Aihe: Musaliikkeissä kannattaa soittaa mitä?
1 2 3 4 5 6
Petrukki
18.05.2006 16:40:29 (muokattu 18.05.2006 16:40:58)
Itse olen sitä mieltä, ettei kuulu ollenkaan myyjille, mitä soittaa, mutta parempi palvelu on nyt sitten minulle tärkeämpää.

Nyt on sellainen hätä, että tarvitsen jotain suhtkoht helppoja biisejä, mutta sellaisia ettei sedät tulee valittamaan (kuten Paranoid, MoP etc).

Eli: ei kauhean soitettuja biisejä, mutta helppoja.

PS. Tyhmä topikki, mutta hätä on suuri.
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki Haluan bändiin (komppi)kitaristiksi metallibändiin Turun suunnalta.
L4t3
18.05.2006 16:44:03
Häh? Mikä järki sinne soitinliikkeeseen on taitojaan mennä esittelemään. Soita sitä mitä ekana mieleen juolahtaa. Improvisoi vaikka.
"Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja 90-luvun Metallica on powermetallia"
tono
18.05.2006 16:45:43

vaikka bourbon street intro :D:

------
-----
-----
-------------------------------------1/2--2--2--0------0
-2--3--3----2--3--3----2--3--3--------------------3--
-----

varmaa liian helppo :(
paskalla tulee paras inspiraatio! ketoon peipi ketoon!
Petrukki
18.05.2006 16:45:55 (muokattu 18.05.2006 16:47:17)
Häh? Mikä järki sinne soitinliikkeeseen on taitojaan mennä esittelemään.

En tarkoita tätä. Haluaisin vain jonkun biisin, joka on helppo, ja sillä voisi testata tatsia. Impro nyt vaan ei multa luonnistu. Barokkitilua. ;(

Toki improssakin tatsi tulee testattua, mutta nyt kuitenkin...
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki Haluan bändiin (komppi)kitaristiksi metallibändiin Turun suunnalta.
sus
18.05.2006 16:46:04
En ymmärrä miten tässä asiassa voi olla hätä suuri? Jos soittaisit vaikka erittäin hyvin paranoideja, STH:ta, eruptionia ja mitä niitä vitun "kiellettyjä biisejä" nyt onkaan. Soita mitä haluat, ja jos uutta kitaraa oot ettimässä, tuskimpa sitä myyjää kiinnostaa mitä soitat kitaralla, jos se rahat saa. Jos taas menet vaan taitojasi esittelemään niin.. se on toinen juttu.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
sn
18.05.2006 16:47:28
Jotain tyylitajuista Mnet-uskottavaa bluesia tai jazzia.
"If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up." - Mitch Hedberg
Petrukki
18.05.2006 16:48:25 (muokattu 18.05.2006 16:49:03)
Jos taas menet vaan taitojasi esittelemään niin.. se on toinen juttu.

Jep, taitojani menen esittelemään. Joskus niitä kitaroita on testattava ja muutenkin menossa soitinkauppaan. Käynti vaan tuli "yllätyksenä".
Ronsto
18.05.2006 16:48:29

Itse olen sitä mieltä, ettei kuulu ollenkaan myyjille, mitä soittaa, mutta parempi palvelu on nyt sitten minulle tärkeämpää.

Nyt on sellainen hätä, että tarvitsen jotain suhtkoht helppoja biisejä, mutta sellaisia ettei sedät tulee valittamaan (kuten Paranoid, MoP etc).

Eli: ei kauhean soitettuja biisejä, mutta helppoja.

PS. Tyhmä topikki, mutta hätä on suuri.

Eiköhän tämä asia ole jo aika hyvin puitu läpi. Soita siellä ihan mitä itse haluat, koska ei niillä myyjillä ole mitään oikeutta tulla valittamaan sulle. Enkä usko, että kukaan tulee valittamaan, vaikka sahaisit paranoidia tunnin putkeen :)
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Petrukki
18.05.2006 16:49:45
Eiköhän tämä asia ole jo aika hyvin puitu läpi. Soita siellä ihan mitä itse haluat, koska ei niillä myyjillä ole mitään oikeutta tulla valittamaan sulle. Enkä usko, että kukaan tulee valittamaan, vaikka sahaisit paranoidia tunnin putkeen :)

Kuten jo sanoin: en ole menossa tänään ostamaan, vaan testaamaan. Silloin asia on eri, eikö?
Ronsto
18.05.2006 16:52:25

Kuten jo sanoin: en ole menossa tänään ostamaan, vaan testaamaan. Silloin asia on eri, eikö?

Sama se nyt on, että ostatko vai et. En minä yleensä mitään piisejä soita, kun testaan jotain vahvistinta. Enkä edes mieti, että mitäköhän muut ihmiset ajattelee soittamisestani.
sus
18.05.2006 16:53:20

Ei? Miksi olisi? En usko että kellään on kanttia valittaa kellekään. Mielessänsä saattavat ajatella vaikka mitä ja naureskella, mutta empä usko että sä muutenkaa jauhaisit tunnin verran Phäränoidia. Etkö osaa soittaa mitään? Jos osaat, soita sitä mitä osaat.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Von Blåmberg
18.05.2006 16:54:22
Soita niitä biisejä mitä tykkäät soittaa muutenkin. Jos musakaupan sedillä on sanottavaa, soita ne suohon!
Quick to judge, quick to anger, slow to understand
bluesteel
18.05.2006 16:58:00

Daytripper
bluesteel
18.05.2006 16:59:01

vaikka bourbon street intro :D:

------
-----
-----
-------------------------------------1/2--2--2--0------0
-----

varmaa liian helppo :(

Toi on vähän väärin. Oikeesti menis näin:

------
-----
-----
-------------------------------------1/2--2--0------0
-----
Heart Of Steel
18.05.2006 16:59:15

No daaah? Soita jotain mitä osaat soittaa. Jos et osaa mitään niin ota semmonen skittara joka näyttää kivalta ja riittävän laadukkaalta muttei maksa liikaa.
"Nobody tells a Man how to play."
LamaAjanElvis
18.05.2006 17:02:39
Keksi joku riffi, reenaa sitä pari vuotta että menee vaikka ilman käsiä, mene musiikkiliikkeeseen, ota kitara seinältä, soita se riffi väärin, lähde punastellen kaupasta ulos ja kaada lähtiessä vahingossa viiden tonnin lespa.
Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista.
touhis
18.05.2006 17:07:16
Keksi joku riffi, reenaa sitä pari vuotta että menee vaikka ilman käsiä, mene musiikkiliikkeeseen, ota kitara seinältä, soita se riffi väärin, lähde punastellen kaupasta ulos ja kaada lähtiessä vahingossa viiden tonnin lespa.

Tähän se vanha: Hoho!

Oletteko muuten vilkaisseet topikin aloittajan kuvausta..?
After the garden is gone
Ronsto
18.05.2006 17:10:35

Tähän se vanha: Hoho!

Oletteko muuten vilkaisseet topikin aloittajan kuvausta..?

Mitä siitä?
bluesteel
18.05.2006 17:14:33

Mitä siitä?

5 vuotta soittanut. Eli osaa ainakin soittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)