roima 19.05.2006 11:57:46 | |
---|
Kukonhiekassa sunnuntaina. |
GuadanaHombre 19.05.2006 16:31:56 | |
---|
Malmitalolla tänään. Got my mojo workin' but it just don't work on you... |
harpist 19.05.2006 17:55:32 | |
---|
Storyvillessä Helsingissä tiistaina. " Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin. |
reijoteppo 19.05.2006 17:56:03 | |
---|
r.j. on ässä! |
GuadanaHombre 19.05.2006 22:37:17 | |
---|
Tulin just keikalta ja aivan tajuton kokemus! Mikäli vähääkään kiinnostaa huuliharppuilu, chicago-blues tai ylipäätään blues niin menkää ihmeessä kattomaan jos piipahtaa teidän kotiseuduillanne. Itse taidan mennä vielä uudestaan kurkistamaan kaveris storyvilleen. Oli mahtavaa kun pääsi vielä tauolla lyömään kättä ja jutustelemaan miehen kanssa. Perhana kaveri soitti Little Walteria paremmin ku Walter itse! (Älkää vetäkö hernettä nenään ;) Got my mojo workin' but it just don't work on you... |
Tampereella kun ei tiedoiteta mistään, jos joku tietää onko R.J.Mischolla keikka Hälläteatterissa niin kertokaa. Ehdottomasti olen menossa jos tänne tulee. |
PIM 21.05.2006 21:07:17 | |
---|
Tampereella kun ei tiedoiteta mistään, jos joku tietää onko R.J.Mischolla keikka Hälläteatterissa niin kertokaa. Ehdottomasti olen menossa jos tänne tulee. Jampan sivujen ( http://www.rjblues.com/) mukaan olis 24.5 Tampereella. Keikkapaikan linkki ei kyllä johda mihinkään, mutta koska sen loppuosa on halla1.html niin eiköhän se tuota Hällää tarkoita. Juu kyllä kannattaa mennä, olin itse eilen Jyväskylässa katsomassa ja tunnelma oli katossa. Tosin johtui ehkä enemmän siitä että tauolla jengi seurasi screeniltä Euroviisujan pistelaskua ja keikka pääsi jatkumaan vasta voiton ratkettua. Olihan kaveri itsekin ihan jees, ei vaan hyvä, laulajana,esiintyjänä ja harpistinakin. Ja bändikin oli hyvä, mitä nyt Lähteenmäen Mikan kitarointi näyttää aina niin perhanan akateemiselta nypläykseltä, mutta mitä muutakaan nyt tohtorismieheltä voisi odottaa. En nyt tarkoita että pitäis sentään mikään Knucklebone Oscar olla, mutta jotain siltä väliltä, vähän eloa siihen hommaan. Poika tuli kotiin. Kiitos, KERHO!!!!!! (Mage: Elämme hienoja aikoja!) |
Vasu 22.05.2006 11:01:30 | |
---|
Joo tuolla miehen web sivulla keikka näkyy mutta kun ei ole mainintaa missää paikallisessa lehdessä tulevista keikoista palstoilla. Kiitoksia kuitenkin PeteH:lle. Täytyypä tarkkailla tilannetta on kyllä iltavuoro duunissa tuolloin mutta sehän ei ole este kun on kysymys hyvästä musiikista. |
KHTT 22.05.2006 11:45:52 | |
---|
R.J. Mischo Red Hot Blues Band, Hällä-Näyttämö keskiviikkona 24.5 klo 19-21 10 e. ennakkomyynti: Tampereen kaupungin kulttuuritoimi, Puutarhankatu 11. "Tamperelainen" lehdessä on ollut kuulemma mainos 17.5. |