etnopoju 19.05.2006 13:23:19 (muokattu 19.05.2006 13:24:05) | |
---|
mun mielestä me muuten tarvittais myös ketju "liian myöhään kuolleet rokkarit". haluaako joku muu aloittaa kun mä? jos mä teen sen, niin saan tod. taas jäähyn tai jopa bänniä. |
McNulty 19.05.2006 13:24:00 | |
---|
selitä mitä selität, mutta jos sua vituttaa se, että joku ei perustele miksi pitää jotain musiikkia paskana, mutta ei se, jos sanoo perustelematta pitävänsä jostain artistista, niin se on ristiriitaista sen kanssa mitä juuri sanoit. "tää on huippua" ja "tää on skeidaa" on tasan yhtä painavia mielipiteitä ja jos uskot musiikin tai ylipäätään kokemisen subjektiivisuuteen sulla ei pitäisi olla mitään ongelmaa pitää molempia yhtä valideina. Mitäköhän kohtaa sinä et nyt tästä minun kirjoituksestani tajunnut. Lainaan siis itseäni: Ei noilla "tää on ihan paskaa"-mielipiteillä ole mitään arvoa... samalla tavalla kuin ei ole silläkään että joku sanoisi "The Doors on maailman paras!!!". Jospa oikeasti lukisit ensin ja rääpisit päätäsi vasta sen jälkeen, ok? Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
etnopoju 19.05.2006 13:26:02 | |
---|
Jospa oikeasti lukisit ensin ja rääpisit päätäsi vasta sen jälkeen, ok? luin kyllä ja esim. tämä on ristiriidassa sen kanssa mitä puhut subjektiivisuudesta: Senkus on tykkäämättä, mutta tarviiko sitä silloin muille käydä ilmoittamassa ja julistamassa? jos se on kerran subjektiivista, niin miksi sua häiritsisi jos joku ilmaisee mielipiteensä suuntaan tai toiseen? |
McNulty 19.05.2006 13:27:36 (muokattu 19.05.2006 13:28:58) | |
---|
jos se on kerran subjektiivista, niin miksi sua häiritsisi jos joku ilmaisee mielipiteensä suuntaan tai toiseen? Tuollaisten paikka on korkeintaan ala-asteen välitunnilla, mutta ei tällä foorumilla. Voidaanhan me toki perustaa thread jossa kaikki vian käyvät ilmoittamassa artistin josta pitää tai ei pidä. Tällaiset listaukset ovat kuitenkin foorumin sääntöjä rikkovia. edith: "The Doors on hyvä" "The Doors ei ole hyvä" "on se hyvä" "eikä ole" "no onhan" "ei muuten ole" "on on" "ei ei" "juupas" "eipäs" Laadukasta keskustelua ala etnopoju. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
etnopoju 19.05.2006 13:28:34 | |
---|
Tuollaisten paikka on korkeintaan ala-asteen välitunnilla, mutta ei tällä foorumilla. Voidaanhan me toki perustaa thread jossa kaikki vian käyvät ilmoittamassa artistin josta pitää tai ei pidä. Tällaiset listaukset ovat kuitenkin foorumin sääntöjä rikkovia. jätkän logiikka kusee ihan täysin. |
McNulty 19.05.2006 13:30:04 | |
---|
jätkän logiikka kusee ihan täysin. tiedätkö edes mitä logiikka on? Jotenkin tuntuu että nyt on opittu liuta sanoja jostain joita on hienoa käyttää foorumilla. Mutta ei se mitään... jatkan tässä töitä joten koitahan pärjäillä. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
etnopoju 19.05.2006 13:32:18 | |
---|
Logiikka tutkii päättelyn ja ajattelun muotoja, erityisesti deduktiivista päättelyä. Päättely on deduktiivista, jos se säilyttää totuuden siten, että oletusten ollessa tosia, johtopäätös ei voi olla epätosi. Logiikka on perinteisesti nähty filosofian osana, mutta 1900-luvulla osa logiikan saralla tehtävästä tutkimuksesta eriytyi matematiikaksi. Logiikan tutkimus on myös muodostunut osaksi tietojenkäsittelytiedettä. Usein sanalla 'logiikka' viitataan täsmälliseen symboliseen tekniikkaan tai menetelmään, jolla voidaan tutkia argumentin deduktiivista pätevyyttä tai deduktiivisesti pätevien argumenttien muotoja, joko yleisesti tai tarkoittaen tiettyä logiikan järjestelmää. Filosofinen logiikka pyrkii mallintamaan filosofisesti relevantteja ilmiöitä logiikan keinoin. Esimerkiksi kielifilosofiassa voidaan kielen loogisen analyysin avulla pyrkiä ratkaisemaan kielellis-filosofisia ongelmia. Logiikan voidaan nähdä liittyvän myös läheisesti ontologiaan. Logiikan avulla voidaan tutkia erilaisten formaalien ontologioiden seurauksia. Matemaattisen logiikan painopiste on logiikan termistöä (päättely, malli, määritelmä) koskevien matemaattisten tulosten ja todistusten kehittämisessä. Matemaattisen ja filosofisen (formaalin) logiikan välinen täsmällinen rajanveto on osoittautunut ongelmalliseksi, mutta selviä kulttuurillisia eroja on. |
Laadukasta keskustelua ala etnopoju. mitä sä oikein jauhat? mä nimenomaan sanoin, että mun mielestä toi EI ole mielekästä keskustelua. |
McNulty 19.05.2006 13:36:09 | |
---|
Wikipedia on kaunis asia :) Se että osaa kopioida, leikata ja liimata, ei tarkoita sitä että ymmärtäisi ja tajuaisi lukemansa. En nyt oikein ymmärrä, jos minä sanoin, että pelkkä haukkuminen ja kehuminen ilman perusteluita on yhtä tyhjän kanssa, niin sinä aloitat oman ränttäämisen sen pohjalta. Nyt kuitenkin sanot, että olet ollut jatkuvasti samaa mieltä. Mitä minä tai sinä nyt missasi tässä välissä? Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
etnopoju 19.05.2006 13:41:47 | |
---|
Wikipedia on kaunis asia :) Se että osaa kopioida, leikata ja liimata, ei tarkoita sitä että ymmärtäisi ja tajuaisi lukemansa. se, että minun ajatukset on johonmukaisia pitäisi osoittaa, että minä ymmärrän termin 'logiikka' sisällön. En nyt oikein ymmärrä, jos minä sanoin, että pelkkä haukkuminen ja kehuminen ilman perusteluita on yhtä tyhjän kanssa, niin sinä aloitat oman ränttäämisen sen pohjalta. Nyt kuitenkin sanot, että olet ollut jatkuvasti samaa mieltä. Mitä minä tai sinä nyt missasi tässä välissä? sitä, että sä sanot, että "tämä on paska" on ärsyttävää riidanhaastamista, mutta "tämä on hyvä" sen sijaan ei. jos musiikin kokeminen on mielestäsi subjektiivista, niin kumpikaan noista kommenteista ei sisällä mitään mitattavia arvoja. sama kun joku sanois "keltainen on paska väri" ja sua alkais vituttamaan se. se on se ristiriita mistä mä puhuin. |
Magic Bullet 19.05.2006 16:08:17 | |
---|
Tappelu! Tappelu! Mylly!.... AAHHHH.... Oikeasti muusikoiden perusvika on se, että kuunellaan vaan biisin teknisiä vaikeuksia, sooloja ynnä muuta täyttä shaiisekuukelia saatana! Alkakaa kunnella sitä musaa ja haukkuukaa sitä säätänä. |
greshgurt 19.05.2006 18:21:54 | |
---|
sitä, että sä sanot, että "tämä on paska" on ärsyttävää riidanhaastamista, mutta "tämä on hyvä" sen sijaan ei. Aivan yhtä perusteltuja (tai siis perustelemattomia) ja tyhjän arvoisia kommentteja. Mutta mitäs luulet, kumpi on tehokkaampaa provoiluun? Noissa on vastakohtaisuudestaan huolimatta kuitenkin monenlaisia tasoeroja. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
etnopoju 19.05.2006 18:43:16 | |
---|
Aivan yhtä perusteltuja (tai siis perustelemattomia) ja tyhjän arvoisia kommentteja. Mutta mitäs luulet, kumpi on tehokkaampaa provoiluun? aivan, koska jengi ei käytä aivojaan ja tee niinkuin puhuvat, eli antaa palaa vaan provot mun puolesta. Tappelu! Tappelu! Mylly!.... kuka täällä on tapellut? me käytiin vaan bonecrusherin kanssa keskustelua. |
jenssi 22.05.2006 10:26:06 | |
---|
Oliko Morrison narkki ? Mäkun oon lukenu ja saanu sellasen kuvan että se oli alkoholisti. Sillon tällön saatto ottaa LSD'tä yms mutta että ois ollu lähinnä koukussa vaan tuohon liuottimeen...... Lueppa esimerkiks kirja nimeltä Please kill me. Morrison oli kusipää ja narkkari vimoseen hengenvetoonsa. Mutta Doorsista tykkään kovasti... |
Capman 22.05.2006 14:21:40 | |
---|
Lueppa esimerkiks kirja nimeltä Please kill me. Morrison oli kusipää ja narkkari vimoseen hengenvetoonsa. Mutta Doorsista tykkään kovasti... Sama pätee varmasti aika moneen kovia huumeita käyttäneeseen artistiin. Heroinistit eivät ole niitä kaikkein helpoimpia työkavereita. |
etnopoju 22.05.2006 15:26:11 | |
---|
mitä mä olen kuullut ja lukenut, niin morrison ei ollut narkkari, vaan ryyppymies. |
The Nakkisormi 22.05.2006 20:57:53 | |
---|
mitä mä olen kuullut ja lukenut, niin morrison ei ollut narkkari, vaan ryyppymies. ...Vaikka satunnaisesti käytti jotain pienempiä mömmöjäkin. Rock And Roll Over! |
McNulty 23.05.2006 11:42:50 | |
---|
Aika moni tuolloin 60-luvun lopussa ja 70-luvun alussa taisi käyttää jotain aineita. Liuottimista happoon ja vinkusta lasoliin :) Monesti vain tuolta aika kaudelta löytyy ne kaikkien diggailemat artistit ja ikivihreät rock-hitit. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
etnopoju 23.05.2006 15:27:53 | |
---|
Monesti vain tuolta aika kaudelta löytyy ne kaikkien diggailemat artistit ja ikivihreät rock-hitit. ...ja jäätelö aiheuttaa homoseksuaalisuutta, koska keskimäärin 99% homoseksuaaleista pitää jäätelöstä. (1000 ihmisen otosryhmässä) |
McNulty 23.05.2006 15:37:06 | |
---|
...ja jäätelö aiheuttaa homoseksuaalisuutta, koska keskimäärin 99% homoseksuaaleista pitää jäätelöstä. (1000 ihmisen otosryhmässä) Tuosta tutkimuksesta ei ilmene se, olivatko he jo homoseksuaaleja ennenkö pitivät jäätelöstä. Eli aiheuttaako jäätelö sittenkään? :) Minusta on vain hauskaa ylipäätänsä tällainen kaksinaamaisuus... eli kovasti räntätään ja vihataan amerikkaa ja sitten katsellaan kotosalla Frendejä, juodaan CocaColaa ja kuunnellaan The Strokesia. Sitten paasataan kuinka narkkarit on kamalia ja musiikki vielä kamalampaa... lopulta kuitenkin lähdetään neljättä kertaa tällä viikolla baariin kavereiden kanssa tinttaan kaljaa ja kuunteleen Hendrixiä :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |