SiwamieS 02.09.2005 22:24:50 | |
---|
Hmm. Antics:kin on kyllä hyvä, mutta Turn on the bright lights ja Black ep ovat kyllä huomattavasti lähempänä sydäntäni jostain syystä.. Ehkä Anticsilla on liikaa discokomppia.. Vaikka toisaalta se on vaan hyvä asia.. Hmph.. They're coming to get you, Barbara! |
Ziggy Bubba 02.09.2005 22:50:21 | |
---|
Tuli tuo Antics hommattua sieltä Anttilan alesta, kyllä toimii ja komeasti. Päällepäin yksinkertaisista elementeistä saatu todella hienoja kokonaisuuksia. Laulajalla on se tietty dramaattinen kasarisoundi... Mikä on muuten loistava :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
bigbadwolf 02.09.2005 23:12:26 | |
---|
Kaveri soitti minulle Interpolin biisin juuri ennen Roskilde 2001 matkaani. Mielestäni laulajan ääni kuullosti hiukan Michael Stipen laululta ja kävin samantien levyn hakemassa Stupidosta. Edin kuunnella pari päivää ennenkuin ne Roskildessä lavalla näin. Aivan loistava bändi, nyt jo 4 kertaa nähnyt livenä mutta Suomeen saisi jo tulla... |
riimu 05.09.2005 12:36:14 | |
---|
Leif Erikson on tällä hetkellä maailman paras biisi. Let us go in; The fog is rising. |
carnation 10.09.2005 18:21:08 | |
---|
Interpol on paras. Nerokkaita melodiakulkuja! "Etsin itseäni, mmm." |
HC-Audio 10.09.2005 18:45:45 | |
---|
Interpol on erittäin mukava uutuus ja valopilkku tässä harmaassa MTV-sonnassa. Onneksi vieläkin löytyy hyviä bändejä, joilla on todellakin se oma juttu. HIenoja melodioita ja ennenkaikkea hienoja lyriikoita bändillä. Toimii Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
carlos 13.05.2006 21:47:37 | |
---|
Nostan topikkia kysyäkseni, josko joku tietää, mitä Interpol hommailee nykyään. Bändin kotisivuilla kun ei ollut minkäänlaista viitettä keikkoihin tai uuteen materiaaliin tms. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
tigrushka 13.05.2006 22:01:23 | |
---|
Nostan topikkia kysyäkseni, josko joku tietää, mitä Interpol hommailee nykyään. Bändin kotisivuilla kun ei ollut minkäänlaista viitettä keikkoihin tai uuteen materiaaliin tms. Saman havainnon olen tehnyt, ehkä ovat levyntekotauolla. Ainakin toivon niin... "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Max-X 14.05.2006 10:06:18 | |
---|
kertokaa mulle mitä "we spies, we slow hands..." tarkoittaa? slow hands ja evil ovat aivan loistavia biisejä. narc myös. "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
carlos 14.05.2006 11:42:13 | |
---|
we spies Ite oon kanssa miettiny, että mikä vitsin spies. Tai siis spy--> spies (mutta WE). Onko toi sitten jotain vanhaa enklantia tai joku slangi-ilmaus? On häirinny jotenki tosi paljon, enkä voi vaan uskoa, että tommosta heitetään muun kuin yksikön kolmannen persoonan kanssa. Tai sit se on just se juttu. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
texjazz 17.05.2006 21:50:38 | |
---|
Aikamme klassikko. Tähän pitää alkaa taipumaan. Viittaukset Joy Divisioniin tulevat aina mieleen, kun levyä kuuntelee. Kuunnelkaapa esim. JD:n Still -kokoelmalta Dead Souls -biisiä ja heti perään Interpolia. Laulajan äänen lisäksi bändin soinnissakin on jotain samaa. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
p3ssi 18.05.2006 01:26:08 (muokattu 18.05.2006 01:30:29) | |
---|
Ite oon kanssa miettiny, että mikä vitsin spies. Tai siis spy--> spies (mutta WE). Onko toi sitten jotain vanhaa enklantia tai joku slangi-ilmaus? On häirinny jotenki tosi paljon, enkä voi vaan uskoa, että tommosta heitetään muun kuin yksikön kolmannen persoonan kanssa. Tai sit se on just se juttu. öö, nyt saatan olla hyvinkin hakoteillä, mutta itse olen ymmärtänyt tämän niin, että tuo spy tuossa on substantiivi monikossa eikä verbi yks. 3. persoonassa. ikinä en ole sen kummemmin asiaa pohtinut, muttä näin olen sen aina käsittänyt. ja näisitä JD -verauksista: Interpolista toki löytyy monia yhtymäkohtia joy divisioniin, kuten täälläkin on jo mainittu, mutta mielestäni Echo And The Bunnymen on yleistunnelmaltaan paljon lähempänä interpolia kuin joy division. interpolista puuttuu se synkkyys joka tekee jd:sta jd:n. can you smell the poppies too? |
p3ssi 18.05.2006 01:29:21 | |
---|
ja ennenkaikkea hienoja lyriikoita bändillä. Toimii mielestäni juuri lyriikat on tän bändin heikoin lenkki. toisaalta, ne todella kuitenki toimii, että enpä ala sen enempää valittamaan :P can you smell the poppies too? |
tigrushka 18.05.2006 07:42:40 | |
---|
öö, nyt saatan olla hyvinkin hakoteillä, mutta itse olen ymmärtänyt tämän niin, että tuo spy tuossa on substantiivi monikossa eikä verbi yks. 3. persoonassa. ikinä en ole sen kummemmin asiaa pohtinut, muttä näin olen sen aina käsittänyt. Minustakin se menee niin että sekä "spies" että "slow hands" ovat monikkomuotoisia substantiiveja. Mitä kertosäe We spies, we slow hands You put the weights all around yourself sitten tarkoittaa? Ei aavistustakaan. ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
carnation 18.05.2006 13:31:13 | |
---|
ja näisitä JD -verauksista: Interpolista toki löytyy monia yhtymäkohtia joy divisioniin, kuten täälläkin on jo mainittu, mutta mielestäni Echo And The Bunnymen on yleistunnelmaltaan paljon lähempänä interpolia kuin joy division. interpolista puuttuu se synkkyys joka tekee jd:sta jd:n. Yhtymäkohtia löytyy, sillä kyllähän molemmat bändit sinne postpunk-lokeroon liukuvat, mutta turhan usein kaikkia postpunk/indie-juttuja verrataan aina siihen Joy Divisioniin. Tietty silloin jos pitää jollekin kuvailla millaista musaa Interpol on, niin on helpompi vetäistä hihasta se JD-vertaus, mutta onhan Interpol nyt paljon kevyempää, vivahteikkaampaa ja huumorintajuisempaa musiikkia. mielestäni juuri lyriikat on tän bändin heikoin lenkki. toisaalta, ne todella kuitenki toimii, että enpä ala sen enempää valittamaan :P Mie en ole niitä tekstejä oikein tulkinnut kunnolla tai perehtynyt niihin, mutta diggaan niistä paljon. Hauska hyräillä mukana ja monet rivit jäävät päähän soimaan vaikken välttämättä ymmärtäisi mitä niissä tarkoitetaan. "Time is like a broken watch / I make money like Fred Astaire" |
öö, nyt saatan olla hyvinkin hakoteillä, mutta itse olen ymmärtänyt tämän niin, että tuo spy tuossa on substantiivi monikossa eikä verbi yks. 3. persoonassa. ikinä en ole sen kummemmin asiaa pohtinut, muttä näin olen sen aina käsittänyt. Jep, keposasti saattaa olla noinkin. Turha sitä lähteä merta edemmäs kalaan, olenpa tyhmä :) Munsta olis voinu moinen slangi olla Interpolin tyylistä :) Out of time, out of tune - born sucking on a silver spoon. |
texjazz 18.05.2006 20:26:09 | |
---|
öö, nyt saatan olla hyvinkin hakoteillä, mutta itse olen ymmärtänyt tämän niin, että tuo spy tuossa on substantiivi monikossa eikä verbi yks. 3. persoonassa. ikinä en ole sen kummemmin asiaa pohtinut, muttä näin olen sen aina käsittänyt. ja näisitä JD -verauksista: Interpolista toki löytyy monia yhtymäkohtia joy divisioniin, kuten täälläkin on jo mainittu, mutta mielestäni Echo And The Bunnymen on yleistunnelmaltaan paljon lähempänä interpolia kuin joy division. interpolista puuttuu se synkkyys joka tekee jd:sta jd:n. Minä taas vanhana Bunnymen-fanina en oikein Interpolissa kuule Bunnymen-sävyjä. Mutta subjektiivisista asioista keskustellaan. Intepol on rosoinen, kun taas Bunnymenit taas jotenkin etäisempi, vieraannuttavampi soinniltaan. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Feggy 18.05.2006 20:52:39 | |
---|
Minä taas vanhana Bunnymen-fanina en oikein Interpolissa kuule Bunnymen-sävyjä. Mutta subjektiivisista asioista keskustellaan. Intepol on rosoinen, kun taas Bunnymenit taas jotenkin etäisempi, vieraannuttavampi soinniltaan. Samoin, vaikka kitaroissa paikotellen onkin Heaven up here-sävyjä. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
lanor 08.05.2007 21:52:13 | |
---|
Herättelen keskustelua, toivottavasti joku huomaa tämän vielä. Interpol on tosiaan ollut levyä tekemässä ja näilllä näkymin kolmas albumi "Our love to admire" ilmestyy heinäkuussa. Myös ensimmäinen single "The Heinrich Maneuver" on julkaistu ja sitä ovat ainakin ulkomaalaiset radioasemat soittaneet. Ja keikkakalenterista ei ole vieläkään löydetty sijaa Suomelle... |
carlos 08.05.2007 22:36:26 | |
---|
Herättelen keskustelua, toivottavasti joku huomaa tämän vielä. Interpol on tosiaan ollut levyä tekemässä ja näilllä näkymin kolmas albumi "Our love to admire" ilmestyy heinäkuussa. Myös ensimmäinen single "The Heinrich Maneuver" on julkaistu ja sitä ovat ainakin ulkomaalaiset radioasemat soittaneet. Ja keikkakalenterista ei ole vieläkään löydetty sijaa Suomelle... Jihhuu! Uutta Interpolia odotellaan mielenkiinnolla! Exoskeletal junction at the railroad delayed |