Trendig armycap: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hamfster&image_id=35262120 Sitten tasaveroisena Fredriksson: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hamfster&image_id=27920129 Sori kuvien huono laatu. Erityisesti toi Redrikssoni ei oikein pääse oikeuksiinsa. Sillon kun olin kalju, mulla oli exän virkkaama sellanen kesälätsä, joka yllättäen pysyi paikoillaan lähes OZin Adebisi tyyliin. Se oli hiano. LÄtsä on vieläkin, mutkun on hiuksia, ni se näytää hölmöltä. Tarttis hankkia knalli sekä sellanen salapoliisi lierihattu, siis amerikkalainen etsivä, ei mitään Scotland Yardia, vaikka periaatteessa SY onkin kuulein poliisilaitos ikinä. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Destructor 20.05.2006 23:40:33 | |
---|
Meikälle on kolme erilaista lippistä, tosin pidän niitä vaan auringon takia. Näytän 100% juntilta hattu päässä, varsinkin kun ne on jotain Jaffa- ja Sprite- lippiksiä mitä mummon kautta Hartwallilta sain! You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate. |
papitsu 20.05.2006 23:47:52 | |
---|
Meikälle on kolme erilaista lippistä, tosin pidän niitä vaan auringon takia. Näytän 100% juntilta hattu päässä, varsinkin kun ne on jotain Jaffa- ja Sprite- lippiksiä mitä mummon kautta Hartwallilta sain! Sprite -lippis ei ole mitä luultavimmin tullut Hartwallilta. Sattuu olemaan Coca-Cola Companyn juoma. Anteeksi, mutta tämä on hyvin tärkeää. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Rumpali Rölli 21.05.2006 06:32:28 | |
---|
Kesällä ei pidetä päässä muuta kuin hiuksia. Ja järki, tiätty. Entäs jos o hukannut järjen?? Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
There is the place i am.. |
gasser 21.05.2006 16:20:19 | |
---|
Satunnaisesti käytössä Johnson - lippis. Ylityylikäs peräprutkumainos. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
morb 21.05.2006 19:52:57 | |
---|
meikällä on aito vietnamilaine army -lippis. ei mitään hennesin shittiä, vaikka nekin on jossian kinukkimaassa riistäjä ruottalaisten toimesta teetätetty. silti meikällä on helmempi ja oonkin indieug. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |
samsonov 21.05.2006 20:08:56 | |
---|
Itte asiassa ei kypärän lisäksi mitään :/ Pitäs hommata joku siisti lippis vaikka All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Order 21.05.2006 23:52:27 (muokattu 21.05.2006 23:53:13) | |
---|
Kaipa sitä tolla vihreällä armylippiksellä mennää kun joskus viime keväänä semmone tuli hankittua. Ostin viime vuonna huivinkin, mutta se oli hieman pienempi kun "normi"koko ja en saa sitä mitenkään järkevästi päähän :( Edit: onkohan tuohon huivin sitomiseen jotain tiettyä tyyliä vai kunhan jotenkin saa solmittua päähänsä? And eternity, my friend, it's a long fucking time. |
Paranoid Trooper 22.05.2006 00:39:10 | |
---|
Hiukset eikä muuta "Mullapas onki Novelle Frissiä." "I don't give a fuck." "The fat hobbit is always so polite." -Näin mun kaveripiireissäni. |
kingnothing 22.05.2006 00:57:32 | |
---|
Turbaani pitäs jostai löytää, ois raflaava. Ekaa kertaa useampaan vuoteen tuli nyt sitten lakki hankittua kesäksi, tietysti talvella pipoa olen pitänyt. Edellisten hiusten kanssa ei vaan oikeen hattu istunut mitenkään mutta nyt tuommoista armylippistä olen pikkuhiljaa opetellut pitämään. Näppärää kun ei aina kuitenkaan jaksa laittaa hiuksia mitenkään fiksusti, helppoa vetää hattu sitten päähän. Edellinen tukkamuoti oli todellakin mallia instant, nykyinen hapsottaa jossei sille mitään tee. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
Cujo 22.05.2006 01:02:32 | |
---|
Ei mutta helkkari, onhan miulla ensi kesäksi se ylioppilaslakki :D Something borrowed, something blue. Every me and every you. AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
elbowski 22.05.2006 14:20:23 | |
---|
Semmonen teini-/army-/mikälielätsä on päässä. Näitä mitä on kaikilla. Tykkään sen ulkonäöstä. Sen lisäksi on sellainen erittäin amerikkalainen junttiverkkolätsä. Silloin tällöin saatan innostua ja heittää golflätsän päähäni, mutta tällöin saan osakseni homottelua. Raivo määrää nuotin |
dictatorsh*t 22.05.2006 14:21:28 | |
---|
meikällä on aito vietnamilaine army -lippis. ei mitään hennesin shittiä, vaikka nekin on jossian kinukkimaassa riistäjä ruottalaisten toimesta teetätetty. silti meikällä on helmempi ja oonkin indieug. Itehän oon jedimestari enkä läytä lakkeja. |
ozmo 22.05.2006 16:31:41 (muokattu 22.05.2006 16:32:16) | |
---|
Perkele, tuli sitten tilattua tollanen Bundeswehr-lippis festarilätsäksi. On se jumaliste härski... :D Lisäksi sitten sorruin tollaisen teinilätsän hankintaan kun en oikein muuta keksinyt, luulen kuitenkin liikkuvani aika suuren osan ilman päähinettä nii sou fak. Näin. Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Milkop 22.05.2006 21:00:41 | |
---|
Letti kiinni takaa, ei muuta. Tai no olisi tuossa tuollainen harmaa pappahattu, mutta en taida kehdata pitää päässä. Ehkä joskus humalassa... |
eräjorma 22.05.2006 21:51:43 | |
---|
Mulla on semmonen vakosamettinen veturilätsä :) There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark. |
Guitar Hero 23.05.2006 02:50:57 | |
---|
iso tukka Come to the dark side. We have cookies |
pahala 23.05.2006 03:26:17 | |
---|
iso tukka Sama tilanne alkaa olla. Ei mahu enää mikään päähän. 8) |
bluesteel 23.05.2006 09:23:46 | |
---|
stetsonihan mulla on kesäsin päässä. Pitäis uus ostaa, entinen hajos :/ Hyvä valinta, itekin haluisin stetsonin. |
KädetönRumpali 23.05.2006 13:53:50 | |
---|
Minulla on lippis, jossa lukee "Kerava". saattaa myös olla, etten käytä sitä. S.T. #4, Romantikkoitkijät #32
-Sexy Loser- |