ALUSTAVAT ILMOITTAUTUMISET ON PÄÄTTYNYT, KYSYNTÄ YLLÄTTI MEIKÄLÄISEN... nyt odotellaan että Fortune saa tuon siluetin vektoroitua, eli design reilaan ja sen jälkeen seuraa sitovat tilaukset. Aloitan uuden threadin sitten kun design on valmiina. Ilmoittelen tässä threadissa vielä hinnoista ja kehitysvaiheista. Pysykää siis "kanavalla" :) Noniin, eli kävin eilen kyselemässä paikallisesta firmasta josko Dimebag Darrell t-paidan painattaminen onnistuisi, ja onnistuisihan se. Eli nyt minua kiinnostaa tietää, olisiko muusikoiden.netissä lisää hemmoja osallistumaan Dimebag t-paidan tilaukseen? Vielä ei osannut paitamestari sanoa hintoja, koska painosmäärä ja kuvat eivät ole vielä selvillä. Sen verran kuitenkin ajattelin että: paita edestä = Dimebag Darrellin siluetti about A4 kokoisena rinnassa paita takaa = Teksti jollain army-fontilla seuraavasti: Dimebag Darrell 1966-2004 Mustia Fruit Of Loom paitoja siis ja tuota painatusta voidaan vielä "brainstormata" tässä threadissa. Kuvia saa ehdotella ja neliväripainatus onnistuu myöskin. Mitä suuremmaksi saadaan painoerä, sen halvemmaksi yksittäisen paidan hinta tulee. Eli esim. 20kpl mustia paitoja ja 2-puolinen painatus valkoisella värillä maksaisi noin 20e/paita. Jos tilausmäärä nousee esim. 50kpl niin yksittäisen paidan hinta toki alenee. Ilmoitelkaa tässä halukkuuttanne kyseiseen t-paitaan ja pistäkää linkkejä suosikkikuviin joita haluasitte paidassa käytettävän. Lisään tähän alle listaan henkilöitä jotka olisivat alustavasti innostuneita ko. paidasta: *A_rocker - 1kpl *Abugali - 1kpl *AlteHase - 1kpl *aptoriar - 1kpl *balance - 1kpl *Ben_D - 2kpl *bonecrusher - 10kpl (ihan sama millä painatuksella kuhan on Dimebag) *Bonesaw - 1kpl *Booligan - 1kpl *Burn - 1kpl *countergirl - 1kpl (girlie?) *covenant - 1kpl *dcln - 2kpl *dead-ed - 1kpl *Deathrace King - 1kpl *Executioner - 1kpl (girlie?) *Fasec - 1kpl *FatSam - 1kpl *finck - 1kpl *flash_B - 1kpl *Frequency - 1kpl *Fucker - 1kpl *Futurebre - 1kpl *galwen - 1kpl *Guitaristi - 1kpl *Hannu H. - 1kpl *Helvetinpartaterä - 1kpl *HMorg - 1kpl??? *hullu_ukko - 1kpl *HäN_MieS - 1kpl *Invader - 1kpl *Ivory - 1kpl *jaansi - 1kpl *Jannibal - 2kpl *Jetku - 1kpl *Juhoii - 1kpl *Juugeli - 1kpl (pitkähihainen?) *Juzzil - 1kpl *Jööhannes - 1kpl *Kieppi - 1kpl *kouranka - 1kpl *LarryHat - 1kpl *-Metallica- - 1kpl *migreeni - 1kpl *Milkop - 1kpl *mmosorin - 1kpl *mobel - 1kpl *_NiXu_ - 1kpl *Ozzman - 1kpl *pahala - 1kpl *papitsu - 1kpl *Paranoid Trooper - 1kpl *Perro Stupido - 1kpl *pitiful - 3kpl *psalmat - 1kpl *Pummi - 1kpl *Pummi - 1kpl *qlqnen - 1kpl *rikshot - 1kpl *Roitto - 1kpl *Route 66 - 1kpl *saamaton123 - 1kpl *Sadako - 1kpl *samuo - 1kpl *Seer-o - 1kpl *Sir Jöpötin - 1kpl *skebajaba - 1kpl *Sleepless - 1kpl *SuvantoJ- - 2kpl *tegu - 1kpl *tegu - 1kpl *Teksu - 1kpl *The Nakkisormi - 1kpl *tobiax123 - 1kpl *Tompsi - 1kpl *Twist - 2kpl *Walker - 1kpl *Vasara - 5kpl *Wasbesp - 1kpl *Weke - 1kpl *ville198 - 1kpl *Viper51 - 2kpl *VR - 1kpl *Väinämöinen - 1kpl Yht: 105kpl (viimeisin päivitys listaan 21.5. 21:24) En päivitä tätä listaa enää... kiinnostusta on niin paljon että parasta vain järkätä ne sitovat tilaukset seuraavaksi. Aakkostin tuon alustavan listan kuitenkin... Ja nyt huomio ne jotka eivät omaa nimimerkkiään listasta löydä, niin ei hätää. Sitovat ilmoittautumiset ja tilaukset toteutetaan vasta n. viikon päästä. Eli mattimyöhäisetkin pääsevät mukaan paitojen hankintaan kyllä! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Super-Jari 20.05.2006 10:05:34 | |
---|
Alustavasti mukana. |
McNulty 20.05.2006 10:06:42 | |
---|
Juu siis, alustavia ilmoituksia nämä... mitään sitovaa ei vielä tässä vaiheessa ole sillä pitää aluksi selvittää millä kuvalla jengi haluaa ja mitä paidat maksaa. Sen jälkeen otetaan vasta sitovia ilmoituksia... eli rohkeasti vain alustavasti ilmoittautumaan niin tiedän suunnilleen kuinka paljon innostuneita löytyy. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Super-Jari 20.05.2006 10:07:51 | |
---|
Juu siis, alustavia ilmoituksia nämä... mitään sitovaa ei vielä tässä vaiheessa ole sillä pitää aluksi selvittää millä kuvalla jengi haluaa ja mitä paidat maksaa. Sen jälkeen otetaan vasta sitovia ilmoituksia... eli rohkeasti vain alustavasti ilmoittautumaan niin tiedän suunnilleen kuinka paljon innostuneita löytyy. Voisin kysyä vielä parilta kaverilta jotka ei ole mnetissä, mutta ovat muuten henkeen ja vereen dime/pantera miehiä. |
Jööhannes 20.05.2006 10:09:29 | |
---|
Minäkin voisin näin alustavasti olla mukana. |
McNulty 20.05.2006 10:09:31 | |
---|
Voisin kysyä vielä parilta kaverilta jotka ei ole mnetissä, mutta ovat muuten henkeen ja vereen dime/pantera miehiä. Juu tottakai. Voi olla että tuo meikäläisen jo yksistään tilaama paitamäärä on sen 20kpl :) Saas nähdä kuinka suureksi tämä paitahomma räjähtää... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Ben_D 20.05.2006 10:15:29 | |
---|
Mistä firmasta olet paitoja teettämässä? En ole itse paidasta kiinnostunut kun pitäs omankin päntin paidat hommata, mutta mun frendillä on verkkopaita niminen firma, josta voisin saada tarjouksen paitojen painamisesta. |
Jannipaali 20.05.2006 10:16:57 | |
---|
Olen alustavasti mukana. "Paskan möivät" |
McNulty 20.05.2006 10:18:14 | |
---|
Mistä firmasta olet paitoja teettämässä? En ole itse paidasta kiinnostunut kun pitäs omankin päntin paidat hommata, mutta mun frendillä on verkkopaita niminen firma, josta voisin saada tarjouksen paitojen painamisesta. HML:n Local Crewn kautta... mutta toki hyödynnetään teikäläisen frendin firmaa jos saadaan parempi tarjous sieltä. Pistä hänen yhteystietojaan vaikka pikaviestillä minulle... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Ben_D 20.05.2006 10:49:04 | |
---|
HML:n Local Crewn kautta... mutta toki hyödynnetään teikäläisen frendin firmaa jos saadaan parempi tarjous sieltä. Pistä hänen yhteystietojaan vaikka pikaviestillä minulle... Jaahas..mä tunnen myös Local Crew:n heppuja joten eiköhän se sieltäkin onnistu.. |
Fucker 20.05.2006 10:49:17 | |
---|
Messissä varmasti!! |
McNulty 20.05.2006 10:53:27 | |
---|
Jaahas..mä tunnen myös Local Crew:n heppuja joten eiköhän se sieltäkin onnistu.. Jees, Villen kanssa eilen puhelimessa juttelin ja pitää nyt selvitellä mistä saadaan paras työ suhteessa hintaan :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Twist 20.05.2006 11:01:24 | |
---|
Harkinnan jälkeen.. alustavasti mukana! Hyvä idea tämä kyllä.. tätä tässä kaivataan *peukku* Oops, I twisted again... |
Guitaristi 20.05.2006 11:26:13 | |
---|
Alustavasti mukana, mitään sitovaa en ole valmis vielä sanomaan. Vielä kun joku saisi jollain ilveellä linkin tänne siitä, millainen paita tulee sitten olemaan. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
McNulty 20.05.2006 11:29:36 | |
---|
Alustavasti mukana, mitään sitovaa en ole valmis vielä sanomaan. Vielä kun joku saisi jollain ilveellä linkin tänne siitä, millainen paita tulee sitten olemaan. Kyllä mie tässä väsäilen jonkin sortin kuvat kunhan "herään" :) JA tosiaan, vielä ei ole mitään sitovaa. Vähän kartoitan vain millaisista kappalemääristä suunnilleen puhutaan. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Executioner 20.05.2006 11:30:45 | |
---|
Mie voisin tuollaisen huolia, jos noita saa myös ladyfittinä. |
tegu 20.05.2006 11:57:29 | |
---|
Täällä päin myös oltais ainakin alustavasti mukana. steve the stone |
Invader 20.05.2006 12:03:37 | |
---|
Jees, mukana ollaan. Jotain tuon tyylistä on ollut tarkoitus hommata jo aikaisemmin. Harmi vaan että esim. Deanin verkkokauppa ei toimita jenkkilän ulkopuolelle. http://www.nabokoff.net/dimebag.jpg Toi kuva sopisi mielestäni mustaan paitaan hyvin. Ehdotelkaa muutkin jotain jos ideoita päähän pälkähtää. Tai sitten ei.. |
Super-Jari 20.05.2006 12:05:00 | |
---|
Jees, mukana ollaan. Jotain tuon tyylistä on ollut tarkoitus hommata jo aikaisemmin. Harmi vaan että esim. Deanin verkkokauppa ei toimita jenkkilän ulkopuolelle. http://www.nabokoff.net/dimebag.jpg Toi kuva sopisi mielestäni mustaan paitaan hyvin. Ehdotelkaa muutkin jotain jos ideoita päähän pälkähtää. Mun mielestä se siluetti on parempi idea. |
Invader 20.05.2006 12:12:24 | |
---|
Mun mielestä se siluetti on parempi idea. Jaa joo. Meni toi siluetti-sana ohi näköjään. Kuvittelin että jotain kuvaa siihen olisi tulossa. Mutta joo, siluetti kyllä olisi tyylikkäämpi. Olisko sitä tekstiä varten tällänen Pantera-fontti mitään? Ideoita tässä vaan heittelen :) http://www.cc.puv.fi/~e0300583/pics/teksti.JPG Tai sitten ei.. |