse asiassa minä oon kyllä ihan varma, että ne elää vielä kaikki. Siellä saarella.
Elvis, Marilyn, JFK ja mitä niitä ny on...
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
anttipoeka
03.10.2003 12:45:34
Ylensäkin turhanpäivän vittuilu/ilkeily on aika lapsellista tavaraa, mutta joskus jotain hauskojakin heittoja on saanut lukea. Tällaisille forumeille kirjoittaessa kuitenkin kannattaa muistaa, että tänne mahtuu vaikka minkälaisia hörhöjä (kuten minä) eikä kannata turhan helposti ottaa itteensä. ja blaah blaah..
vain tyhmien mielestä,mielipiteeni ovat järkeviä. (Liimatta)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)