Aihe: mikä on basso ceissisi sisätö
1 2 3 4
rijopu
18.05.2006 23:39:47
Mikä sun mielestä noissa G&L:ssä on pidemmälle funtsittu kuin Fendereissä?

Vaikka Geeällistä pidän todella paljon, mua ihmetyttää ainakin se sun yksilön kolmen pultin kaulakiinnitys. Fendereissä vastaavaa kiinnitystä on parjattu.

Tästähän pitää aloittaa uusi keskustelu. Vai löytääkö joku jonkun vanhan G&L keskustelun?
rijopu
19.05.2006 00:22:24
Munsta taas GeeÄllä, Fenderit ja MusicManit on kaikki teollisen muotoilun näkökulmasta erittäin samanlaisia ja samojen ideoiden pohjalle rakennettuja soittimia. GeeÄllässä ja MusicManissa on vain aktiivietunen lykätty meshiin, mikä ei kyllä sinänsä haittaa koska sen voi ohittaa kätevästi kolvaamalla mikkit suoraan jakille.

Check this out...
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=33302

Mutta totta. Onhan niissä kaikissa perusteet samanlaiset, mutta jatketaan G&L keskustelua tuolla em. linkissä.
Jesus Muerte
19.05.2006 00:47:53
Ja Warwickit on kauniita dildosarvineen. Ilman hymiöö. Pannaan euron merkki, € noin.

Niinno, kaikki tyylillään. Ja jotkut ilman.
okoranta
19.05.2006 00:55:22

Mul ei o ceissiä :(
play the best, play bill fitzmaurice
chief
19.05.2006 02:34:29
Mä käytän yleensä vain tommosta Ritterin pussia joka on kestänyt aika hyvin päivittäistä käyttöä about vuoden verran.

-Basso
-Hihna
-Pitkä piuha
-Lyhyt piuha

-Viritin
-Parit varakielet
-Ruuvarisarja
-Yleensä on 9 voltin patteri mutta sille oli käyttöä enkä oo ehtiny hankki uutta. Eiku vastahan mä ostin pari...
-Kyniä ja kumi
-Pyykkipoika
"It's the ear, not the gear. "
Tolppa
19.05.2006 03:14:18

Eli

-Basso :O
-Hihna
-Bassonpiuha, 9 metrinen punanen cordiali.
-Kielisetti, Ernie Ball
Hybrid Slinky 50-105
-9 v patteri
-Pleku

-Bassmaniin sulakkeita
-Joku viritin
(ja pari tölkkii Karhuu olis jees, jos mahtuis...)
- Rokkenroll pidentää murrosikää -
Jonte
19.05.2006 13:49:32
itselläni on: no, basso tietysti, sträppi mahtuu, styrkkkarin sulakkeita,pari plekuu, jos kitaristi on unohtanu, äänirauta, viritysmittari= kitaristille, ja kengän kiilotus liina,joka on joskus hyvinä aikoina jäänyt taskuuun siljalta siis line
ja kaiken tän jälkeen mahtuu vielä 6 hylsyy olutta 0,33l

-basso
-hihna
-nuottimappi, ohut
-rumpukapulat, Zildjan D7
-kuusioavain, 2 kpl
-piuha
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)