Aihe: Euroviisujen semifinaalit
1 2 3 4
Lapis
19.05.2006 09:45:39
Jo on maailma mallillaan. Vemppahuijarit diggaa hard rockia ja töissä vanhemmat naisetkin huutaa että "Lordi jyrää!!"... :)
v_m_kangas
19.05.2006 09:45:46

Mitenkäs nämä maat oikein pääsevät tuohon semifinaaliin? Monta maata puuttui. Esim. Saksaa ja Englantia en havainnut.

-G-

Kaikkien ei tarvitse alentua karsintoihin. Osa maista, kuten Saksa, ovat mukana automaagisesti rahan voimalla. Toiset sitten taasen edellisen vuoden sijoituksen perusteella suoraan finaalissa.
Humppaa tai soita humppaa
EP
19.05.2006 10:55:10
"Kaksi huonokuuloista ja -näköistä mummoa katteli euroviisuja ja toinen tokaisi että on se hyvä, kun tuo Loirikin jaksaa vielä yrittää, mutta hirveen näköseks se on ittensä ryypänny."

HOHO! 8)
paice60
19.05.2006 13:30:17
Katselin samaan aikaan kun olin keikalla. Oli sellanen iso jättiscreeni siinä sivussa sopivasti. Oli hyvä katsoa kun itse soittaa samaan aikaan ja näkee vaan kun ihmiset pomppii ja hyppii televiisiossa. Pari kertaa sanat unohtu kun tuli oikein mielenkiintoista katseltavaa.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
EP
19.05.2006 13:47:45
Katselin samaan aikaan kun olin keikalla. Oli sellanen iso jättiscreeni siinä sivussa sopivasti. Oli hyvä katsoa kun itse soittaa samaan aikaan ja näkee vaan kun ihmiset pomppii ja hyppii televiisiossa. Pari kertaa sanat unohtu kun tuli oikein mielenkiintoista katseltavaa.

Ettet vaan pukenu sanoiksi, mitä ajattelit? 8)
Ukko
19.05.2006 16:27:11

Mä tykkäsin niistä hollantilais-rumpaleista, niillä oli hyvä groove!

Oli niillä muutakin :)
jjussila
19.05.2006 16:34:12
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi?
... ja kyllä jämpti on näin!?..
uruttaja
19.05.2006 16:35:54
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi?

Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään. Mulle tulee jostain syystä mieleen Poison. Eikö se ole ihan hittibiisi? HRH:sta kuullaan vielä.
Ukko
19.05.2006 16:37:10

Ei monikaan. Suurin osa on täysin mitääntekemätöntä paskaa joka koristellaan visuaalisuudella.
EP
19.05.2006 16:38:05

Mie ainaski etupiässä vuan kattelin!
Paitti ne "congat ja dembjet" kuuluu vieläkin.. :)
Musiikkia korville
19.05.2006 16:46:29

Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään. Mulle tulee jostain syystä mieleen Poison. Eikö se ole ihan hittibiisi? HRH:sta kuullaan vielä.

Tota Poison -yhteyttä on muutkin sanoneet...
...ja tätä mieltä on MK.
Lapis
19.05.2006 17:10:29
Tota Poison -yhteyttä on muutkin sanoneet...

Joo stemmamelodiat kerrossa ja myös soinnut on aika pahoin Poisoniin kallellaan.
Tankero
19.05.2006 17:13:08
Ei monikaan. Suurin osa on täysin mitääntekemätöntä paskaa joka koristellaan visuaalisuudella.

Komp
Varmasti, vissiin.
M.i.k.key
19.05.2006 17:32:59
Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään.

Mä taas olin baarissa missä pelkästään katseltiin, ei ollut telkkarissa ääntä. Paitsi toki Lordin ajaksi laitettiin ääntä. ihan kiva oikeestaan pelkästään katsoakin useita noista.
Möllisty!
Bardi
19.05.2006 22:15:00
Kaikkien ei tarvitse alentua karsintoihin. Osa maista, kuten Saksa, ovat mukana automaagisesti rahan voimalla. Toiset sitten taasen edellisen vuoden sijoituksen perusteella suoraan finaalissa.

Kai se on kohtuullista, että pääsee esiintymään, kun maksaa viulutkin maksaa.
EP
19.05.2006 23:23:05 (muokattu 19.05.2006 23:29:18)
HOHO! Töllössä sanottiin, että se lorti voidaan sulkea kisasta!
Suomi saa kaikkien maailman uskontojen syytökset niskaansa..
Leevo
19.05.2006 23:57:51

Yleisesti Viisuihin liittyen, oon pitkään ihmetelly miksei ihmiset arvosta Huilumiestä viisuedustajana, musta kun se kuuluu ehdottomasti Suomen parhaimpiin edustajakappaleisiin ikinä. Monesti kun kysellään huonointa Euroviisua kuulee Huilumiehen mainittavan, vaikka se on kappaleena ihan viisueliittiä. Esitys toki oli korni, mutta niin oli kaikki sen aikalaisetkin näin jälkikäteen katsoen.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
ÄM
20.05.2006 12:15:23

Meikäläistä risoi se, että Lordin tapauksessa laulu oli miksattu, musiikki tyyliin kuulumattomalla tavalla, liian ylös. Eihän se mikään varsinainen laulaja oo, niin kuulostais kokonaisuus paremmalta, jos olis vähän enempi tyylin mukaisesti miksattu.

Saas nähdä. Keikalla tänään, ettei nää, mutta eikös se yhden korvilla ratkee, niin taitaa olla veto just ohi, jos pääsis vaikka telkkarin ääreen. Pellit soi vielä vikasta iskusta, kun meikä syöksyy setin yli telkun ääreen.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
manjaana
20.05.2006 22:03:56
Nyt se sitten alkaa, suuri finaali! Ei ole tullut katsottua ainakaan kymmeneen vuoteen, nyt ajattelin hiukan tsekata.. Peukkuja vaan pystyyn Lordille.
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)