saastara 19.05.2006 11:09:46 (muokattu 19.05.2006 11:19:35) | |
---|
Lisää middleä. |
McNulty 19.05.2006 11:13:26 | |
---|
laitahan linkkiä... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Rakkauden Prinsessa 19.05.2006 11:15:21 | |
---|
Onko toi dan donegan enemmän heavy metal-gubbe vai rock n`roll? tollanen vahvistin kiinnostas jos taipuu haavyyn ja raskaaseen stoner-rokkiin. Soittelen enimmäkseen heavyä ja raskasta stoner-rockia. Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi #1 |
McNulty 19.05.2006 11:30:27 (muokattu 19.05.2006 11:33:19) | |
---|
Onko toi dan donegan enemmän heavy metal-gubbe vai rock n`roll? tollanen vahvistin kiinnostas jos taipuu haavyyn ja raskaaseen stoner-rokkiin. Soittelen enimmäkseen heavyä ja raskasta stoner-rockia. kaippa se on enempi hiivi kuin rökk. PS. Ja tietääkseni tässä on nyt vain kyse MODUULISTA, ei itseasiassa vahvistimesta johon tuo modi laitetaan kiinni. Se vahvistin on RANDALL MTS-sarjaa... http://www.randallamplifiers.com/products/amplifiers/mts/mtsheads.asp Ja noilla alkaakin olemaan hintaa ihan kivasti. Tässä esim. tuo 50W nuppi mihin saa pari modia ängettyä etupaneeliin: http://www.music123.com/Randall-RM50HB-i257554.music Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
saastara 19.05.2006 11:33:57 | |
---|
Voe jumankeka.. Nyt on minua viilattu linssiin niin, että rahisee. :( Lisää middleä. |
McNulty 19.05.2006 11:36:00 | |
---|
Voe jumankeka.. Nyt on minua viilattu linssiin niin, että rahisee. :( Jep jep... katsos nääs, noiden tarkoituksena on se että voit ostaa haluamasi soundit moduuleina nuppiisi :) Ottaa cleaniin vaikka jonkun VOX-tyyppisen modulin, crunchiin sitten Marshall JTM45-tyylisen modulin ja hi-gain osastolle vaikka Recto-modulin. Nupista maksat aluksi 1000-2000e ja sitten modulit päälle... mutta saat ainakin sellaiset soundit jotka tarvitset ja jos vaihtelua haluaa niin ei tartte koko nuppia/comboa vaihtaa, sen kun vain moduli vaihtoon. Kätsyä, mutta lopulta aika tyyristä. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
niin siis noihan mun tietääkseni käy vain ja ainoastaan noihin randallin mts-sarjan nuppeihin ja räkkietuseen.. Kun se sarjahan on semmonen, et siihen on tehty noita vaihdettavia etuaste moduuleita, että löytyykös sulta tuota mts nuppia vai räkkietuastetta?? Tietääkseni niitä ei voi käyttää tuollain itsenäisinä, valitettavasti.. Ah bone ehti ensin, dääm.. No problem. |
saastara 19.05.2006 11:40:13 | |
---|
Ideahan on toki oiva, mutta kyllä minulla on nyt hieman huiputettu olo.. Lisää middleä. |
kimurantti1 19.05.2006 12:03:18 | |
---|
Olikohan Egnater toinen valmistaja joka oli tuota modulihässäkkää myös kehitellyt? Onko mitään tietoa onko näiden kahden valmistajan tuotteilla mitään yhteensopivuutta? Onko kukaan päässyt noita testaamaan? Aika harvinaisia varmaan Suomenmaalla. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Rakkauden Prinsessa 19.05.2006 12:19:12 | |
---|
Mitä mieltä te ootte moduuleista heavyn soittoon? Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi #1 |
JR 19.05.2006 12:21:54 | |
---|
kaikki randallin modulit menee heittämällä egnater m4,mod100,mod50 vahvareihin. Ja toisinpäin yksikanavaiset egnater modulit menee randalleihin. Vain uudemmat egnater dual channel modulet eivät täysin yhteensopivia randall mts vahvareissa. Toimii vain eka kanava tällöin. Kätsy systeemi mun mielestä. putkien vaihto nopeaa, modulin vaihto jos siihen tarvetta menee minuutissa, voipi kasata semmoiset kanavat itselleen mitä haluaa. Me likes. Randall modulien soundeista ei kokemusta lainkaan. "God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent" |
McNulty 19.05.2006 12:23:06 | |
---|
Mitä mieltä te ootte moduuleista heavyn soittoon? Siis häh? Kyllä noista Randallin moduleista irtoaa varsin laaja kirjo myös heviin soveltuvia soundeja. http://www.randallamplifiers.com/products/amplifiers/mts/modules.asp Ultra, Ultra Lead, Modern, Rectified, JTM, SL+, Plexi, Top Boost, Tweed, Blackface, DLX, Clean, Brown, XTC, UltraXL... ja nyt tuo Doneganin signature moduli vielä päälle. Jollei noista löydy miellyttäviä soundeja niin ei sitten mistään :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
JR 19.05.2006 12:27:32 | |
---|
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent" |
myrtonen 19.05.2006 12:27:57 (muokattu 19.05.2006 12:29:18) | |
---|
Mitä mieltä te ootte moduuleista heavyn soittoon? Voittaa mallintavat, mutta ei mesa-moduulilla randallista aitoa mesaa saa. Tuo kyllä vaihtoehtoja, ja varmasti löytyy se hevijuntta siinä missä rock-räyhäyskin. Se, kuulostavatko ne samalta kuin esikuvansa, on makuasia. "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
oiva tumpeloinen 19.05.2006 13:17:38 | |
---|
Voittaa mallintavat, mutta ei mesa-moduulilla randallista aitoa mesaa saa. Missäs noita pääsis kokeilemaan? Kuulostaa kirjoituksen perusteella siltä, että on tullut kokeiltua.... |
McNulty 19.05.2006 13:18:38 | |
---|
Missäs noita pääsis kokeilemaan? Kuulostaa kirjoituksen perusteella siltä, että on tullut kokeiltua.... Randallia ei taideta enää tuoda Suomeen. Joku firma niitä hetken toi, mutta en tiedä miksi lopettivat. Saksasta tilaamalla taitaa saada kätsyiten itselleen tuollaisen, tosin ei vain pääse testailemaan ennen. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
oiva tumpeloinen 19.05.2006 13:23:45 | |
---|
Randallia ei taideta enää tuoda Suomeen. Joku firma niitä hetken toi, mutta en tiedä miksi lopettivat. Saksasta tilaamalla taitaa saada kätsyiten itselleen tuollaisen, tosin ei vain pääse testailemaan ennen. Niinpä mä homman ajattelinkin. Tai itseasiassa tiesin maahantuonnin loppuneen. Ajattelin vain joltain tuollaisen löytyvän, kun noin tarkasti pystytään kertomaan sen soundeista..... ;) Tuota Randallin räkkietusta muuten sai ennen Tompalta tilattua, mutta eipä näytä saavan enään. Siihen meni muistaakseni 4 modulia kiinni ja hintaa taisi olla jotain 1300 euroa, olisikohan siihen rahaan saanut kaksi vapaavalintaista modulia. |
kimurantti1 19.05.2006 15:14:43 | |
---|
Muakin kiinnosti noi Randallit kovasti, mutta vähän epäluuloiseksi tuli ihan vaan sen takia, että Randallin sivuilla olevien miljoonan ääninäytteen joukossa ei ollut yhtääkään klippiä aivan puhtaasta soundista... :/ Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Focke Wulf 19.05.2006 15:19:56 | |
---|
http://www.bulldogairshows.com/video/1999promo/1999promo.mpg |
BigOrange 19.07.2006 12:57:59 | |
---|
Randallia ei taideta enää tuoda Suomeen. Joku firma niitä hetken toi, mutta en tiedä miksi lopettivat. Saksasta tilaamalla taitaa saada kätsyiten itselleen tuollaisen, tosin ei vain pääse testailemaan ennen. Soitin Laine tuo maahan, aloittivat ilmeisesti aika äskettäin... Turusta ei ainakaan vielä löydy mutta syksyllä kuulemma pitäis tulla vaiks mitä tavaraa! "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |