Aihe: 45min Special: 30 päivää
1 2 3
author
17.05.2006 21:12:16
MTV3 20:00 - 21:00

Minimipalkalla. UUSI SARJA ALKAA. Dokumentaristi Morgan Spurlock (mm. Super Size Me) on tuottanut kuusiosaisen sarjan, jossa vapaaehtoiset koehenkilöt elävät kuukauden ajan itselleen täysin vieraassa ympäristössä. Ensimmäisessä jaksossa Morgan itse ja hänen kihlattunsa Alex jättävät taakseen ylellisen elämänsä New Yorkissa ja muuttavat Ohion Columbukseen, missä heidän on yritettävä tulla toimeen minimipalkalla. Tuotanto: Reveille.

http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaop … &time=2000&l=f&mode=www

Katsoiko joku tuon tämän päiväisen jakson?
Hot RedX
17.05.2006 21:15:10
Katsoin pätkän ja vaikutti aika mielenkiintoiselta
So What? Who Cares?
carnation
17.05.2006 21:15:49
Katsoin pätkän ja vaikutti aika mielenkiintoiselta
"Mein Führer! I can walk!"

Osta levy
aikavaikea
17.05.2006 21:15:54 (muokattu 17.05.2006 21:24:39)
Katsoiko joku tuon tämän päiväisen jakson?

Joo. Melkein. Piti välillä tsekata Teemalta ohjelma herra Jarkko Martikaisesta.

Tää oli ihan sitä mitä olisi voinut kuvitellakin. Amerikan sampokarpoa.

E: sampo. hannu oli jo varattu michael moorelle.
"I am familiar with forty-two different impressions left by tires. This, as you perceive, is a Dunlop, with a patch upon the outer cover. Heidegger's tires were Palmer's, leaving longitudinal stripes." - Sherlock Holmes
zekeode
17.05.2006 21:35:15

Ne lääkärikulut oli jotain ihan käsittämätöntä.
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Juugeli
17.05.2006 21:40:32

Siinä kyllä loksahti suu auki.

Missasin vartin alusta, mutta hyvähän se oli. Seurataan jatkossakin.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
depe
18.05.2006 00:10:11

Ihan tuli konsulttien hinnat mieleen.

Konsultti avasi läppärin, puhui 15 minuuttia omiaan, ja lähti pois. Hinta 500e.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Jenka
18.05.2006 00:34:17

Olipa mielenkiintoinen dokkari, tulen todennäköisesti kaikki jaksot katsomaan eikä pienin syy ole suinkaan Morgan.

Lääkärikulut oli kyllä käsittämättömät, mutta oli kyllä jotenkin tragikoomista että kumpikin joutui saman päivän aikana vielä lääkäriin vai oliko se vain jotain esitystä, jotta voitaisiin osoittaa millaista on köyhän elämä?

Millainen on Amerikassa sosiaaliturva? Onko siellä mahdollista hakea sossusta rahoja vai tarvitseeko sitä vain sairausvakuutuksen? Kysymyksiä herätti... Kyllä Suomessa taitaa olla paremmin?
We all know one day youll leave behind your everything and feel the spring come...
sn
18.05.2006 10:53:12
Ihan hyvä idea, mutta aikamoisia narisijoita toisaalta ne kaksi: Iik, muurahaisia! Mitä, joudunko mä kulkemaan bussilla? Aih, mun ranne!
"I wanna hang a map of the world in my house. Then I'm gonna put pins into all the locations that I've traveled to. But first, I'm gonna have to travel to the top two corners of the map so it won't fall down." - Mitch Hedberg
ANtTIKRISTUS
18.05.2006 11:05:55
No paljo ne lääkärikulut sitten oli?
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Varaani
18.05.2006 11:41:16
No paljo ne lääkärikulut sitten oli?

reilun tonnin.
Seppo_Howitzer
18.05.2006 12:01:04
Tuo on kyllä naurettavaa, että et saa minkäänlaista hoitoa jos ei löydy rahaa.
toxic
18.05.2006 12:04:44
Ihan hyvä idea, mutta aikamoisia narisijoita toisaalta ne kaksi: Iik, muurahaisia! Mitä, joudunko mä kulkemaan bussilla? Aih, mun ranne!

Ei se Morgan narissu, mutta se eukko... Hrr...
Rattata
18.05.2006 12:24:50

Juu, hohhoh. Molemmat ihan rikki kun joutuu tekemään jotain.
author
18.05.2006 13:35:33
Juu, hohhoh. Molemmat ihan rikki kun joutuu tekemään jotain.

Niin tai sitten se oli tekaistua, jotta voitaisiin paremmin havainnollistaa yhteiskunnan sosiaaliturvan tilaa.
Rattata
18.05.2006 13:50:45
Niin tai sitten se oli tekaistua, jotta voitaisiin paremmin havainnollistaa yhteiskunnan sosiaaliturvan tilaa.

Tuokin kävi mielessä. Todennäköisesti näin.
Roku-12
19.05.2006 15:53:00
Ihan näppärä pätkä, mutta oli kyllä minusta vähän tekemällä tehty. Ne lääkärikulut oli kyllä aivan käsittämättömiä.
LamaAjanElvis
19.05.2006 17:05:45
Hehheh. Ja täällä köyhät istuu viihde-elektroniikkapinon keskellä koneellaan mässyttäen mikropizzaa ja kirjoittavat nerokasta nettikolumnia Suomen "surkeasta" systeemistä.

Eli siis ei ihan kaikesta kannata valittaa. Pitää muistaa tuo kyllä itsekkin, kun seuraavan kerran huomaan tuskailevani vartin viivettä lähes ilmaisella lääkärireissulla.
Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista.
author
19.05.2006 17:29:29
Hehheh. Ja täällä köyhät istuu viihde-elektroniikkapinon keskellä koneellaan mässyttäen mikropizzaa ja kirjoittavat nerokasta nettikolumnia Suomen "surkeasta" systeemistä.

Luulis että tuolla jenkeissä mellakoitaisiin harvase päivä. Tai ehkä siellä mellakoidaankin mutta siitä ei vain uutisoida.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)