Aihe: Warre
1 2
balzary
21.05.2006 22:00:25

Onko Warwickeihin mahdollista laittaa tälläistä D-tuneria että sais nakattua äkkiä eri vireeseen, tällöin tuota 5-kielistä ei välttämättä tartteis.

Pardylla taitaa olla D-tunerit bassoissa kiinni, joten onnistunee.
pardy
21.05.2006 22:03:33

Pardylla taitaa olla D-tunerit bassoissa kiinni, joten onnistunee.

Jep, mun molemmissa perus-Corveteissa on. Warreissa ainoo ongelma on se ettei se vipu mahdu kääntymään enempää kuin sen verran että saa juuri tuohon D:hen tiputettua. Ottaa siihen alempaan viritystappiin se vipu kiinni, mutta jos ei tarvi alle D:n dropata niin on sopii oikein kivasti.
Dixon
21.05.2006 22:05:29
Joo, tuo D on alin mitä omissa biiseissä tarttee. Eli sehän ois just hyvä
Teijo K.
21.05.2006 22:12:12

Ja vieläkun sellaisen löytäisi

http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=14&y=9

Tossahan noita warreja jokunen on alkuun.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
JukkaPena
21.05.2006 22:18:56
Mitäs mieltä porukat on tästä perus Corvetesta.

Mulla on nelikielinen Corvette Standard suosaarnibodylla vuosimallia 2001. Kiva basso, tosin soitin sillä viimeksi helmikuussa ja sen jälkeen nakottanu pussissa huoneen nurkassa. Katkoo G-kieltä tallasta tämän tästä ja siihenkös minä vittuunnuin. Vaihdoin inserttipalat tallasta ja kokeilin eri merkkisiä kieliä, mutta ongelma ei kadonnu. Liekkö tallassa vika vaiko miehessä. Edellämainitun syyn takia mun kohdalla erittäin epäluotettava soitin, joten jääny sen takia vähemmälle käytölle.

Teetätin tohon semmosen remontin aikasemmin, että heitin ne MEC:in mikit ja muut rojut helvettiin ja pistin EMG:n elektroniikat ja Basslinesin mikit. Soundia löytyy modernimpaan menoon, mut tavalliseen rokkiin ym. tumputukseen mulla on toi Yamaha BB1200. Corveten 24-nauhanen otelauta on mun mieleen, mulle toi Corvette on enemmän tilu- ja släppibasso.
Jos käyttäisin harjoitteluun sen ajan, jonka käytän täällä keskusteluun, olisin hyvä basisti.
Kotaja
21.05.2006 22:45:37
katkoo G-kieltä tallasta tämän tästä ja siihenkös minä vittuunnuin

lieköhän toi joku korveten yleisvika, kaverinkin korvetesta tuppas vissiin g-kieli katkeen usein
Larmer
21.05.2006 23:20:31
Täytyis tosiaan tutkia enemmän noita Warwickin malleja, nelikielistä ajattelin ostaa, mutta tuon Thumbin mikit ovat liian alhaalla.
Hieman tanakka yksilö
Jimoleon
22.05.2006 14:16:20
Ei ollut vielä apinanleipäpuut kasvaneet, että pystyis wasson rakentamaan.
"The secret of success is knowing who to blame for your mistakes"
Jesus Muerte
22.05.2006 19:53:43 (muokattu 22.05.2006 19:53:56)
Täytyis tosiaan tutkia enemmän noita Warwickin malleja, nelikielistä ajattelin ostaa, mutta tuon Thumbin mikit ovat liian alhaalla.

Saahan niitä nostettua. Vai tarkoititko, että liian lähellä tallaa? Sille taitaa olla vaikeampi tehdä mitään. Tosin tottumiskysymyshän sekin vain on. Lisäksi tuo bodyn muoto ehkä vähän hämää. Viisikielisessähän nuo mikit ovat vielä taaempana, mutta kummasti se peukku siihen mikin päälle tuntuu löytävän totuttelun jälkeen.
ötzi
22.05.2006 22:45:23 (muokattu 22.05.2006 22:45:52)
lieköhän toi joku korveten yleisvika, kaverinkin korvetesta tuppas vissiin g-kieli katkeen usein

voiskohan johtua tallapalan kulumisesta? mulla ainakin pitemmässä käytössä ollut nimen omaan Gkielin pala oli kulunu silleen teräväksi ja sillä kun anto löylyä niin katkeili aika usein, korjautu pienellä hionnalla. tosin ei warressa
Ötzin kirous tappaa -Iltalehti '05
Larmer
22.05.2006 22:51:08
Saahan niitä nostettua. Vai tarkoititko, että liian lähellä tallaa? Sille taitaa olla vaikeampi tehdä mitään. Tosin tottumiskysymyshän sekin vain on. Lisäksi tuo bodyn muoto ehkä vähän hämää. Viisikielisessähän nuo mikit ovat vielä taaempana, mutta kummasti se peukku siihen mikin päälle tuntuu löytävän totuttelun jälkeen.

Juu siis liian lähellä tallaa. Ja itse soittelen kuiteskin aika läheltä tuota otelautaa, ellen peukalo otelautaa vasten, joten tuo ei ole minun makuuni oikein.
Hieman tanakka yksilö
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)