Aihe: Nimimerkkisi tarina
1 2 3 4 5 6 7 8
Ahmir
19.05.2006 12:39:03
Nimimerkkini takana rumpukone, jolla on vahvat juuret. Siinäpä vasta arvoitus megavisaan. Avatar on luokkakuvasta.
Die gute Verbindung von Mensch zu Mensch.
Bacchus
19.05.2006 13:04:13
Nimimerkkini takana rumpukone, jolla on vahvat juuret. Siinäpä vasta arvoitus megavisaan. Avatar on luokkakuvasta.

Vähän helppo hei!1!1
Ahmir
19.05.2006 13:07:16
Vähän helppo hei!1!1

Älä?? Ei joku välttämättä siltikään tiedä..
Bacchus
19.05.2006 13:09:26
Älä?? Ei joku välttämättä siltikään tiedä..

Emmää ny tosissani.
Ahmir
19.05.2006 13:11:32 (muokattu 19.05.2006 13:12:59)
Emmää ny tosissani.

Emmäkään..

E: siis tuosta mun avatarestahan me puhuttiin...
Hola
19.05.2006 15:28:51
Kävin espanjassa ja kaveri kiroili ääneen "hola" kun minua kutsui..
www.funkybeaver.net
Anonymous-jazz
19.05.2006 16:38:31 (muokattu 19.05.2006 16:38:47)

Fuusiojazzin suurkuluttaja/soittelija.
"Turvemusiikkia ei soiteta nuoteista vaan sitä soitetaan rahasta".
Olli
19.05.2006 17:08:22 (muokattu 19.05.2006 17:08:39)

emmä tiiä mut sulla on kova nimimerkki.

Paras. Ainakin aika moni yrittänyt saada samanmoista http://muusikoiden.net/jasenet/haku.php?keyword=olli&x=0&y=0 :.))
http://www.spacebarhoppers.com/
volc
19.05.2006 18:38:31
Pelailtiin vajaat kymmenen vuotta sitten kavereiden kanssa Quakea. Mikaa ei oikein onnistanut ja tippui useamman kerran peräkkäin siihen punaiseen laavaan. Ehkä neljännen epäonnen kerran jälkeen viereisestä huoneesta kuului: "Taas mä tipuin tohon volcano vitun penikseen!". Siinä samassa mieleeni tuli näkymä peniksen ja purkautuvan tulivuoren risteymästä. Ja koska nimeni oli pelissä tylsästi Toni, otin saman tien nimeksi "Volcano Penis". Lopulta nimi lyhentyi Volcanon kautta pelkäksi volciksi.

Aika lapsellinen nörttijuttu, mutta minkäs teet.
Mikael
19.05.2006 23:30:58

Katoin peiliin ja saapusin.
Siitä mistä aita on matalin...
KoRn88.
19.05.2006 23:49:56
Noin neljän vuoden takainen huono mielikuvitus, silloinen lempibändini ja syntymävuosi. Tolkuttoman paska nick, mutta eipä tuota enää jaksa alkaa vaihtelemaan.

metallia Kemistä: UNIC
J. Cool
20.05.2006 00:26:57 (muokattu 20.05.2006 00:28:00)

porukat aikoinaan piti jotenkin hyvänäkin juttuna snoopy-sketsiä, jossa ressu joe cool -hamona yrittää tehdä vaikutuksen pimuihin puristamalla tölkin kasaan. hirveä yritys ja nolo failure. suomeks tää ressuhahmo on käännetty nimelle jakke jäyhä. mua on sitten pienestä pitäen sanottu jakeks, ja ku tänne nimimerkkiä yritti keksiä, ja päässä pyöri vain tyhjää, niin tuli sitten tämä.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
El Jefe
20.05.2006 13:18:10
Mä nyt otin tommosen vaatimattoman:) Ei vaan se tulee Clutchin biisistä El Jefe Speaks...Kuunnelkaa kytkintä tytöt ja pojat..
Veksi
20.05.2006 21:21:25
Olen Veikko, jotkut kutsuvat tällä nimellä !
Cimble
29.07.2006 04:02:30
Mulla on tapana mennä napsimaan ruoka-aineksia kesken ruoanlaiton ja nappailla esim. pelkkää voileipäleikettä jääkaapista. Tähän avovaimo aina tuumii että "eläpä mene närpimään niitä yhtään". Voisi siis sanoa että harrastuksiini kuuluu "närpiminen", siitä keksin nimen Närpiö. Asiaan vaikutti vielä se että minusta paikkakunnan nimenä Närpiö on jotenkin tärähtävän hauska. Terveisiä/hälsningar vaan kaikille närpiöläisille! :) Itse en tosin vaikuta siellä päinkään.

Avattaren etsin googlen kuvahaulla kun tommonen iso ja ytimekäs N-kirjain toimii tässä tehtävässä hyvin. En muista onko tuo N jonkin virallinen logo tai yleensä mikään. No, kutsu käräjille tullee jos joku katsoo oikeuksiansa loukatun...
Jape Muusa
29.07.2006 05:48:21

Nimimerkki tuli yhen mun biisin mukaan,mikä oli työn alla juuri kun liityin tänne. Eli se ei liity sen kummemmin mihinkään ideologioihin (vaikka 70-luvun pitkätukkasivarihipiltä oikeesti taidanki näyttää,eikä armeijaa oo käyty.)
Avatar on napattu vaan siltä pohjalta,että joku piti laittaa ja toi sattu kohdalle.
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
Deino
29.07.2006 12:26:23

Jotenkin se tuli vaan kun selailin tätä sivua: http://www.anus.com/metal/about/black_metal/

Siitä dinosauruksesta tai bändistä tätä ei ole napattu, en edes ollut kuullut niistä kun tämän keksin.
sutikomppi
29.07.2006 13:04:34
Tämä on vähän rummunpaukutuksen vierestä, mutta kun asia välillä mietityttää niin rohkenen aloittaa keskustelun rumpaleiden nimimerkeistä. Nimimerkit täällä rumpupalstalla ovat kiehtovia. Jotkut niistä ovat selkeitä lyhenteitä käyttäjänsä nimestä tai kuvastavat kirjoittajan arvostamaa rumpumerkkiä. Toiset taas eivät avaudu ulkopuoliselle ilman selitystä.

Oma nimimerkkini �Sonormies� on tietysti helppo nakki. Tunnen suurta iloa ja jopa ylpeyttä hankittuani juuri sellaisen Sonorin setin kuin olen aina halunnutkin. Mutta onko �Kampela� kova kalamies vai löytyikö nimimerkki peiliin katsomalla? Ja mitä ilmaisee �hollmi-5:n� viitonen? Entäs aloittiko �Tindrum� uransa koputtelemalla säilykepurkkeihin ja onko Tindrumilla oikeasti virveli, joka näyttää säilykepurkilta? Kerro siis reilusti nimimerkkisi tarina.

Oma nimeni lähti siitä ajatuksesta, että mielestäni rumpalin tulee hallita vispilöiden soitto ja tremolo. Ne ovat perustaitoja, soitti sitten mitä soitti. Itse soitan paljonkin vispilöillä ja niiden käyttö ja jonkinlainen hallitseminen on taito sinänsä. Ns. vanhojen perinteiden ylläpitäminen asiassa kuin asiassa vie tietoa ja taitoa eteenpäin. Omille oppilaille opetan aina em. perusasiat.

Vispilöillä soittaminen on periaatteessa helppoa mutta se miten niillä saat bändin ja biisin toimimaan onkin eri juttu
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
Nolte
29.07.2006 13:52:57
Piti joskus muinoin rekisteröityä jollekin englanninkieliselle foorumille ja keksiä itselle "nick", niinkuin siinä luki. No, mikäs muu nick sitten, kuin Nolte. Ahhahaa!

Joo, lisätään tähän vielä se, että avatarissa (taipuuko se noin???) ovat tietysti Eagles-kitaristit Don Felder ja Joe Walsh. Ja käsittääkseni vetämässä nimenomaan sitä The Kitarasooloa.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)