Sertzo S 18.05.2006 08:29:55 | |
---|
On muutaman kerran ravintolatansseissa järjestetty bändikaraokeja. Niissä meidän bändi tekee listan ehkä parista kymmenestä yleisestä biisistä joita sitten yleisöstä saa tulla laulamaan. Täytteenä tavallista tanssimusiikkia omasta takaa. Valtaosin kärsimysnäytelmää solistien osalta säestäjinä teille veikkaan vai miten on? |
baron 18.05.2006 09:02:48 | |
---|
Valtaosin kärsimysnäytelmää solistien osalta säestäjinä teille veikkaan vai miten on? Mulle on tarjottu jopa vakkarikeikkaa johonkin kapakkaan bändikaraoken vetäjänä, mutta en oo suostunut. Eihän siinä mitään, jos laulutaitoista säestää, mutta kun ne kaikki muutkin änkee. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 18.05.2006 09:08:38 | |
---|
Mulle on tarjottu jopa vakkarikeikkaa johonkin kapakkaan bändikaraoken vetäjänä, mutta en oo suostunut. Eihän siinä mitään, jos laulutaitoista säestää, mutta kun ne kaikki muutkin änkee. Mitäs muuten pidit Vanhan Mestarin ilmapiiristä? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Mitäs muuten pidit Vanhan Mestarin ilmapiiristä? Kovasti tutun tuntuista! Samantapaista kuin kotikulmilla Itä-Helsingissä. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 18.05.2006 09:16:51 | |
---|
Kovasti tutun tuntuista! Samantapaista kuin kotikulmilla Itä-Helsingissä. On se kumma kuinka noi ketjukuppilat on niin saman oloisia.Aikoinaan tehtiin sellainen hotellien yökerhorundi ja kaikki ne oli samanlaisia.Jotain näitä Rock Cafe juttuja. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
vesku.ka 22.05.2006 15:46:38 | |
---|
Jep, noinkin, sillä ennen karaokea noita tyyppeja joissain paikoissa riitti ja loukaantuivat, kun eivät pääseet esiintymään. Muutama poikkeus ravintolapändeissä joskus tehtiin ja päästettiin lavalle pääosin huonoin tuloksin. Mie oon kans erittäin hankala päästään outoja lavalle nykyään (aikaisemmin kaikki pääsivät vaan eivät enää) Muutaman kerran on tullut tehtyä poikkeus vielä nykyäänkin. Eräs nainen muutama aika sitten pyysi saada laulaa Muisto vain jää ja tiesi sävellajinkin C.stä. No kaveri siinä vieressä että kyllä Kaija (vai mikäsoli) osaa laulaa,,,,no jätkien kans siinä pikapalaveri ja ei muuta kuin lavalle. Ihmettelen näin jälkikäteen miksei ko. henkilöllä ole omaa bändiä, veti nimittäin helkutin hyvin. Toinen tapaus tulee mieleen kun jätkä halusi laulaa vaimolleen Can´t help falling in love. Oli niin täynnä intoa että halusi etukäteen treenata sen tauolla hotellihuoneessa. Kyllä se läpi meni vaikka ei mikään kultakurkku ollutkaan. mutta niitä huonompia esimerkkejä onkin sitten useampi... Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Anonymous-jazz 22.05.2006 16:07:29 | |
---|
Mitäs muuten pidit Vanhan Mestarin ilmapiiristä? Tarkoitatko Porin Wanhaa Mestaria ? Aivan sama mitä kusimusaa soitetaan. Kunhan siitä saadaan maksu. |
BigPapa 25.05.2006 15:17:23 | |
---|
Tarkoitatko Porin Wanhaa Mestaria ? Ei vaan Tuusulan Jokelassa olevaa. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 25.05.2006 19:09:00 | |
---|
Ei vaan Tuusulan Jokelassa olevaa. Tuo on ihan äärirajoja, mihin asti mä uskallan lähteä! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Ukko 25.05.2006 20:12:43 | |
---|
Tuo on ihan äärirajoja, mihin asti mä uskallan lähteä! Niinpä. Se on jo susirajalla. |
half 25.05.2006 20:34:24 | |
---|
Tuo on ihan äärirajoja, mihin asti mä uskallan lähteä! Kehä ykkösen jälkeen ei ole lakia, kolmosen jälkeen ei Jumalaa. Siellä vallitsee Casoton laki. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 25.05.2006 20:40:01 | |
---|
Kehä ykkösen jälkeen ei ole lakia, kolmosen jälkeen ei Jumalaa. Siellä vallitsee Casoton laki. Annahan siimaa. Menee justiin päinvastoin, sudet on KehäIII;n sisäpuolella. |
KoskPaavo 25.05.2006 20:49:43 | |
---|
Kehä ykkösen jälkeen ei ole lakia, kolmosen jälkeen ei Jumalaa. Siellä vallitsee Casoton laki. Tää on hauska! Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 25.05.2006 21:25:01 | |
---|
...Voin sanoa kokemuksesta, että meidän "tavallisten turakaisten" työpaikoilla saa vittuilua ja viisastelua kuulla ihan selvistäpäin olevilta ihmisiltä, 8-9 h per päivä ! HOHO! Taas tuli hyvä mieli oman uravalinnan suhteen! Sen verran pukkas takautumaa kehiin. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
BigPapa 25.05.2006 22:27:33 (muokattu 25.05.2006 22:27:53) | |
---|
Tuo on ihan äärirajoja, mihin asti mä uskallan lähteä! Onhan niitä legendoja stadissa, jotka eivät kehä 3:n ulkopuolelle lähde keikalle. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
paice60 26.05.2006 15:20:37 | |
---|
Onhan niitä legendoja stadissa, jotka eivät kehä 3:n ulkopuolelle lähde keikalle. Jos syy on se että ne ei pärjää täällä oikeiden ihmisten kanssa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
Ukko 26.05.2006 16:21:23 | |
---|
Jos syy on se että ne ei pärjää täällä oikeiden ihmisten kanssa. Siis lappalaisten ? |
uruttaja 26.05.2006 17:11:06 | |
---|
Siis lappalaisten ? Joko Tikkurilassa on lappalaisia? |
Ukko 26.05.2006 17:14:16 | |
---|
Joko Tikkurilassa on lappalaisia? Sehän on kehä III:n ulkopuolella. Eli siis täyttä lappia. |
uruttaja 26.05.2006 17:51:22 | |
---|
Sehän on kehä III:n ulkopuolella. Eli siis täyttä lappia. Eli umpilappi alkaa Padasjoelta. |