Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 58 9 10 11 12
arska
01.10.2003 17:17:34
Deep Purple on todellakin legenda...

Kyllähän se purple legenda on... paljon hyviä biisejä... ei se rumpalikaan mikään huono ole, kuunnelkaa deep purplelta semmonen biisi kun burn, siinä on rumpali Ian Paice kovassa vedossa
Wk
01.10.2003 18:57:58
Purplen alkupään tuotanto on kyllä aikamoista paskaa, tosin aika jännissä kansissa... vasta sitten ku Gillan tuli bändiin nii hommat alko luistaa...

"we all came down to Montreaux..."
Wk
Mika Antero
01.10.2003 19:16:25
Purplen alkupään tuotanto on kyllä aikamoista paskaa, tosin aika jännissä kansissa...

Hmm... Hush, Mandrake root, Hey Joe, Wring that neck, April. Paskaa? Eihän tuo mitään mitään maailmoita mullistavaa tavaraa ole, mutta aika hyvää musiikkia mielestäni kuitenkin.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Sinap
01.10.2003 19:43:56
täytyy myöntää etten ole hirveesti purplen tuotantoon perehtynyt(niin vähän kun musiikkia kuuntelen)mutta ollaa soiteltu tuota sometimes i feel like screamingiä.loistobiisi! morsen soolot on siinä kyllä mielestäni viihdehistorian komeimpia.toivottavasti oma tulkintani niistä ei saa ketään ärtymään :)...niin hienoja sooloja ei kyllä hirveesti viitti muunnella.käsitykseni mukaan morse vetää levylläkin aika impro-meiningillä?
Wk
01.10.2003 19:47:19
Hmm... Hush, Mandrake root, Hey Joe, Wring that neck, April. Paskaa? Eihän tuo mitään mitään maailmoita mullistavaa tavaraa ole, mutta aika hyvää musiikkia mielestäni kuitenkin.

Ei noi biisit vastaa läheskään Smoke On The Wateria, Space Truckingia, Strange Kind Of Womania, Lazyä tai vastaavia... noh, mielipiteistähän on aina hauska kiistellä... mielestäni Aprilia ei jaksa ikään kuunnella kokonaan...
Wk
Mika Antero
01.10.2003 20:21:00
Ei noi biisit vastaa läheskään Smoke On The Wateria, Space Truckingia, Strange Kind Of Womania, Lazyä tai vastaavia...

No ei, se on kyllä totta. Mukavaa musiikkia kuitenkin. Ei todellakaan ollut tarkoitus aloittaa mitään juupas-eipäs vääntöä. Paitsi ettei se Lazy nyt niin hyvä ole... :^)

Purple teki aika monipuolista musiikkia jo ensimmäisen kokoonpanonsa aikaan.
Wk
01.10.2003 21:35:55
Ei todellakaan ollut tarkoitus aloittaa mitään juupas-eipäs vääntöä.

Joo niitä varmasti on ihan tarpeeks aiheesta ku aiheesta. Onko muuten kellään uuden Deep Purple-albumin ostaneilla ollu semmosta ongelmaa, et se rätisis joissain kohdissa?
Wk
Wk
02.10.2003 11:59:20
Minulla on semmoinen ongelma, että se levy ei tahdo lähteä soimaan. Kone (LG:n dvd-soitin) vain lukee ja lukee sitä levyä ja mitään ei tapahdu. Yleensä se sitten n. vajaan minuutin kuluttua kuitenkin alkaa soimaan. Joskus tosin ensimmäisen biisin aikana kuuluu outoa kolinaa.

Siellä takakannes muuten varotetaan siitä, siel vasemmalla alalaidas on juttua... Prkl kopiointisuojaukset...
Wk
AoA
02.10.2003 22:53:35
Sanokaas Deep Purplesta omia mielipiteitä.
Mua ainakin harmittaa pianistin ( ja urkujen) soittajan lähtö.
Mikä sen nimi nyt olikaan..?

hyvää tavaraa kaikinpuolin.
Easy Comes Easy Goes
vmp123
03.10.2003 14:40:18
Mikä on muuten teidän mielestä purplen paras levy. Mun mielestä ehkä in rock tai machine head.
PekKampela
03.10.2003 15:33:42

Joo niitä varmasti on ihan tarpeeks aiheesta ku aiheesta. Onko muuten kellään uuden Deep Purple-albumin ostaneilla ollu semmosta ongelmaa, et se rätisis joissain kohdissa?

On joo. Ainaki Sun Goes Down tulee mieleen, ja ehkä vähän jokaisessa biisissä. Masteroituko liian kovalle???...melko isolla se kyllä soi...

Niin, ja DP:hän on legenda, ja yks kaikkien aikojen rokeimmista ja cooleimmista orkista.
Kop kop! Ovi auki, ovi auki...täältä tulee hauki!
Mika Antero
03.10.2003 17:21:11
On joo. Ainaki Sun Goes Down tulee mieleen, ja ehkä vähän jokaisessa biisissä. Masteroituko liian kovalle???...melko isolla se kyllä soi...

Nimimerkki "krautio" kertoili tuolla samaa:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=3&t=36771&o=20&co=60

Minä en ole tuota ongelmaa huomannut.
mkarttun
10.02.2006 14:26:55

Jon Lordhan se. Toisaalta kovan kaverin saivat tilalle. Ei Don Airey mun mielestä ole yhtään huono.

Itseänikin hieman harmitti kun en Hesassa nähnyt Lordia (ajattelin että kusen hunajaa jos se on siellä veivaamassa), mutta kyllä nyt tais tulla kultaa kun kuulin livenä tuota Aireytä. Ei muuten ole mikään hullumpi. musta tuntuu että voi olla jopa että olis hiukan piristänyt Purplea... Aivan mieletön ja monipuolinen heppu.

Onko kenelläkään tietoo mistä löytyis Don Aireyn soittama kiippari soolo Deep Purplessa? Onko esim ladattavana jossain netistä?
Mitä enemmän luet, sitä enemmän tiedät. Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän unohdat. Mitä enemmän unohdat, sitä vähemmän tiedät...
rheinone
10.02.2006 14:56:00
Onko muuten kellään uuden Deep Purple-albumin ostaneilla ollu semmosta ongelmaa, et se rätisis joissain kohdissa?

Ei mulla oo. Vie levy vaan takaisin kauppaan.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Brian May jr.
10.02.2006 15:07:53
Ei mulla oo. Vie levy vaan takaisin kauppaan.

En usko että se tälleen yli kahden vuoden jälkeen on kovinkaan viisasta...:)
Vettä!
rheinone
10.02.2006 15:15:20
En usko että se tälleen yli kahden vuoden jälkeen on kovinkaan viisasta...:)

Katos katos, olikin kyse Banaaneista :+D
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
BigPapa
10.02.2006 16:09:32

Onko muuten kellään uuden Deep Purple-albumin ostaneilla ollu semmosta ongelmaa, et se rätisis joissain kohdissa?

ei toi mun tuplavinyyli ainakaan rätise....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Royal Banzai
10.02.2006 18:12:04
ei toi mun tuplavinyyli ainakaan rätise....

Sittenhän se on ihan huono vinyyli. Vinyylin kuuluu rahista!
"Soul-ähkäisy!"
www.sweetmoses.net
-Cale
10.02.2006 18:55:59
Blackmoren aikainen tuotanto on hyvää, varsinkin 80-luvun mutta muu on aika mitäänsanomatonta, vaikka tosin Come Taste The Band levyllä on hyviä biisejä ja kitaristin hommat hoitaa Bolin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)