Otsegolation 20.05.2006 16:37:20 | |
---|
Mitäs mieltä ootte kyseisestä superstratista The Meizzzzz----> http:/determined.urli.net |
Otsegolation 20.05.2006 16:38:34 | |
---|
Mitäs mieltä ootte kyseisestä superstratista Tai no emmä tiedä onko se sit superstrat =) The Meizzzzz----> http:/determined.urli.net |
ballfish 20.05.2006 16:44:58 | |
---|
Mitäs mieltä ootte kyseisestä superstratista Ihan hyvä 7-kielinen. Less is Less and More is More. |
Ze Kink 20.05.2006 16:49:12 | |
---|
Ruma upotus, muuten varmaan ihan hyvä keppi. Vähän tylsät värit myös tosin, ja itteäni aina häiritsee jollei ole tonepotikkaa. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
ballfish 20.05.2006 16:50:15 | |
---|
Ruma upotus, muuten ihan hyvä keppi. Jep jep. Less is Less and More is More. |
superfly 20.05.2006 16:51:16 | |
---|
Yhtä rumahan tuo on kun kaikki nuo modernit Ibanezit. Ei noista voi mitään mieltä olla. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Tompsi 20.05.2006 17:19:59 | |
---|
Ei noista voi mitään mieltä olla. Eli sanalla sanoen.... mieletöntä? |
PekkaM 20.05.2006 17:25:27 | |
---|
No jos sitä sigumallin hinnan on valmis maksamaan, niin sillä pitäisi vähän etsimällä irrota joku 7-kielinen Prestige tai J-Custom. Nuo K7:t ovat aika karuja hintaisikseen ja miinusta ainakin omasta mielestäni on myös Korn-yhteys. Haluan ostaa CD:n Ambeon - Fate of a Dreamer. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta. |
kimurantti1 20.05.2006 17:33:48 (muokattu 20.05.2006 17:42:21) | |
---|
Mua häiritsee K7:ssa (ja oikeastaan suurimmassa osassa muissakin signature-malleissa) se, että ne leimaa hirveästi. Vaikkei mulle soittimen "mojo" ikinä ole niin_paljoa_merkannut, mutta silti. Edit: En siis ole testannut K7:aa, varmaankin ihan pätevä kitara, mutta tuollainen yleinen huomio signature-soittimista. Jos K7:sta jotain sanon, niin mun mielestä siinä floikassa ei ole mitään järkeä kun kampi puuttuu. Siinähän on se U-bar hienovirittimien päällä ettei vahingossa muuta virettä kun painaa tallasta. Sen U-barin hyöty kammen tilalla ainakin mulle olisi siinä vaan niin minimaalinen, että tässä tapauksessa voin jo väittää floikan olevan enemmän haitta. Mielummin kiinteä talla, pitää varmasti yhtä hyvin vireen ja on "vähän" nopeampi säätää/vaihtaa virettä. Toisaalta, kai ne Kornin tyypit on tienneet mitä haluavat kun kerran ovat päässeet Ibanezilla oman mallin suunnittelemaan. Aika spesifi soitin. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Santtu_123 20.05.2006 18:59:07 | |
---|
Kyseisen kepin testanneena voin mielipiteenäni sanoa että olisin ostanut vaikka floikkaa mihinkään tarvikkaa ja rahkeet olis riittänyt. Omasta mielestä noi Ibanezin seiskat on aivan loistavia pelejä soittotatsiltaan. Jos rahat riittää niin osta pois. |
Velli 20.05.2006 19:12:25 (muokattu 20.05.2006 19:21:02) | |
---|
Jos K7:sta jotain sanon, niin mun mielestä siinä floikassa ei ole mitään järkeä kun kampi puuttuu. Sen U-barin saa irrotettua ja vaihdettua tilalle normaalin kammen. Eli toisin sanoen se on normaali Lo-Pro Edge-talla, jossa on optio myös U-barille. Sitä myöden se on myös astetta parempi kuin normaali Lo-Pro Edge. |
kimurantti1 20.05.2006 20:00:33 | |
---|
Sen U-barin saa irrotettua ja vaihdettua tilalle normaalin kammen. Oho! Tämä oli mulle uutta tietoa. Sitten perun puheeni ja sanonkin, että on harvinaisen fiksu laitos. Harmi vaan ettei ole optiona muissa Ibanezin kitaroissa kuin K7:ssa, vai onko? Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
ballfish 20.05.2006 20:05:55 | |
---|
Oho! Tämä oli mulle uutta tietoa. Sitten perun puheeni ja sanonkin, että on harvinaisen fiksu laitos. Harmi vaan ettei ole optiona muissa Ibanezin kitaroissa kuin K7:ssa, vai onko? Ei ole. Less is Less and More is More. |
Bald Anus 20.05.2006 21:55:03 | |
---|
No johan on ollut koko viikonloppu keskustelua jostain Kornista! Ite en tosta K7-mallista tiiä... Mutta mitä mieltä olette Mick Thomsonin (Slipknot) signaturesta? On tommonen RG-muotoinen kitara, lapa on "väärinpäin", otelaudassa upotus "Seven". Ja speksit: Mahonkinen runko Jumbonauhat Floikkatalla ilman kampea EMG-mikit Ite en tommosella hevikepukalla rockijätkänä mitään tekisi, mutta ihan komea tuo on. Ja sori "offtopic". Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
hullu_ukko 20.05.2006 22:37:08 | |
---|
Miksi ei voinut käyttää muokkausta aloitusviestiin vaan piti kirjoittaa toinen viesti heti perään? Hyvä keppi se K-7 on mutta kamalan näköinen ja vähän turhan ''korni'' (ehe ehe) ;) NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
Satan's got me by the balls!
khassera: ''Straton vibraattori + puupala'' |
ANtTIKRISTUS 21.05.2006 01:51:06 | |
---|
En kyllä ymmärrä miten nuo kitarat joidenkin mielestä rumia ovat. Ihan nättejä näin äkkiseltään katsoen, eikä mua ainakaan hävettäisi näytellä kavereille tuon näköistä keppiä. Taitaa olla näitä iänikuisia makuasioita... EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Taitaa olla näitä iänikuisia makuasioita... Mm'm, tytär/äiti... Oops, I twisted again... |