Aihe: EMG 81 EMG sa EMG 85 setin asentamisesta.
1
tyrol
21.05.2006 11:51:32
Tämmöistä mikkisettiä olisin hankkimassa mutta Huomasin että kenelläkään ei näytä tällaista settiä olevan. Eli kysymys kuuluu, että onnistuuko edes kyseisen setin asentaminen?
Sleepless
21.05.2006 12:04:05
Tämmöistä mikkisettiä olisin hankkimassa mutta Huomasin että kenelläkään ei näytä tällaista settiä olevan. Eli kysymys kuuluu, että onnistuuko edes kyseisen setin asentaminen?

Onnistuu. Ainakaan tuo 81 - ja 85 ei ole puolitettavissa. Tuosta SA:sta en sitten tiedä. Eli ihan perus kolmen mikin kytkennällä ilman puolituksia nuo voi ainakin asentaa. Oletko muuten huomannu etä EMG:llä on noita valmiitakin settejä myynnissä? Ei taida juuri vastaavaa olla, mutta kuitenkin. En tiedä tuleeko yhtään halvemmaksi, mutta jotkut on jo valmiiksi pleksissä ja kytkettynä eli säästyisi vaivaa.
Hiljaa hyvä tulee.
tyrol
21.05.2006 12:09:29
Oletko muuten huomannu etä EMG:llä on noita valmiitakin settejä myynnissä? Ei taida juuri vastaavaa olla, mutta kuitenkin. En tiedä tuleeko yhtään halvemmaksi, mutta jotkut on jo valmiiksi pleksissä ja kytkettynä eli säästyisi vaivaa.

Olen huomannut ja siksi huolestuinkin kun ei näyttänyt tätä 81 sa 85 settiä löytyvän valmiina. Mutta hyvä että se onnistuu.
Pitääkö muuten vaihtaa tämä mikkivalitsin tuohon emg:n versioon vai käykö entisten passiivimikkien valitsin?
Sleepless
21.05.2006 12:28:51 (muokattu 21.05.2006 12:29:38)
Olen huomannut ja siksi huolestuinkin kun ei näyttänyt tätä 81 sa 85 settiä löytyvän valmiina. Mutta hyvä että se onnistuu.
Pitääkö muuten vaihtaa tämä mikkivalitsin tuohon emg:n versioon vai käykö entisten passiivimikkien valitsin?

Kyllä käy se passiivimikin valitsin. Kunhan vaan käytät niitä EMG:n omia potkikoita ja jakkia. Mulla 85 ja 81 Charvelissa ja hyvin skulaa! Kannattaa kokeilla sitä 85:sta tallaan. Itse tein niin enkä enää vaihda toisinpäin.
Hiljaa hyvä tulee.
oiva tumpeloinen
21.05.2006 20:23:24
Nyt ennen kuin menet ostamaan niitä aktiivimikkejä, niin kokeile, mahtuuko kaikki uudet romut kitaraan. Siis: ota se elektroniikkapotero auki ja kokeile mahtuuko 9V-paristo sinne.

Tämmöinen huomio vain tuli mieleen, kun katsoin tuota sun omakuvaa. Tuon "ässän" lankku ei ole kovin paksu, joten se poterokaan ei ole kovin syvä.....jos ne nyt yleensäkään siihen on tulossa. Tosin se kannattaa mitata jokaisen kitaran kanssa, ettei joudu jyrsimään.
Werde
22.05.2006 13:16:21
Huomaathan että tuon setin kanssa kannattaa käytännössä olla 3-way switch, kun puolitusmahdollisuutta noihin humppareihin ei ole.

Itse jätin RG:n keskimikin kytkemättä ja löin nuo pelkät humpparit siihen.
Punttia ja heviä, saatana /,,/
oiva tumpeloinen
22.05.2006 13:49:14
Huomaathan että tuon setin kanssa kannattaa käytännössä olla 3-way switch, kun puolitusmahdollisuutta noihin humppareihin ei ole.

Itse jätin RG:n keskimikin kytkemättä ja löin nuo pelkät humpparit siihen.

Ihan hyvinhän siinä voi olla 5-way switch, jos siihen on tarjoitus lyödä tuo kolmas mikki kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)