SARJE 18.05.2006 16:32:05 | |
---|
tuossa koulun puutyötunnilla tylsissäni väänsin moisen, läihnnä jazz III verrattavan, ja ajattelin kysyä että onko muilla kokemusta? vähän testailin, ja ihan hyvähän sillä oli soitella. onkohan mitään haittaa, että meneekö kielet tukkoon tai jotain vastaavaa? saapahan ainakin tasan sellaisen plektran jonka haluaa. niin kiero, että syödessään nauloja, paskantaa ruuveja. |
Bertrand 18.05.2006 16:32:56 | |
---|
Voitele ankarasti lahonsuoja-aineella, ettei hieno plektra sula sormiin. |
LaXu 18.05.2006 17:22:24 | |
---|
Voisin kuvitella, ettei ainakaan kovin kestävä ole. Sinänsähän ei ole temppu eikä mikään viilata ihan noita kaupasta hommattavia plektrojakaan. Olen joskus muutamaa viilaillut vähän terävämmäksi. |
Vainhaalee 18.05.2006 17:32:55 | |
---|
Tämän voisi varmaan vielä laajentaa noihin muihin "erikoisiin" plekuihin... Esmes mammutti, kilpikonna yms. eroo -kröhm- eksoottiset materiaalit... Onko kokemuksia? Hail to the King, Baby! |
SARJE 18.05.2006 18:36:44 | |
---|
Voisin kuvitella, ettei ainakaan kovin kestävä ole. Sinänsähän ei ole temppu eikä mikään viilata ihan noita kaupasta hommattavia plektrojakaan. Olen joskus muutamaa viilaillut vähän terävämmäksi. kyllä uskoisin kestävänkin ihan suht hyvin. hakkasin jo kieliä ja pöydän kulmaa ja tuntuu olevan kovaa puuta niin kiero, että syödessään nauloja, paskantaa ruuveja. |
saamaton123 19.05.2006 18:04:21 (muokattu 19.05.2006 18:25:43) | |
---|
Tämän voisi varmaan vielä laajentaa noihin muihin "erikoisiin" plekuihin... Esmes mammutti, kilpikonna yms. eroo -kröhm- eksoottiset materiaalit... Onhan niitä...luinen pleku on 22e kpl thomanilla ja sitte ruusupuisia ym...jossain 14e pintaan kpl. E: Yhdellä kaverilla oli joskus tollainen luinen ja eipä se lainkaan huono ollut. Pysyi hanskassa todella hyvin, mutta se kului kuulemma melkein silmissä. Saddamize! |
Mulla oli joskus kivestä tehty.. ei siis mikään ostettu vaan itse värkkäsin :) sopiva kivi käteen ja vähän hioen :) pitää vaa kattoo mitä kiviä noukkii, ettei murru tai lohkea.. Harmi vain kun tuo hävisi, aika rouheet soundit sillä lähti :) |
samsonov 19.05.2006 19:29:37 | |
---|
Mulla oli joskus kivestä tehty.. ei siis mikään ostettu vaan itse värkkäsin :) sopiva kivi käteen ja vähän hioen :) pitää vaa kattoo mitä kiviä noukkii, ettei murru tai lohkea.. Harmi vain kun tuo hävisi, aika rouheet soundit sillä lähti :) Ja vois kuvitella että kieletki tykkäs :) Ite soittelin joskus SIM kortilla, ku sattu sellanen käteen All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
kunnasja 29.05.2006 02:24:55 | |
---|
Mulla oli joskus kivestä tehty.. ei siis mikään ostettu vaan itse värkkäsin :) sopiva kivi käteen ja vähän hioen :) pitää vaa kattoo mitä kiviä noukkii, ettei murru tai lohkea.. Harmi vain kun tuo hävisi, aika rouheet soundit sillä lähti :) Ha, tyypin plektra on 'kivestä'.... :D |
PekkaM 29.05.2006 08:25:34 | |
---|
Eräänä juhannuksena, kun vähitellen kaikki plekut oli tippuneet lautojen raoista terasin alle, oli pakko veistellä jo Off-pullojen korkitkin plekuiksi. Ei ollut hyvä soittaa. Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta. |
Murgo 29.05.2006 10:11:06 | |
---|
Olen soittanut bassoa katkenneesta harjanvarresta linkkarilla veistetyllä "plekulla" kun ei muuta kämpiltä kerran löytynyt. Sen kokemuksen jälkeen ostin 12 kpl.n pussin tortexeja ja laitoin niitä varalle joka paikkaan ettei enää tarvisi... Olis kiva kun osais soittaa mutta asenteellakin pärjää. |
IommI 29.05.2006 10:39:37 | |
---|
Kato ettei syty palamaan dempatessa kovaa sarjaa:) Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
Jonttu _ 31.05.2006 04:06:05 | |
---|
itselläni on hopeasta tehty plektra, jonka siskoni ystävä joka on joku koru seppä on työstänyt, kyllähän sillä kykenee yllättävän hyvin soittaa ja ei kulu..... mutta ei sillä nyt tule kuitenkaan soitettua, mutta hemmetin hieno se kyllä on.... siinä on kaiverrettu pääkallo ja oma nimi.. että ihan henkilökohtanen custom silver plektra... :) |
StJerky 31.05.2006 09:33:49 | |
---|
itselläni on hopeasta tehty plektra, jonka siskoni ystävä joka on joku koru seppä on työstänyt, kyllähän sillä kykenee yllättävän hyvin soittaa ja ei kulu..... mutta ei sillä nyt tule kuitenkaan soitettua, mutta hemmetin hieno se kyllä on.... siinä on kaiverrettu pääkallo ja oma nimi.. että ihan henkilökohtanen custom silver plektra... :) Olen käyttänyt hopeisia plektroja jo melkein 20 vuotta. Ensimmäinen kului pyöreäksi. Teetin korusepällä uusia viime syksynä. Omakuvassa näkyy. |
enema 31.05.2006 10:38:47 | |
---|
Oltiin kerran kalareissulla pohjoisessa kahden akustisen kitaran kanssa. Kaikki plektrat hukkuivat kuten arvata saattaa noin minuutissa, niin veisteltiin limupullojen kyljistä plektroja tarpeellinen määrä. Hyvähän niillä komppailla oli. Labambaa oppii tanssimaan kun työntää tussin perseeseen ja rupeaa piirtämään seinään kahdeksikkoa. |