yellow 18.05.2006 00:46:40 | |
---|
Lainattu Noise.fi:stä: Pitkänlinjan brittiyhtye Def Leppard julkaisee kahdennentoista albuminsa, jonka nimi on iskevästi Yeah! Albumi saadaan Suomessa levykauppoihin 24.5. Levy on kunnianosoitus niille yhtyeille ja artisteille, joita ilman Def Leppardin taru olisi jäänyt syntymättä. Albumilla on valittuja paloja The Kinksistä T-Rexiin ja Freestä Thin Lizzyyn, kaikki luontevasti Def Leppardilta kuulostaen. Yhtye on tuottanut itse levyn ja se on äänitetty Joe Elliottin Dublinin kotistudiossa. En itse tämmöisestä jaksa innostua. Bändin edellisestä levystä on aikaa neljä vuotta, joten miksi hitossa pitää joku cover-levy nyt vääntää? Onko ideat loppu? Tuntuu, että ennen niin hyvä bändi alkaa vetää viimeisiään. Amerikassa on vielä suosiota, mutta siihen se sitten jääkin. Taitaa olla turha enää toivoa kunnon hard rock-levyä tältä bändiltä. Sääli. |
ewqqq 18.05.2006 02:24:47 | |
---|
NO JOka janulla 80 miljoona puntaa taskussa o han se kiva että muistavat... mistä homma lähti liikkeelle... ja o hysteria hjyv' levy tv.sokerimunkki. ps.ja fleetwood soi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
aikavaikea 18.05.2006 08:16:59 | |
---|
Onko ideat loppu? Tuntuu, että ennen niin hyvä bändi alkaa vetää viimeisiään. Sääli. Luulenpa että tuossa analyysissäsi osuit aika lähelle asian ydintä. Yleensä nuo coverlevyn tekemiset ovat sitä erämaahan kuolemaa tekevän viimeistä vaikerrusta. Ei toki aina, mutta usein. "I am familiar with forty-two different impressions left by tires. This, as you perceive, is a Dunlop, with a patch upon the outer cover. Heidegger's tires were Palmer's, leaving longitudinal stripes." - Sherlock Holmes |
p130 18.05.2006 13:44:08 | |
---|
Nuo coverithan on äänitetty jo vuosia sitten huvin vuoksi (X-sessioissa/niiden jälkeen... ei jaksa muistaa tai kaivaa tietoa...) ja bändillä ei kai ollut alunperin aikomusta niitä ainakaan yhtenä pakettina julkaista. Best Offillahan on Kinksin Waterloo Sunset ja jekkikokoelmalla Freen No Matter What. Ihan asiallisia vetoja ja Now-sinkun b-puolellahan on Facesin Stay With Me, joka ei kuitenkaan taida olla uudelle levylle päätynyt versio. Biisien olemassaolosta on kuitenkin ollut tieto ja fanit ovat vaatineet julkaisua. Nyt se sitten tulee. Ja taitaa tulla pitkästä aikaa levyllinen oikeasti hyviä biisejä, Steve Clarkin kuoleman jälkeen ovat täysosumat olleet aika harvassa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Tuossahan se olikin Yhtye on tuottanut itse levyn ja se on äänitetty Joe Elliottin Dublinin kotistudiossa. Eli X-sessioiden jälkeen huumopripohjalta kaveripiirissä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |