Aihe: Squier, Yamaha vai mikä?
1
CryptoFib
01.10.2003 01:12:53
Oon ostamassa joko Les Paul kopiota tai Stratoa. Ja onko jollain kokemuksia nimenomaan stratoista? mikä näistä merkeistä - tai muista on paras, kun budjetti on ruhtinaalliset 250e? - - - - - - Entä kuka tietää, mitä harley benton Les Paul kepillä tekee? hinta kun on 180 e ja on niiiiin kaunis. Onko niin sanotusti sulkijalihaksen tienoolta?
SURf
01.10.2003 09:35:55
Pakollinen olisko haku mitään-huomautus!!

Tosta linkistä löytyy jotain kommentteja HB kepeistä.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=0&x=beee5c9cc8&co=90

Tuolla 250€ budjetilla hakisin kyllä strato-kopsua. Se on halvempi tehdä kuin LP-kopsu. Jos ei postimyyntikataloogin halpistuotteet innosta niin suosittelen Yamahaa katsastamaan. Sillä on hyvän tuntuisia risuja.
Insinööri kaatui heinikkoon
kulmahiomakone
01.10.2003 11:45:08
Itse juuri muutama viikko sitten soittelin kasapäin tuon hintaluokan keppejä, ja voin suositella Squierin 20th anniversary stratoa. En kylläkään päätynyt sitten itse tuohon keppiin, vaan kalliimpaan Yamahaan - johon olen muuten erittäin tyytyväinen - mutta kyllä tuo Squierin juhlamalli mielestäni kalliimmat texmex -stratot pieksee öin ja päivin, puhumattakaan muista oman hintaluokansa kepeistä.

Kyseisen kaltaisen kepin löytäminen vain voi olla ongelma, sillä se on viime vuoden malli... Markun Musiikista Nurmosta/Seinäjoelta sellainen löytyi vielä pari viikkoa sitten, samoin kuin Unisoundista Vaasasta (mainosmainos). Nurmosta saanet tuon kepin siihen hintaan, että mahtuu budjettiisi :)

Yamahan halvimmat Pacificat ovat kyllä kanssa ihan käypiä pelejä, mutta jos tuon Squierin juhlamallin jostain käsiisi saat, niin huomannet eron.
weelie
01.10.2003 13:41:31
Ja jotta nyt ei aivan suolta syötettäisi, niin eikö olekin nin että tuo Squier 20th anniversaryn ero tavallliseen Squieriin on se kaiverrus, jossa lukee "Squier 20th anniversary".

Jotta että: Kysymys on aika paljon mielipiteistä vaikka kuinka "asiantuntijoilta" kysyy. Itse ehdotan Yamaha Pacificaa. tai Affinity Squieria.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)