Aihe: Boxymusic - jonkin sortin kimppatilausta?
1
Makor
19.05.2006 14:26:49
Morjesta

Katselin tässä nuita iron cobran tuplaspeduja, ja boxymusic myy niitä _selvästi_ muita tarjoajia halvemmalla. Boxyn hinta powerglideille 284,7e, ja thomann 393e :).
Aika järkyttävä ero hinnassa, mutta ainut miinus boxyyn on tuo 86e toimitusmaksut, joka on ihan kohtuuton yhdelle tavaralle (tosin tämäkin tulisi jo halvemmaksi kuin thomann - ilman toimituskuluja :).

Joten asiaan, oletko hankkimassa esim zildjianin symbaleita tms jotka tuola boxyssa on sikahalpoja? Muutaman jampan kun saisi mukaan nii saisi toimituskulut järkeväksi.

Voin itse organisoida tilauksen, tai joku muu voi, ei väliä.

Niijuu ja helsingin alueelta voisi varmaan olla, muuten taitaa hyöty mennä kokonaan ideasta.
Terok
19.05.2006 14:33:55

Mie taisin saada käärmeet alle kolmensadan ihan kävelemällä kauppaan. Kattele tarkemmin suomalaisten liikkeiden sivuja.
Makor
19.05.2006 14:38:22
Mie taisin saada käärmeet alle kolmensadan ihan kävelemällä kauppaan. Kattele tarkemmin suomalaisten liikkeiden sivuja.

Ohhos.. mistäs tuohon hintaan sait? En nyt muista paljo tuossa malmin dlx musicissa pyydettiin mutta kyllä puhuttiin ihan eri hintaluokasta.
Bacchus
19.05.2006 16:06:01
Ohhos.. mistäs tuohon hintaan sait? En nyt muista paljo tuossa malmin dlx musicissa pyydettiin mutta kyllä puhuttiin ihan eri hintaluokasta.

350€ maksoin itse. Levytukusta kävin hakemassa.

Mutta juu, kimppatilaus olisi ihan hyvä idea. Itse oon tsiigaillu kanssa noita Zildjianin peltejä, mutta menee pitkälle kesään ennenkuin on varaa hankkia. Sitten on tietenkin se lähettely-rumba, ellei kaikki asu esim. pk-seudulla.
Jeltz
19.05.2006 16:19:59
Nuo kulut on kyllä outoja, joillekin tuotteille ihan järkyttävän korkeat. Mulle lähti tänään tulemaan kuuden viikon odottelun jälkeen A-custom Mastersound haikat, joissa toimituskuluja oli 36 euroa. Jollain toisella 14" haikkaparilla oli kuluja 94 euroa.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
harzza1
19.05.2006 16:35:53
kannattaa kattoo miten toi toimituskulut tosiaan käyttäytyy. kateltiin just kun esim jos jonkun lautasen postit on 36e ja kahden vaikka 46e ja sit mietittiin, että kaveri tilaa kitara nupin & kaapin (postikulut 180e tai jotain). noh, kun lisäsin pari lautasta tuohon tilaukseen(siis nupin ja kaapin seuraksi), niin postit nous johonki 340 euroon. eli halvempi ois ollu ku tilais erikseen. kesällä tarkotus ois pari rässiä tilata kait.
Makor
19.05.2006 17:37:14
Joo vois kyllä mailata sinne et miten noi oikeen on noin törkeet...käsittääkseni ei pitäs kyl tuon kokosen tavaran postittaminen maksaa noin paljon vaikka tilais Australiasta :)

Vois katella tosiaan musaliikkeistä vielä tarkemmin, mut kyl nää suomalaiset liikkeet kiskoo välillä nii älyttömiä katteita et vähän usko vähissä et sais ees lähelle tuota 300e
Velli
19.05.2006 18:09:25
Joo vois kyllä mailata sinne et miten noi oikeen on noin törkeet...käsittääkseni ei pitäs kyl tuon kokosen tavaran postittaminen maksaa noin paljon vaikka tilais Australiasta :)

Vois katella tosiaan musaliikkeistä vielä tarkemmin, mut kyl nää suomalaiset liikkeet kiskoo välillä nii älyttömiä katteita et vähän usko vähissä et sais ees lähelle tuota 300e

Koeta kysyä tarjous Oulun Soitin & Tarvikkeesta. Mainitse samalla että Levytukusta saa saman 350€:lla.
ddrum54
20.05.2006 00:17:03
Nuo kulut on kyllä outoja, joillekin tuotteille ihan järkyttävän korkeat. Mulle lähti tänään tulemaan kuuden viikon odottelun jälkeen A-custom Mastersound haikat, joissa toimituskuluja oli 36 euroa. Jollain toisella 14" haikkaparilla oli kuluja 94 euroa.

Ne on keksiny ovelan tavan repiä hintaa. Tuotteelle "halpa" hinta ja postikulut pilviin.

Kokeilkaa tilata silleen, että vastaanottaja maksaa postikulut.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)