Mun ongelma on seuraavanlainen: pitäisi saada musiikki ja esim. linjaan soitettu kitara ulos samasta äänikortista. Mulla on koneessa Creamwaren Scope Home ja ADAT expansion, sekä integroitu äänipiiri. Windows media player ei ymmärrä Scopen ajureista tuon taivaallista, joten ääni pitäisi reitittää softan kautta. Jos mä reititän integroidusta äänet Scopeen, niin ei kuulu mitään. Jos mä reititän Scopesta integroituun kuuluu vain katkonaista, säröytynyttä pärinää. Mikä avuksi? Ongelmana on se, etten mä voi nyt kotona soittaa kitaraa stereoista musiikin päälle, muutakuin monona pelkästä vasemmasta kaiuttimesta. Silloin ei siis käytetä kuin integroitua. Haluaisin tuon Scopen kuitenkin mukaan, koska siitä saisi kaikua, gatea, kompuraa, ties mitä efektiä ja tietty sen, ah, niin tärkeän stereon. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Hmmh, mikähän tässäkin taas oli? Mä koitin tota aiemminkin, muttei toiminut sillon. Kaikki muu siis oli oikein jo ennestään mutta toi wave source ei ollut vaan toiminut. Nyt lähti pelaamaan laakista. Ongelmana on vaan tasonsäädöt, kun tuntuu tulevan ns. sataatuhatta toi ääni ulos. Helppo homma onneksi. Suurkiitos! The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |