south_of_heaven 18.05.2006 20:08:43 | |
---|
Hyvät faktat sulla. Odotinkin tosta kommenttia joltain, joka kuuntelee kornia. itki south_of_heaven |
Super-Jari 18.05.2006 20:09:53 | |
---|
aika monta asiaa sait tuossa väärin onneksi olkoon Ensinnäkin. Korn ON nu-metallia. Kornin jäsenethän on "nu-metallin kanta-isiä". Toisekseen nu-metallin laulu ei ole vain räppiä. Kolmanneksi Kornin laulajalla on koko metalligenren ärsyttävin ääni. Neljänneksi Nu-metal valitettavasti EI ole kuollut, vaan elää ja voi hyvin. Viidenneksi kuuntelet jäsenkuvauksesi mukaan PELKKÄÄ nu-metallia... Mistä tämä 'hyvä vaan' sitten tuli? Onko sinulla muuta annettavaa tähän ketjuun kuin provosointi? |
south_of_heaven 18.05.2006 20:12:14 | |
---|
Onko sinulla muuta annettavaa tähän ketjuun kuin provosointi? no just noitten jälkeen sanoin että Lamb of God on kuunneltavaa silmät käteen äijä! itki south_of_heaven |
Super-Jari 18.05.2006 20:13:15 | |
---|
no just noitten jälkeen sanoin että Lamb of God on kuunneltavaa silmät käteen äijä! Ja ohessa haukuit muutaman bändin. Miksi? |
south_of_heaven 18.05.2006 20:17:00 | |
---|
Ja ohessa haukuit muutaman bändin. Miksi? Yhen bändin laulajaa haukuin. Korjasin vaan kornista muutaman faktan, ja muutama provo tuli sinne väliin, oli se sellanen fanipoju että tuli päähän vähän vittuilla. itki south_of_heaven |
Super-Jari 18.05.2006 20:19:00 (muokattu 18.05.2006 20:21:32) | |
---|
Yhen bändin laulajaa haukuin. Korjasin vaan kornista muutaman faktan, ja muutama provo tuli sinne väliin, oli se sellanen fanipoju että tuli päähän vähän vittuilla. Voitko hoitaa ne päähäsi tulevat vittuilut esimerkiksi pikaviestein? e. miksihän en itse hoida tätä pikaviestein? hmm. |
south_of_heaven 18.05.2006 20:21:16 | |
---|
Voitko hoitaa ne päähäsi tulevat vittuilut esimerkiksi pikaviestein? mä en kannata tota pikaviesteillä ahdistelua mutta lopetan vittuilun, kun noin kauniisti pyydät. itki south_of_heaven |
tommijk 18.05.2006 23:03:31 | |
---|
...Agony Scene on katsastamisen arvoisia... Ei o kliinejä nuilla. Loistava bändi! Kyllähän Darkest Redin biiseissä taitaa muutamissa kliinejäkin olla. pöö.. |
Korn se ainut ja oikea. Totta joka sana. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 19.05.2006 12:18:06 | |
---|
Elikkäs joo Korniaei saa luokitella nu metalliin vaan alternative metalliin. Nu metallissa laulu on räppiä ja JD on yksi hevimusiikin parhaista laulajista. Ps. Nu-Metal on kuollut:D hyvä vaan!!!! Nu-metal on kuollut? ääh... Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 19.05.2006 12:23:17 | |
---|
aika monta asiaa sait tuossa väärin onneksi olkoon Ensinnäkin. Korn ON nu-metallia. Kornin jäsenethän on "nu-metallin kanta-isiä". Toisekseen nu-metallin laulu ei ole vain räppiä. Kolmanneksi Kornin laulajalla on koko metalligenren ärsyttävin ääni. Neljänneksi Nu-metal valitettavasti EI ole kuollut, vaan elää ja voi hyvin. Viidenneksi kuuntelet jäsenkuvauksesi mukaan PELKKÄÄ nu-metallia... Mistä tämä 'hyvä vaan' sitten tuli? Nyt tekee mieli lyödä nyrkkiä pöytään. Olen ollut niin kauan Kornin kova kuuntelija, mutta nyt on tosin jäänyt vähemmälle uusimman levyn takia. Niiden biisit herättävät minussa hyvin vahvoja tunteita ja sanoitukset ovat loistavia. Kaiken kruunaa mahtavat kitarat, rummut ja basso. Slap basso on tuonut vuosien saatossa paljon herkkua Kornin musiikkiin. Eni vei, Korn on _MINUN_ mielestä sellainen bändi, mikä ansaitsisi jonkinlaisen palkinnon työstään musiikin parissa. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 19.05.2006 12:25:42 | |
---|
pidän Lamb of Godista ja Slipknot oli joskus ihan hyvä. Nyt knotin levyt on tyhjän panttina.. Slipknotin oli kyllä mielestäni täys floppi. Tekisivät sitä vanhaa matskua uudestaan. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Lerneri 19.05.2006 18:12:13 | |
---|
"tr00"-metalcorea Hoho! WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR. |
Iscariah 19.05.2006 20:50:17 | |
---|
Nu-metal on kuollut? ääh... olisikin mutta kun ei... no ei antaa ihmisillä olla mielipiteensä. samapa tuo. oli ihan pakko tämäkin postata. täysin turhanpäiväinen kirjoitus. |
south_of_heaven 19.05.2006 21:37:35 | |
---|
Nyt tekee mieli lyödä nyrkkiä pöytään. Olen ollut niin kauan Kornin kova kuuntelija, mutta nyt on tosin jäänyt vähemmälle uusimman levyn takia. Niiden biisit herättävät minussa hyvin vahvoja tunteita ja sanoitukset ovat loistavia. Kaiken kruunaa mahtavat kitarat, rummut ja basso. Slap basso on tuonut vuosien saatossa paljon herkkua Kornin musiikkiin. Eni vei, Korn on _MINUN_ mielestä sellainen bändi, mikä ansaitsisi jonkinlaisen palkinnon työstään musiikin parissa. No sepä kiva. Mä en kyllä niiden soittotyyliä (tai no ehkä nu-metallia vähän) tai soittotaitoa kommentoinu, puhuin vaan miten ärsyttävä ääni laulajalla _MINUN_ mielestäni on.. Makuasioitahan nämä. itki south_of_heaven |
south_of_heaven 19.05.2006 21:45:53 | |
---|
Slipknotin oli kyllä mielestäni täys floppi. Tekisivät sitä vanhaa matskua uudestaan. Slipknotin mikä? Uusin? Siitä mä pidin vähiten koko joukosta. Eka levy oli aikoinaan mun suosikki, se oli aika sekapäisen oloinen. itki south_of_heaven |
morb 19.05.2006 23:02:15 | |
---|
Kyllä sitä voi suosiolla paiskata kaikki muut metalcore -yhtyeet mereen ja säilyttää ainoastaan täydellisen tyylijatun omaavan -orkesterin, nimittäin As I Lay Dying :n. Siinä on kaikki parempaa kun muissa medleycoreväännöissä, herkkua siispä. Ja se on totuus. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |
Rumpali Rölli 20.05.2006 05:51:21 | |
---|
Pari kuuntelemisen arvoista on: Shadows Fall (ellei ole jo mainittu) ja sitten Biohazard. aivan loistomusaa. Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
There is the place i am.. |
Otsegolation 20.05.2006 11:14:01 | |
---|
aika monta asiaa sait tuossa väärin onneksi olkoon Ensinnäkin. Korn ON nu-metallia. Kornin jäsenethän on "nu-metallin kanta-isiä". Toisekseen nu-metallin laulu ei ole vain räppiä. Kolmanneksi Kornin laulajalla on koko metalligenren ärsyttävin ääni. Neljänneksi Nu-metal valitettavasti EI ole kuollut, vaan elää ja voi hyvin. Viidenneksi kuuntelet jäsenkuvauksesi mukaan PELKKÄÄ nu-metallia... Mistä tämä 'hyvä vaan' sitten tuli? Katoppa wikipediasta suomen kielisestä nii siel lukee ettei ne itse ees myönnä et ne on nu metallia ja system of a down ei oo nu metallia. Ja nu/rap metal kuoli limp bizkitin kuoltua The Meizzzzz |
Super-Jari 20.05.2006 11:24:30 | |
---|
Katoppa wikipediasta suomen kielisestä nii siel lukee ettei ne itse ees myönnä et ne on nu metallia ja system of a down ei oo nu metallia. Ja nu/rap metal kuoli limp bizkitin kuoltua Wikipedia on tunnetusti luotettava tiedonlähde. Eikös Anthraxin pojat joskus kironneet sitä että loivat nu metal nimisen hirviön? |