Aihe: Rogers rumpu osia
1
hollmi-5
19.05.2006 14:44:08
Ei oikeastaan mistään muualta, kuin ostoilmoituksella ja ebaysta etsimällä.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
FuGGa
20.05.2006 00:35:38 (muokattu 20.05.2006 01:41:36)
Nyt tokkii jostain syysta pikaviestit niin kirjoitan tahan ketjuun... Mulla periaatteessa lojuu ylimaaraisena Rogers iso R setin basariin kiinnitettava tomholderi, jossa toinen tominpidikkeista yha kiinni. Itse en sita tarvi, koska toinen tomipidike on clapissa pitamassa 14" tomia, ja 13" etutomi on snarestandissa. Periaatteessa voisin tuosta hankkiutua eroon, jos sita olet vailla (katsoin ilmoituksen torilta), mutta sitten oma settini ei kylla olisi myyntihetkella ehea... Pitaa miettia, tarjoa toki siita jotain pikaviestilla jos juuri tuota olet vailla. Ehka myyn, ehka en. Olen nyt Englannissa ja takaisin tulen kyseisen tomholderin kanssa heinakuun alussa. Voin pitaa silmat muutenkin auki jos tulee Rogersia vastaan taalla pain maailmaa, kun olet itsekin jotain osia vailla. Hukkasin yhdella keikalla tomijalasta yhden kumitulpan ja toisella keikalla basarin jalasta. Voe parseparse... eBaysta ei kylla kovin paljon ole osia tullut vastaan, vaikka olen kyttaillyt nyt kun taalla Englannissa kerran olen ja ei tarvitsisi mitaan megaposteja maksaa. Jossain liikkeessa, jossa vintagekamaa myydaan, voi varmaan tehda taalla hyvia loytoja. Vaikken nyt tieda voiko noita seitkytluvun loppupuolen Rogersseja viela vintageksi nimitella. Jos jostain netista loydat himoitsemaasi kamaa Englannin paadysta niin voin jeesia niiden maahantuonnin kanssa kesa/heinakuun vaihteessa jos et halua maksaa hirveita postikuluja. Eihan sita muuten jeesisi, mutta kun kyseessa on Rogerssit niin homma on silla sipuli :) Itse himoitsisin viela 16" tomia tuon 18" rinnalle.

EDIT: Sen verran piti korjata etta toki jenkeista loytyy kaikkea Rogers hilpetta eBaysta, mutta pitaahan ne tanne lahettaa ja maksaa maltaita. Kun sanoin etten eBaysta ole loytanyt, niin tarkoitin Englannin alueelta, tahi muustakaan Euroopasta. Ainakaan sita mita mina etsin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)