Aihe: Electro Harmonix Small Stone
1
The Duke
02.10.2003 13:27:00
Jees. Eli ongelma on tällainen, että mulla on se T-kaupan sloboversio ja se syö äänen kirkkautta ihan helvetisti kun colour vivun vääntää yläasentoon. Onko tietoa mistä tämä johtuu?
It's not another state of mind..It's another mind of state...
zorro
02.10.2003 14:49:16
Jos se on tarkoitus...???
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
fatso
03.10.2003 09:35:38 (muokattu 03.10.2003 17:42:38)
Jees. Eli ongelma on tällainen, että mulla on se T-kaupan sloboversio ja se syö äänen kirkkautta ihan helvetisti kun colour vivun vääntää yläasentoon. Onko tietoa mistä tämä johtuu?

Jos sulla on aikaa ja välineet, niin laitapa ääninäyte (efekti päällä ja pois). Omassa venakko-Small Stonessani molemmat color-kytkimen asennot syö hieman volaa ja tonea, muttei mielstäni liikaa. Jos muistan, voin laittaa omastani ääninäytteen jahka kotio ehdin.

EDIT: Näyttää kaikki olevan samaa mieltä efektin ominaissaundista, joten ääninäytteitä tuskin tarvitaan.
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
kastei
03.10.2003 14:12:50
Mulla on sama vehjas ja tekee ihan saman, joten eiköhän se oo ihan kyseisen pedaalin ominaispiirre, luulisin. Aika kauheahan se soundi on, mää kyllä käytän vaan sitä toista color-moodia.
rosberg
03.10.2003 17:07:02
sama täällä. kuuluu ominaissaundiin -mutta vehje on uskomattoman hyvä! rokkaa ja rollaa!
keep on truckin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)