Aihe: Dream Theatteristä
1 2 3 4 519 20 21 22 23122 123 124 125 126
jjylli
20.05.2006 19:26:29
Kuulostaa karmealle? Imase nyt kuule, maailman kovin soittaja ja helkutan hyvä soundikin.

joo ja kuulostaa karmeelta.
Järvihirviö
20.05.2006 23:07:41
joo ja kuulostaa karmeelta.

Näyttää kans.
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 02:57:06
Aaaa! Petrucci siis, paitsi kuulostaa, nykyään myös näyttää karmealle! No, onpahan homma tasapainossa eri aistien suhteen. :)

Hmmm... Miksi edes seuraat tätä threadia? Kateus ja siitä johtuva katkeruus? Noh, onhan se tietenkin ymmärrettävää.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Järvihirviö
21.05.2006 02:59:40
Hmmm... Miksi edes seuraat tätä threadia? Kateus ja siitä johtuva katkeruus? Noh, onhan se tietenkin ymmärrettävää.

Taidat olla vain kateellinen.
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 03:10:37
Taidat olla vain kateellinen.

Jåå.
Sir Jöpötin
21.05.2006 11:58:15 (muokattu 21.05.2006 11:59:00)
Kuulostaa karmealle? Imase nyt kuule, maailman kovin soittaja ja helkutan hyvä soundikin.

Hoho, joku tarttu koukkuun heti :)

E: Hmmm... Miksi edes seuraat tätä threadia? Kateus ja siitä johtuva katkeruus? Noh, onhan se tietenkin ymmärrettävää. Ja toinenki näköjään :)
Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia...
zeme
21.05.2006 12:37:28

E: Ja toinenki näköjään :)

hehe :D
No problem.
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 13:07:27

E: Ja toinenki näköjään :)

Tunnustan. :D Mä vaan oon heti kärppänä puolustamassa DTtä, jos joku uskaltaa sitä sorsia. Se on ollut/on mulle tärkeä bändi, esikuva ja vaikuttaja omaan tyyliin.

Mutta miksi ylipäätään pitää alentua tahalliseen provosointiin? Saavatko jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt siitä jotain seksuaalista tyydytystä? Masturboivatko nämä henkilöt kenties samalla, kun lukevat vihaisia vastauksia typerille kommenteilleen? :D Ei vaan mahdu mun kaaliin, mutta jokainen hankkikoon kicksinsä parhaaksi näkemällään tavalla. ;)
jjylli
21.05.2006 14:42:53
Tunnustan. :D Mä vaan oon heti kärppänä puolustamassa DTtä, jos joku uskaltaa sitä sorsia. Se on ollut/on mulle tärkeä bändi, esikuva ja vaikuttaja omaan tyyliin.

Mutta miksi ylipäätään pitää alentua tahalliseen provosointiin? Saavatko jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt siitä jotain seksuaalista tyydytystä? Masturboivatko nämä henkilöt kenties samalla, kun lukevat vihaisia vastauksia typerille kommenteilleen? :D Ei vaan mahdu mun kaaliin, mutta jokainen hankkikoon kicksinsä parhaaksi näkemällään tavalla. ;)

pitääkö tämä ymmärtää niin, että vain niiden tulee ilmaista mielipiteensä, jotka pitävät kyseisestä musiikista? kritiikki kielletty? minä ainakin ilmaisin mielipiteeni, koska kyseessä on harvinainen esimerkki musiikista, jossa minusta ei ole mikään kohdallaan! arvostan toki omaa mielipidettäsi enkä missään tapauksessa oleta, että muiden pitäisi ajatella kuten minä. kollektiivinen "kaikki on samaa mieltä" on vaarallista. sen osoittaa historia.
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 15:35:12
pitääkö tämä ymmärtää niin, että vain niiden tulee ilmaista mielipiteensä, jotka pitävät kyseisestä musiikista? kritiikki kielletty? minä ainakin ilmaisin mielipiteeni, koska kyseessä on harvinainen esimerkki musiikista, jossa minusta ei ole mikään kohdallaan! arvostan toki omaa mielipidettäsi enkä missään tapauksessa oleta, että muiden pitäisi ajatella kuten minä. kollektiivinen "kaikki on samaa mieltä" on vaarallista. sen osoittaa historia.

Itse arvostan yhtä paljon niin positiivisia kuin negatiivisiakin kommentteja, aivan sama pidinkö jostain bändistä tai en (tässä tapauksessa pidän). Toisaalta en arvosta "Tää bändi on ihan paska"-tyylisia mitäänsanomattomia kommentteja, koska ketään ei varmaan kiinnosta (tai mua ainakaan) lukea tämän tyylistä paskan heittoa, jolle kirjoittaja ei viitsi edes kertoa minkään tyylistä perustelua. Mielipiteensä saa toki ilmaista, mutta mietippä itse, onko mitään järkeä tulla johonkin threadiin ilmoittamaan vain, että "tää bändi on ihan vitun paska"? Eiköhän sen nyt jokainen tiedä, että jengi vetää vaan herneet nenään tuommoisista turhuuksista. Jos välttämättä haluat kritisoida Dream Theateria, niin voisit kertoa mistä tässä bändissä et pidä. Ovatko ne soundit, tyyli, genre jne.

Mutta enemmän kuin sun kommenttisi, mua ihmetyttää Juccizen loan heitto. Hän on useita kertoja tuonut selväksi oman kantansa, että ei pidä esim. Dream Theaterista, Bodomista, tabulatuureista, tilutuksesta ym. Ja tämähän asia sopii minulle vallan hyvin, sillä en tunne itseäni häntä paremmaksi, että voisin arvostella hänen musiikkimakuaan, soittotapaansa/tekniikkaansa jne. Mutta silti hänen typeriä, provosoivia kirjoituksiaan löytyy lähes jokaisesta edellä mainittuihin kohtiin liittyvistä keskusteluista. Miksi hän sitten tekee näin? Kuten jo edellisessä viestissä mainitsin, niin jokaisella taitaa vain olla se oma tapansa hankkia seisokkinsa.

Eikä tämä koske pelkästään Juccizta, vaan ihan yleisesti suurta käyttäjäryhmää tällä sivustolla. Jucciz vain ikävä kyllä teki itsestään esimerkin tässä tapauksessa, toivottavasti mies ei hiilly kovin totaalisesti minun kirjoituksistani, vaikkakin mitään kirjoittamaani en kadu.
jjylli
21.05.2006 16:12:05
Jos välttämättä haluat kritisoida Dream Theateria, niin voisit kertoa mistä tässä bändissä et pidä. Ovatko ne soundit, tyyli, genre jne.

en pidä soundeista, tyylistä, genrestä jne. en oikeastaan välitä kirjoittaa orkestereista, joista en pidä (melkein kaikki nykymetalli esim.). tässä orkesterissa on vain niin loistavasti kiteytettynä se mistä en pidä. ei mikään turha orkesteri siis (?) !
PekkaM
21.05.2006 19:48:32

Jos haluat noille papparaisille antaa samalla mitalla takaisin, niin mene tuonne rock/pop-palstalle dissaamaan Tiktakia. Siitä vasta soppa syntyy... ;)
Haluan ostaa CD:n Ambeon - Fate of a Dreamer. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta.
jjylli
21.05.2006 20:10:11
peace out!

rauhaa ja mielipiteen vapautta !
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 20:25:42
Jos haluat noille papparaisille antaa samalla mitalla takaisin, niin mene tuonne rock/pop-palstalle dissaamaan Tiktakia. Siitä vasta soppa syntyy... ;)

Varmasti saisinkin aikaan paljon sotaisaa tunnelmaa, jos vain haluaisin. Itseä ei vain kiinnosta mennä dissaamaan threadeihin bändejä, etenkään sellaisia joita en kuuntele. Ja huomatkaa ero dissaamisen (ts. vittuilemisen) ja negatiivisen, mutta rakentavan palautteen välillä. En vain halua itse "alentua" tällaiseen. :D

Dream Theater on minulle SE bändi ollut jo pitkään. Se on minulle melkein tärkeintä maailmassa, heti m.netin ja kitaran jälkeen ;) En minä silti jaksa vetää ressiä tuommoisista kommenteista, varsinkaan kun olen tuossa asiassa Juccikzen (tai miten helkkarissa taivutetaankaan) kanssa täysin samaa mieltä. Petrucci näyttää nykyään kyrvältä ja saunditkin ovat huonontuneet levy levyltä. Silti Dream Theater on minusta maailman paras bändi vielä tällä hetkellä. Saatan kokea "valaistumisen" joskus tai sitten en. Mutta tuohan on vain hyvää läppää, ei tuollaisesta kannata repiä pelihousujaan. Ja läpällä en tarkoita sitä, että Jucciz olisi missään vaiheessa laskenut leikkiä, hän vain ilmaisi oman mielipiteensä, johon hänellä on täysi oikeus. Hänellä on myös täysi oikeus ilmaista se mielipide tähän ketjuun, vaikka se on bändin vastainen. Luulisi, että täällä oltaisiin jo totuttu tämmöiseen meininkiin :)

Ymmärrän toki kantasi... Mutta sitä en ymmärrä, miksi nämä samat tyypit tulevat haukkumaan edes leikillään bändejä joita_eivät_koskaan muutenkaan kuuntele. Siis totta kai Juccizella on oikeus omaan mielipiteensä niinkuin minullakin kaikesta musiikista, josta en pidä. Mutta miksi jakaa sitä bändistä oikeasti diggaavien fanien kanssa? Ja jos välttämättä haluaa jakaa, niin tekee sen fiksulla tavalla, eikä vain hauku bändiä perusteettomasti lyttyyn. Perusteetonta, lapsellista vittuilua (vai onko tämä nyt sitä hyvää läppää?) en jaksa oikein sulattaa. Samaan tulokseen päädyttäisiin, jos mä alkaisin vaikka arvostelemaan rap taikka R'n'B-musiikkia, mutta tätä en tee. Jos ei yksinkertaisesti ole koskaan mitään järkevää tai hyvää (ei tarvitse kyllä olla edes hyvää) sanottavaa, niin miksi jauhaa sitä tyhjänpäiväistä paskaa? Minun mielestäni lapsellista, turhaa ja typerää toimintaa.

Minä olen vittuuntunut.
gorgonoidi
21.05.2006 20:53:55

Varmasti saisinkin aikaan paljon sotaisaa tunnelmaa, jos vain haluaisin. Itseä ei vain kiinnosta mennä dissaamaan threadeihin bändejä, etenkään sellaisia joita en kuuntele. Ja huomatkaa ero dissaamisen (ts. vittuilemisen) ja negatiivisen, mutta rakentavan palautteen välillä. En vain halua itse "alentua" tällaiseen. :D

Ymmärrän toki kantasi... Mutta sitä en ymmärrä, miksi nämä samat tyypit tulevat haukkumaan edes leikillään bändejä joita_eivät_koskaan muutenkaan kuuntele. Siis totta kai Juccizella on oikeus omaan mielipiteensä niinkuin minullakin kaikesta musiikista, josta en pidä. Mutta miksi jakaa sitä bändistä oikeasti diggaavien fanien kanssa? Ja jos välttämättä haluaa jakaa, niin tekee sen fiksulla tavalla, eikä vain hauku bändiä perusteettomasti lyttyyn. Perusteetonta, lapsellista vittuilua (vai onko tämä nyt sitä hyvää läppää?) en jaksa oikein sulattaa. Samaan tulokseen päädyttäisiin, jos mä alkaisin vaikka arvostelemaan rap taikka R'n'B-musiikkia, mutta tätä en tee. Jos ei yksinkertaisesti ole koskaan mitään järkevää tai hyvää (ei tarvitse kyllä olla edes hyvää) sanottavaa, niin miksi jauhaa sitä tyhjänpäiväistä paskaa? Minun mielestäni lapsellista, turhaa ja typerää toimintaa.

Minä olen vittuuntunut.

Minä myös ja olen täysin samaa mieltä. Ihan vittuillakseen nämä henkilöt bändejä dissaavat, mutta harvat osaavat asiallisesti kertoa oman mielipiteensä.
jjylli
21.05.2006 21:58:14
mulle on helppo kostaa ! mä oon suht julkinen eläin ja levytettyä tuotantoakin on. mua saa haukkua ihan vapaasti, ja jos tulee parempi mieli, että niinku vitutus vähenee, niin se on suorastaan suotavaa. pyydän anteeksi, jos olen ollut loukkaava, enkä palaa enää aiheeseen nimeltä dream theatre.
Sir Jöpötin
21.05.2006 22:13:18

Minä olen vittuuntunut.

Mua ei vitullakaan vituta tämä homma, en vaan jaksa repiä siitä ressiä ;) Mua vitutti vielä hetki sitten kaikki teatteriin liittyvä mollaaminen, mutta ei nyt enään jaksa. Ei Juccizszsststa saa kuitenkaan hiljenemään täällä, niin sama vaan nauttia setistä. Ja kyllä, perusteeton ja lapsellinen vittuilu on munsta hyvää läppää. Ehkä meikä on vielä lapsen asteella, mutta.. Niin kauan kun Jucciz ei saa modeilta jäähyä perusteettomasta ja lapsellisesta vittuilusta, niin vittuilkoot ;)
Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia...
ANtTIKRISTUS
21.05.2006 23:07:43
Mua ei vitullakaan vituta tämä homma, en vaan jaksa repiä siitä ressiä ;) Mua vitutti vielä hetki sitten kaikki teatteriin liittyvä mollaaminen, mutta ei nyt enään jaksa. Ei Juccizszsststa saa kuitenkaan hiljenemään täällä, niin sama vaan nauttia setistä. Ja kyllä, perusteeton ja lapsellinen vittuilu on munsta hyvää läppää. Ehkä meikä on vielä lapsen asteella, mutta.. Niin kauan kun Jucciz ei saa modeilta jäähyä perusteettomasta ja lapsellisesta vittuilusta, niin vittuilkoot ;)

Juuh.. kait se pitää munkin lopettaa tämä ristiretki ja keskittyä olennaiseen, eli viinaan ja naisiin sekä niistä aiheutuviin oikeisiin ongelmiin ;) Yleensä en ole jaksanut välittää näistä asioista, paitsi nyt viime aikoina on tullut hieman "sekaannuttua".

Jatkakaa, olkaa hyvät...
zeme
22.05.2006 00:04:11 (muokattu 22.05.2006 00:05:22)
Itse en jaksa suuttua toisten disauksista, koska sehän on ihan kokonaan toisen oma mielipide... Itsekkin olen kova DT fani, mutta en suutu kenekää kommenteista.. Ihan tyynesti vaan kaikki...
No problem.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)