Abgrund 13.02.2006 22:29:05 | |
---|
Huokaus. On kyllä tullut elämän aikana aivan tarpeeksi valitusta siitä, kuinka pistän bändin seurustelun edelle jne. Tällä hetkellä en seurustele ja jos sitä vielä rupean joskus harjoittamaan aion kyllä tehdä "pelisäännöt" heti alussa selväksi. Heh. Jotenkin olin loukkaantunut, kun entinen naiseni ei ollut kiinnostunut bändistäni lainkaan. Tuskin tiesi edes nimen ja muita bändiläisiä julkaisuista puhumattakaan. Reeneihinkään ei ikinä suostunut tulemaan, vaikka kuinka pyysi. Valitusta sitten kyllä riitti. |
Tympee Huttunen 14.02.2006 08:38:40 | |
---|
Jotenkin olin loukkaantunut, kun entinen naiseni ei ollut kiinnostunut bändistäni lainkaan. Tuskin tiesi edes nimen ja muita bändiläisiä julkaisuista puhumattakaan. Reeneihinkään ei ikinä suostunut tulemaan, vaikka kuinka pyysi. Valitusta sitten kyllä riitti. No onko joku alituisesti treeneissä ja keikoilla käyvä bimbo parempi? Mulla meinas nauru päästä, kun yhden bändin jamppoja odotti takahuoneessa joku tyttökaveri "te olitte niinq tosi hotteja!". Itse en edes tyttökaveria treeneihin kutsuisi. Mitä hän siellä tekisi? Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Abgrund 14.02.2006 14:00:25 | |
---|
No onko joku alituisesti treeneissä ja keikoilla käyvä bimbo parempi? No ei tietenkään, mutta kun parisuhteessa yleensä kuuluisi olla kiinnostunut toisenkin osapuolen elämästä ja musiikki näyttelee minun elämässäni aika helvetin suurta osaa kuitenkin. Kyllä minäkin hänen harrastuksistaan olin aidosti kiinnostunut jne. |
migreeni 14.02.2006 15:35:22 | |
---|
No ei tietenkään, mutta kun parisuhteessa yleensä kuuluisi olla kiinnostunut toisenkin osapuolen elämästä ja musiikki näyttelee minun elämässäni aika helvetin suurta osaa kuitenkin. Kyllä minäkin hänen harrastuksistaan olin aidosti kiinnostunut jne. Usko pois: sun tilanne on prkleen hyvä! |
Tympee Huttunen 14.02.2006 16:12:45 | |
---|
Usko pois: sun tilanne on prkleen hyvä! Just näin.:) Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Abgrund 14.02.2006 16:19:49 | |
---|
Usko pois: sun tilanne on prkleen hyvä! No on ainakin nyt kun on vapaa kuin taivaan lintu :D |
TheEsa 02.05.2006 13:48:04 | |
---|
Onneksi ei tuollaista tilannetta ole... Se vaan pitää sille muijalle, että "Hiljaa nainen! Meillä on ny jätkien kans treenit" :D Niinkuin laulajamme asetteli asioita tärkeysjärjestykseen: "1. Musiikki 2. Ampuminen ja räjäyttely (on parhaillaan armeijassa) 3. Muijat" Rock'n'Roll |
ötzi 04.05.2006 23:14:53 | |
---|
se on kyllä hirveää kun rumpalin tyttöystävä tulee reeneihin, ei muuten mitään mutta ei voi piereskellä Ötzin kirous tappaa
-Iltalehti '05 |
lethus1 05.05.2006 09:30:56 | |
---|
se on kyllä hirveää kun rumpalin tyttöystävä tulee reeneihin, ei muuten mitään mutta ei voi piereskellä No onpa ihme muija jos tuollaisen estää:D |
Kirjoitus virhe 06.05.2006 03:37:32 (muokattu 06.05.2006 14:00:50) | |
---|
En kyllä päästäsi tyttöystävää treeneihin jos uusia biisejä koitettaisiin kasaan saada. Enkä välttämättä ketään muutakaan ulkopuolista. En ole koskaan törmännyt tapaukseen missä tytteli pitää raahata kämpille vaikka sitten väkisten. Ihme touhua. Jos settiä läpi veivailee niin asia on tietysti eri eikä haittaa vaikka olisikin ihmisiä pyörimässä tahi kaljottelemassa. HEAVYROCKPELLE.
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=189807&type=hi |
ötzi 06.05.2006 12:02:10 | |
---|
No onpa ihme muija jos tuollaisen estää:D no eihän se varsinaisesti estä mutta ei sitä nyt naisseurassa kehtaa päästellä Ötzin kirous tappaa
-Iltalehti '05 |
enfermero 09.05.2006 10:18:04 | |
---|
Kannatta muistaa ja pitää mielessä, että kaikki naiset ovat valehtelevia huoria! Paitsi jos ne vain silloin tällöin nussivat sun bändikavereiden ja managereiden kanssa ja puhuvat paskaa... Suhteellisen brutaali yleistys.. :D Omaa tyttöystävääni kylläkin kiinnostaa mun bänditoiminta (tulee keikoillle ja haluaa demot ymps.) Mutta treenikselle ei olla kyllä koskaan otettu naisia. Omani asuukin eri kaupungissa, joka on ehkä hyvä asia :D. Menee ikä ja terveys kun tuo naisia tai muita vieraita treenikselle varsinkin jos on luova sävellys/biisintekovaihe päällä. |
luopio 09.05.2006 14:10:56 | |
---|
Se, että käy kattomassa keikkoja ei sinäsä ole tietenkän paha asia, mutta ittee vähän häiritsee ku yhen jäsenen muijakaveri on mukana keikoilla ku bändin jäsen. Siinä jo soundcheckin aikana möllöttää ja asen jälkeen ku johonki lähetään käymään on tietysti mukana. Keikan kattoo ja jos sen jälken johonki lähetään niin jatkoillakin on mukana. Kylhän se nyt menis jos toisinaan ois mukana, mutta että aina. Oishan se mukavaa olla joskus ees ihan vaan bändin kanssa. Vittumaista tässä on viel se ku kaks muutaki äijää bändissä seurustelee, mutta kyllä ne sentään osaa toisinaan olla ihan vaan äijienki kanssa. Vituttaa tommonen riippuvaisuus. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Conrad Lant 11.05.2006 01:41:20 | |
---|
Hoho. Meikäläinen on vaimon bändi(e)n Yoko-Ono ja vaimo meikäläisen. Vuorotellen istutaan treeniksien sohvalla lukemassa vanhoja Soundeja tai kutomassa sukkaa kun toisen orkesteri yrittää saada taidetta aikaan. Ja välillä kyllä tuntuu pahasti siltä että roolin mukaisesti saa kaupan päälle tehdä niiden keikkamyynnin sun muun promootionkin. Yritä siinä nyt sitten antaa toiselle omaa tilaa :-) No one prayed for Sodom |
Jake.e 19.05.2006 15:25:22 | |
---|
Tämä pistää ketuttamaan enemmän kuin mikään muu. Jos on reenattu joku puoli vuotta samaan aikaan bändin kanssa, niin ei voi etsiä millään muuta paikkaa niille tytöille vaan sen tyttökaverin kanssa pitää olla just sillon kun on treenit. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
Tämä pistää ketuttamaan enemmän kuin mikään muu. Jos on reenattu joku puoli vuotta samaan aikaan bändin kanssa, niin ei voi etsiä millään muuta paikkaa niille tytöille vaan sen tyttökaverin kanssa pitää olla just sillon kun on treenit. Se on vaan sitä soittokaverien huomioonottamista parhaimmillaan! Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
aarghto 20.05.2006 01:11:57 | |
---|
Hoo. Bändistä 3/4 seurustelee. Ei tässä nyt vielä mitään ongelmaa ole ollut. Tosin bändi on ollut kasassa vasta pari viikkoa. En kyllä itse päästäisi tyttöystävää mihinkään tekemisiin bändin kanssa. Huonoa siitä vaan seuraisi. ..ja hän hyväili sitä jonkin aikaa, kunnes alkoi myös nuolemaan sitä. |
Czar 20.05.2006 11:45:00 | |
---|
En kyllä itse päästäisi tyttöystävää mihinkään tekemisiin bändin kanssa. Huonoa siitä vaan seuraisi. Eh, riippunee hieman tyttöystävästäkin? Kyllä on muutamat äijät änkeneet treenejä katsomaan. Eniten kokemusteni mukaan treenikselle lappaa jonkun miespuolisen henkilön miespuoliset kaverit (vähintään 2-3 kerrallaan, tietenkin). Naispuoliset katsojat sentään osaavat olla hiljaa ja häiritsemättä. Ja olen minä löytänyt pari uutta soittokaveriakin sitä kautta, että yksi soittaja toi siippansa ja tämän kaverin meidän treenejä katsomaan. Ja olen minäkin käynyt muiden treeneissä, varsinkin siihen aikaan kun kaikilla ei vielä ollut "kotistudiota" tietokoneessaan eikä sitä materiaalia oikein kuullut muuten. Bändin asioihin sotkeutumisesta en tietenkään pidä. Yksi (entinen) soittokaveri tosiaan jäi mielummin miesystävänsä kanssa sängynpohjalle muhimaan kuin ilmaantui treeneihin. Onhan se hölmöä jos on yhdessä sovittu milloin treenataan ja niistä ajoista ei sitten pidetä kiinni. Olen myöskin soittanut bändissä, jossa rumpali ja basisti ovat seurustelleet keskenään. Soittivat aivan mahtavasti yhteen, eikä eron jälkeen tullut ongelmia, aikuisia, keskustelukykyisiä ihmisiä kun ovat. Ja kyllä teen ja aion jatkossakin tehdä musiikkia siippani kanssa, kohta varmaan saadaan bändikin kasaan. Saa nähdä mitä se bändi sitten tekee suhteelle =S *Queen Bitch* ------------------ "The first duty in life is to assume a pose. What the second duty is no one yet has found out." |
Epämuusikko 20.05.2006 11:50:47 | |
---|
Niinkuin laulajamme asetteli asioita tärkeysjärjestykseen: "1. Musiikki 2. Ampuminen ja räjäyttely (on parhaillaan armeijassa) 3. Muijat" Jos kerrot hänen nimimerkin (jos on täällä kirjoilla), niin plussaa lähtee! Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Sarko 21.05.2006 06:09:00 | |
---|
Entisessä bändissä oli kytemässä vakava Yoko Ono-syndrooma, mutta se kitkettiin hyvin nopsaan tylytyksellä. Ehkä paras mahdollinen vaihtoehto, jos tällaista arveluttavaa on tapahtumassa. Stakes are high, but so am i. |