Aihe: Pilaako soittoharrastus seurustelusuhteen
1 2 3 4 5 6
Jkob
16.05.2006 20:34:41
Hmm.. täältä selvästi puuttuu erään nimimerkin vuodatukset siitä, että hänellä ei ole tyttöystävää eikä töitä ja asunto lähtee alta ja..

Mutta asiaan, Anitra. Tosiaan riippunee paljolti soittoharrastuksen vakavuudesta. Esim. meikäläisen kohdalla potentiaaliset tyttöystävät lähtevät siinä vaiheessa karkuun kun kuulevat soitantaa.
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Johann Onn
16.05.2006 21:10:03 (muokattu 16.05.2006 21:11:06)
Nyt olemme lähdössä suht hyvinpalkkaisiin kesätöihin ja syksyllä sitten töihin.

Ei tolla meiningillä kyllä ainakaan kunnon katu-uskottavaks rokkistaraks tulla. Oikeisiin töihin ? Kaikkea sitä kuuleekin !

Eli hankis nyt sponsoreiks ne perinteiset Kela & Sossu ja alas itte sponssata Alkon tuotteita (yötä päivää ja niin ett naapurit kuulee), niin kyllä se soittoharrastus vielä uraksi siitä muuttuu. Vielä kun muistat käydä uhkailemassa niitä naapureita ja heitellä niitä esineillä, niin saat hyvää harjoitusta.

Myös ne perinteiset "en mää mitään oo tehny !", "onks tää joku poliiisivaltio, vai ?" ja "sa*tanan natsisiat!" kannattaa opetella ulkoa, poliisien tuloa ajatellen. Ja muistaa soittaa kaikki lehdet paikalle, ettei tee tommosta ihan turhaan.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Niin joo se Gibsoni. Hmmm.

Tilaa vaikka halvin HB ja tingi Gibsonista sen HB:n verran pois ja tuo näytille vain se toinen soitin. Omatunnon kysymys (kai ?), kumman sitt valitsee.

Tai sitten se soitin vois olla joltain kaverilta lainassa, vaan. Ja just siltä tyypiltä, mitä se toinen ei taatusti tunne. Niinhän ne kaikki tarpeettomat ja kalliit työkalutkin aina on...
LamaAjanElvis
16.05.2006 21:18:20 (muokattu 16.05.2006 21:18:43)
Luin "Pilaako soittoharrastus seksisuhteen"

Olin jo heittämässä lankkuja takkaan.

edit: vitsi vitsi... ei mulla ole takkaa.
Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista.
tigrushka
16.05.2006 21:38:53

How about "pilaako seurusteluharrastus soittosuhteen?"

Tsori, jatkakaa.
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Velli
16.05.2006 21:47:55 (muokattu 16.05.2006 21:51:10)
Itselläni menee käytännössä kaikki rahat soittovermeisiin. Tyttöystävä ei valita muusta kuin siitä, että alkaa käydä tila ahtaaksi asunnossa. Olenkin harkinnut vaihtoa isompaan kämppään. Tyttöystäväkin on tosin muusikko, joten se selittää suhtautumista aika paljon...

Topicin aloittajalle:

Oma kuvasta päätellen olet vielä alta parikymppinen jannu. Tuossa iässä seurustelu ei ole vielä NIIN vakavaa. Jos olet varma että musiikki on se sun juttu, niin silloin ostat sen kitaran. Jos tyttöystäväsi ei tätä hyväksy, niin silloin kannattaa vakavasti harkita onko suhdetta järkeä jatkaa. Mietipä jos sama show toistuu joka ikisen hankinnan kohdalla jonka tulet vastaisuudessakin hankkimaan...
Jungleman
16.05.2006 21:50:26
How about "pilaako seurusteluharrastus soittosuhteen?"

Tsori, jatkakaa.

Ei kun tuo on oikeasti hyvä kysymys, myös. Olen oikeastaan aina soittanut bändeissä joissa on sekä nais- että miespuolisia muusikoita, ja jo hyvin varhaisessa vaiheessa hahmottanut että bändikuvioita ei sotketa millään soittajien keskeisillä säädöillä. Kuormasta ei syödä, niinku.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
tigrushka
16.05.2006 21:53:34
Ei kun tuo on oikeasti hyvä kysymys, myös. Olen oikeastaan aina soittanut bändeissä joissa on sekä nais- että miespuolisia muusikoita, ja jo hyvin varhaisessa vaiheessa hahmottanut että bändikuvioita ei sotketa millään soittajien keskeisillä säädöillä. Kuormasta ei syödä, niinku.

Tosiaankin hyvä pointti, tuota en tullut ajatelleeksi! Joskus tulee näköjään vahingossa lipsautettua asiaa...
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Johann Onn
16.05.2006 22:53:49 (muokattu 16.05.2006 22:55:08)
Kuormasta ei syödä, niinku. - Tosiaankin hyvä pointti, tuota en tullut ajatelleeksi! Joskus tulee näköjään vahingossa lipsautettua asiaa...

En määkään tullu sitä ajatelleeks joskus. Ja lipsuttua tuli.

Jaa mutt, eikös se kuorma tule vaan kevyemmäks, jos siitä syö jo matkalla ;)
Tempura
17.05.2006 03:02:02
Simppeli hommahan tuo on. Ostat kitaran ja kuuntelet vähän aikaa mässytystä. Jos et jaksa kuunnella, sijoita mässyttäjä muualle, tai sijoitu itse muualle. Kyllä se siitä.

Kyllähän sitä itsekin on saanut sanaa vaikka mistä. Jos ostan kitaran, se ei ole eräälle mieleen, eikä se että laitan rahaa paljon levyihin, ja että olen kokoajan PA. En siis Pro Audio.
Mutta kyllä mä hyvän asian takia vähän mässytystä kuuntelen, pieni on se uhraus.

Jos ruvettaisiin asettamaan jotain ehdottomia ehtoja, että "nyt loppui tuo soittaminen, en pidä siitä", tai muuta, niin sehän olisi jo törkeää. Semmoiset saisivat mässyttää itsensä vanhanpiian ikään asti.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
JivE
17.05.2006 09:03:25

Oma kuvasta päätellen olet vielä alta parikymppinen jannu. Tuossa iässä seurustelu ei ole vielä NIIN vakavaa. Jos olet varma että musiikki on se sun juttu, niin silloin ostat sen kitaran.

Vähän off-topikkia, mutta täytän reilu viikon päästä 21 :D. Pirun ulkonäkö kirous :)
Sertzo S
17.05.2006 10:12:03
.

Jos ruvettaisiin asettamaan jotain ehdottomia ehtoja, että "nyt loppui tuo soittaminen, en pidä siitä", tai muuta, niin sehän olisi jo törkeää. Semmoiset saisivat mässyttää itsensä vanhanpiian ikään asti.

Komppia!

Joidenkin mimmien pitää näköjään vain saada ehdottomasti se oma soittaja kahlittua kupeeseensa ja sitten sivussa pyrkiä lopettaan sen soittoharrastus ja reissaaminen. Voi stna! Vittu ei saisi mennä niin päähän, jotta noin toimitaan, mutta joillekin vain käy noin.
foetor ex ore
17.05.2006 10:59:00
Päinvastoin, nehän tukevat toisiaan...

...mikäli siis seurustelee kätensä kaa!
IommI
17.05.2006 11:53:32

No jos yrität naida samaan aikaan kun soitat kitaraa niin... ehkä.
Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta.
Sertzo S
17.05.2006 12:27:12
Päinvastoin, nehän tukevat toisiaan...

...mikäli siis seurustelee kätensä kaa!

HAAHAAA!!!
Saa niin pientä kuin jaksaa puristaa.
Teijo K.
17.05.2006 12:39:06

Mie aloin seurustelemaan taannoisen bändini kiipparistin kanssa ja nyt ollaan kuudetta vuotta asuttu yhteisessä kodissa. Musiikillisia yhteisprojekteja on ollut joitakin muitakin. Hyvin on toiminut tähän mennessä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
Ukko
17.05.2006 16:06:04

Joidenkin mimmien pitää näköjään vain saada ehdottomasti se oma soittaja kahlittua kupeeseensa ja sitten sivussa pyrkiä lopettaan sen soittoharrastus ja reissaaminen. Voi stna! Vittu ei saisi mennä niin päähän, jotta noin toimitaan, mutta joillekin vain käy noin.

Jesh eli ne haluavat "parantaa" soittajan huonoista harrastuksista. Tuttu juttu.
insight
17.05.2006 16:18:49
Suosittelen tyttöystävän vaihtoa, ennen kuin on myöhäistä. ;)

Heh mä en ehkä ihan noin radikaalia vaihtoehtoa antais.

Mä jouduin ajanpuutteen vuoksi valitettavasti jättämään bänditouhut ainakin toistaiseksi. Haluan olla lapseni kanssa niin paljon kuin voin, koska tuo ihan lapsuusikä, jonka lapsi viettää täysin vanhempiensa kanssa on kuitenkin niin lyhyt ja lapseni mulle valtavan rakas.
© Registered nickname 2005-2006
Czar
18.05.2006 10:41:17

Se vasta suhteen pilaakin, jos molemmat osapuolet musisoivat!

Ikinä ei ole rahaa mihinkään, jatkuvasti vähintään toinen on vinguttamassa jotain hemmetin instrumenttia ja talo on aina täynnä jotain saatanan muusikkohippejä.

Suurimmat perheriidat syntyvät siitä, kun toinen pyytää "rakentavaa palautetta" jostain sydän vereslihalla tehdystä kappaleesta, eikä se palaute sitten kuulostakaan niin rakentavalta. "Sä et vaan tajuu mua!"

Huoltajuuskiista tullaan käymään JCM-800:sesta.
*Queen Bitch*
------------------
"The first duty in life is to assume a pose.
What the second duty is no one yet has found out."
Raipe
18.05.2006 12:36:53
PIlaako soittoharrastus seurustelusuhteen

Ei, mutta seurustelusuhde voi pilata soittoharrastuksen.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)