Aihe: KORG TRITON LE61 (neuvoja?)
1
vekeboomboom
01.10.2003 22:05:07
miten ton laitteen muistiin saa tallennettua soitettua musiikkia??kun soitan vaikka kompin ja nauhotan sen niin se on ja pysyy laitteessa kunnes sammutan virran ja käynnistän uudelleen. se on kadonnut huolimatta siitä vaikka oon tallentanu biisin(save template song).
ohjeitten mukaan sen pitäis tallentua.
samoin kaikki loop settingsit sun muuta häviää kun laitteen sammuttaa vaikka biisi on tallennettu.
vekeboomboom
01.10.2003 23:13:05
oonmä kyllä kuenut siitä kaikki tallentamis jutut.
Turmis
09.10.2003 15:53:19

Se on ja pysyy laitteessa kunnes sammutan virran ja käynnistän uudelleen. se on kadonnut huolimatta siitä vaikka oon tallentanu biisin(save template song).

Save template song -toiminto tallentaa vain kappaleen yleiset asetukset, kuten tiedot raidoilla käytetyistä instrumenteista ja efekteistä. Itse kappaleen soittodata ei tallennu template songiin, vaan sinun on tallennettava kappale korpulle, sikäli mikäli Triton LE:ssä korppuasema on... kun en muista.

Idea tässä template songissa on se, että mikäli teet useita samoja instrumentteja käyttäviä kappaleita, sinun ei tarvitse aina syöttää samoja tietoja kun alat tekemään uutta kappaletta. Lataamalla template songin saat vaivatta kappaleelle alkuasetukset, joissa on jo kaikki säveltämistä vaille valmiina.
Kuunnelkee Setheryä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)