Siinä on lisänä master volyme ja master presence jotka vaikuttavat kumpaankin kanavaan. Cleanit säröytyy hieman helpommin kovalla volumellä ja kanavan voi nyt vaihtaa ilman pedaalia nupin takaa, mutta siitä ei paljoa iloa ole. Krankeinsteinin kaappi on hieman räkäsempi ja vintage tyylinen että kyllä varmaan rosoa saa irti. Pitää käydä uudestaan testaamassa lähiaikoina ja pistää erot tarkemmin muistiin. Muistaakseni Siinä on myös joku säätö keskiäänen korostus/leikkaustaajuudelle. Sitä mä vaan ihmettelen, että miten kaikki kehuu REV1:n pikkurosoja. Mun mielestä se on aika junttasoundi aina, joko enemmällä tai vähemmällä gainilla. Jos siitä rosot löytyy, niin ainakin on ruuvaamisen takana, ei suoraan nopeasti siitä irtoa_IMO. Mun pitäis varmaan ottaa se treeniksellä paremmin testipenkkiin, josko ne sieltä löytyis..... |
Joo pitää yrittää kyllä Musamaailmaan tota päästä testaamaan. Itseasiassa Rev1 nupin olen omistanutkin :) Hyvähän se oli. Jäin kuitenkin kaipaamaan tota master volumea, koska tuo on aika äänekäs ja joutuu luukuttamaan kovaa, jos meinaa saada hyvät soundit irti. Presencelle löytyis myös käyttöä. Suurin syy miksi vaihdoin Savageen, oli se, että kuvittelin alkavani "sivistyneeksi" kitaristiksi ja että alkais olla noille kevyt rosoillekin tarvetta, mutta ei :) 2 kanavaa riittää :) en oo savagessa vajaan vuoden aikana kertaakaan kunnolla crunch kanavia käyttänyt :D Toinen syy miksi toi Krankenstein kiinnostaa on se, että Dimebagia tuli ja tulee fanitettua aika kovasti :) mutta eihän näitä laitteita nimen takia osteta. |