Aihe: virveli
1 2
aahoo
17.05.2006 16:30:56
eli juuri tuolla sini-oliivi merkillä olevia acrolitejä löytyy harmaalla maalipinnalla, siis 69-83 välillä valmistettu, kuvat löytyy kaikista (4) eri pintavaihtoehdoista, mutta kun en osaa näitä koneita käyttää... kysyjä saa ne kyllä meiliinsä. harmaat versiot kyllä erottaa toisistaan, eloksoituhan on sileä ja vanhat usein jo melko kiiltäviä, harmaa maalipinta on enemmän tai vähemmän röpelöinen ja medium gloss/matta. ja merkki kertoo iästä, niitä on acroliteissä myös 4-eri vaihtoehtoa, chigago -ja monroe keystone, sini-oliivi ja musta-valko suorakaide. hyllyssäni tällähetkellä vain sini-oliivi ja musta-valko merkkiset acrot (häpeällistähän se on tiedän), mutta kaikki em.mallit olen joskus omistanut. yhtäkaikki-hyviä rumpuja kaikki tyynni, itse pidän vanhemmasta acrosta jopa enemmän kuin 5"(ludalloy)supraphonicista. no nyt saa jo heitellä kivillä...
Magiz
18.05.2006 12:43:40
onko muuten olemassa netissä joku hakusysteemi, josta vois löytää oman virvelinsä valmistusspeksit sarjanumeron perusteella?
Whatever happens, happens.
aahoo
18.05.2006 16:44:02 (muokattu 18.05.2006 16:45:36)
ihan päiväntarkkaa tietoa ei ole, tehtaannumerointi on Ludwigilla hyvä muttei sekään aukoton, numerot antaa osviittaa, tämän kertoi Ludwig-company itse. netissä on harrastajien sivuja joissa heidän omia iänmääritys taulukoitaan, esim. vintagesnaredrums sivuilla perustiedot monista klassikko-merkeistä, uudemmat ja japanilaiset asia erikseen.
Magiz
19.05.2006 12:19:19
jees. mihin tämmöinen sarjanumero viittaisi 1770060?
Whatever happens, happens.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)