taikakameli 19.05.2006 15:30:07 | |
---|
Saap nähdä mitä sille veneelle tehdään, Michael tuskin odotti että sais sen jo tossa vaiheessa. Any time is a good time for pie. |
Ali 19.05.2006 15:46:18 | |
---|
Kyllä oli taas hyvä jakso. Season finalesta tulee kyllä varmasti mahtava. Onpas muuten Hanson Foundationin nettisivut kokeneet aikamoisen päivityksen ulkoasunsa suhteen siitä kun viimeksi n. ½ vuotta sitten olen sivuilla vieraillut. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Jag 19.05.2006 16:18:25 | |
---|
Loistava jakso jälleen. Olisi ehkä vielä hieman enemmän kaivannut rymistelyä. Mutta hyvä pohjustus tuli. Tuplajakso on herkkua, mutta miten sen kesän kestää? "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
carnation 19.05.2006 17:20:27 | |
---|
Saap nähdä mitä sille veneelle tehdään, Michael tuskin odotti että sais sen jo tossa vaiheessa. No en usko että se on juuri SE vene... en minä ainakaan luovuttaisi sitä Michaelille vielä siinä vaiheessa kun koko konkkaronkka on rannalla hautajaisissa ja Michaelin tehtäväkin (viedä ne neljä The Othersien leiriin) on vielä suorittamatta. |
Mättöpiiska 19.05.2006 17:45:14 (muokattu 19.05.2006 17:45:44) | |
---|
No en usko että se on juuri SE vene... en minä ainakaan luovuttaisi sitä Michaelille vielä siinä vaiheessa kun koko konkkaronkka on rannalla hautajaisissa ja Michaelin tehtäväkin (viedä ne neljä The Othersien leiriin) on vielä suorittamatta. Voipi olla, että Michaelin suunnitelmat muuttuvat, kun saa tämän veneen jo nyt. Ehkä hän ottaa sittenkin Sayidin mukaan ja porukka hakee Waltin takaisin väkipakolla luovuttamatta listan henkilöitä. Ja siitäkös Othersit hermostuvat ja saamme kolmoskaudelle kunnon sodan pystyyn. Tästä jaksosta huomasi, että on tekijöillä jo kolmoskausi mielessä. Uusia hahmoja vilauteltiin koko ajan ja uusia lavasteita, uutta musiikkia jne... Tuossa veneessä voisi ihan hyvin siis olla joku uusi hahmo. Siitä rokotuskoneesta, jonka Charlie antoi Clairelle... Oon aika varma, että lääke aiheuttaa jonkinmoista riippuvuutta jollekin. Nuo Charlien huumeiden hävittämiset jne. voivat olla vihjeitä tästä. Jossain vaiheessa ilmestyy kolmaskin henkilö, joka tarvitsee rokotuksia, ja sitten lääke ei riitä Clairelle ja lapselle. Ja taas on Charlie puolustamassa ja saadaan lisää dramatiikkaa. En tiedä, spekulaatiota vain... Mutta juu, aika petailua oli tämä jakso... |
taikakameli 20.05.2006 13:47:43 (muokattu 20.05.2006 13:53:27) | |
---|
No en usko että se on juuri SE vene... en minä ainakaan luovuttaisi sitä Michaelille vielä siinä vaiheessa kun koko konkkaronkka on rannalla hautajaisissa ja Michaelin tehtäväkin (viedä ne neljä The Othersien leiriin) on vielä suorittamatta. Niin... No saavatpa veneen silti E: Mitäköhän mustalle savulle ja jääkarhuille on tapahtunut Any time is a good time for pie. |
E: Mitäköhän mustalle savulle ja jääkarhuille on tapahtunut Tai niille ihme villisioille. Tai sille kirkuvalle vartijarobottijutulle. Hevi on ihan hyvää. |
kouranka 20.05.2006 16:54:00 | |
---|
. Tai sille kirkuvalle vartijarobottijutulle. ? Musta savu? Nyt herkutellaa! |
Guitarist in the Night 21.05.2006 01:05:53 (muokattu 21.05.2006 01:06:45) | |
---|
? Musta savu? Olenko missannut jonkin jutun? Onko jossain varmuudella osoitettu, että se savu on robotti? Tuo tuntuu ihan kummalliselta, miten semmoinen savu voisi robotiksi muuttua? Menee vähän liian sci-fiksi mun mielestä... Hevi on ihan hyvää. |
Jag 21.05.2006 05:20:19 | |
---|
Olettekos tarkastaneet jo ensi jakson trailerin. Lupaili vastausta mm. lentokoneen putoamisen aiheuttajasta "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
zernobyl 21.05.2006 13:59:57 | |
---|
Olettekos tarkastaneet jo ensi jakson trailerin. Lupaili vastausta mm. lentokoneen putoamisen aiheuttajasta Mitään trailereita katota. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
carnation 21.05.2006 14:08:42 | |
---|
Olettekos tarkastaneet jo ensi jakson trailerin. Lupaili vastausta mm. lentokoneen putoamisen aiheuttajasta Sorruin katsomaan, mutta se oli niin nopeasti leikattua tavaraa ettei siitä paljoa mieleen jäänyt. Oikeastaan ihan hyväkin, ei spoilaannu liikaa mutta jää sellainen kiva kutina... vaikka kyllähän sen osaa ilman traileriakin sanoa, että finaali tulee olemaan tuimaa settiä! Jostain tosin luin ennakkoon tuon että lentokoneen putoaminen aiotaan selittää, joten odotellaan... ei enää montaa päivää =) |
kouranka 21.05.2006 14:37:33 | |
---|
Olenko missannut jonkin jutun? Onko jossain varmuudella osoitettu, että se savu on robotti? Tuo tuntuu ihan kummalliselta, miten semmoinen savu voisi robotiksi muuttua? Menee vähän liian sci-fiksi mun mielestä... Siis et varmaa, mutta mitä ihmettä tarkotit tolla kirkuvalla robottijutulla? Exoduksessa, kun Musta savu nappasi Locken nii rattaat rutisi ja ketjut kilisi.. Nyt herkutellaa! |
carnation 21.05.2006 14:51:28 | |
---|
Siis et varmaa, mutta mitä ihmettä tarkotit tolla kirkuvalla robottijutulla? Exoduksessa, kun Musta savu nappasi Locken nii rattaat rutisi ja ketjut kilisi.. Ilmeisesti hän tarkoitti "kirkuvalla robottijutulla" sitä olentoa (eli savua) joka repii puita ja ääntelee varsin voimakkaasti. "Kirkuva robottijuttu" ja musta savu (joka veti Lockea ja jonka Eko kohtasi) ovat sama asia. |
taikakameli 21.05.2006 20:02:02 | |
---|
Ei perse kun oon mehuissa ton finaalin suhteen. Eijjaksa odottaa Any time is a good time for pie. |
Mechanizm 21.05.2006 22:49:58 | |
---|
Ei perse kun oon mehuissa ton finaalin suhteen. Eijjaksa odottaa Sama juttu. Ja harmittaa tuleva tauko jo ennakkoon. Sadismia, kräääh... Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Ali 23.05.2006 10:38:23 | |
---|
2 päivää enää. Ja sitten 2 tunnin season finale! "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
kkaarre 23.05.2006 11:28:51 | |
---|
2 päivää enää. Ja sitten 2 tunnin season finale! Näin on! Täytyy myöntää että varmaan jää pahasti kaivelemaan tuo kesän mittainen tauko. Lost on meikäläisen(kin) mielestä paras televisiosarja koskaan! En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Jzci 23.05.2006 14:14:05 | |
---|
2 päivää enää. Ja sitten 2 tunnin season finale! Siis tuleeko se viimeinen jakso kokonaisuudessaan huomenna? Ei siis jaettuna kahteen osaan kahdelle viikolle? |
carnation 23.05.2006 14:42:22 | |
---|
Siis tuleeko se viimeinen jakso kokonaisuudessaan huomenna? Ei siis jaettuna kahteen osaan kahdelle viikolle? Tulee kokonaisuudessaan. Kaksi jaksoa samaan pötköön, mahtava meininki kun ei lopu heti 40 minuutin jälkeen. |