Aihe: Helpompia kuin bed of razors?
1 2 3 4 5
Bonesaw
17.05.2006 17:06:32
Jotenkin epäilen että vuoden soittaneet saisivat tuon biisin leadit menemään kovin kauniin kuuloisesti vaikka kaikki täällä hehkuttaa helpoksi biisiksi.
Kyllähän toki poikkeuksia löytyy...

Luulen,että porukka jaksaa sen alun tremolon treenata ja sitten se osataan. Ja helppo oli. Ne lead-pätkät eivät kyllä ole tosta vaan lonkalta vedettäviä.
-
Jake.e
17.05.2006 17:50:44
Mikä pakko on soittaa bodomia? :D
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
Volcom
17.05.2006 17:50:57
DADA-ainesta.

enemmänkin
ei ole, eikä tule
Jackson Dinky
17.05.2006 19:00:51
No helpoimpia (jos ei oteta mukaaan huonoa ekaa levyä) ovat Children of Bodom, Silent night bodom night, Bed of razors sitten astetta vaikeampia Bodom beach terror, every time i die ja kenties Downfall ja Warheart

Tää huumori iskee muhun (xD)
"Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild
Atron
17.05.2006 21:09:07

Juu, eiköhän vedetä tää liianki asiallinen juttu DADAksi, mä voin alottaa. RÖlölölöllRlöllölöölööö.
Bonesaw
17.05.2006 21:10:48
Menkää sinne turhuuspalstalle DADAamaan. Täällä puhutaan nyt vain Bed of Razorsia helpoimmista biiseistä.
-
Burn
17.05.2006 21:11:28

Näin vaivaa teidän tähden ja kirjoitin katkelman Allun haastattelusta koneelle:

"Esimerkiks niinku ku sanotaan niinku ku on joku kitaristi niinku, joka vaikka...... jolla niinku on vaikka idea päässään ja niinku tollai ei oo se tekniikka niinku kauheen hyvä, nii niinku se on niinku mun mielestä niinku aika perinteinen juttu - ollu myöskin niinku ittellä niinku et ku oli niinku soittanu pari kolme niinku vuotta ni mä yritin niinku vetää kaikki niinku mahollisimman nopeesti. Ja se kuulosti vähä niinku...sama niinku ku paskalta... Ja tota noin niinku nii sitä mä en niinku tajunnu silloin niinku et jos mä vetäsin niinku eka jotain hitaampii niinku juttui mihin mä niinku oikeesti pystyn mä niinku kuulostasin paljo niinku paremmalta niinku."
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
Stratocaster_90
17.05.2006 21:12:18

Kuka on paras: Laiho, Latvala, Liimatainen, vai Tolkki XD? (LÄPPÄ)
Volcom
17.05.2006 21:21:43
Tolkki XD, kukas se semmonen on? *hymiö*
ei ole, eikä tule
Bonesaw
17.05.2006 21:24:31
"Esimerkiks niinku ku sanotaan niinku ku on joku kitaristi niinku, joka vaikka...... jolla niinku on vaikka idea päässään ja niinku tollai ei oo se tekniikka niinku kauheen hyvä, nii niinku se on niinku mun mielestä niinku aika perinteinen juttu - ollu myöskin niinku ittellä niinku et ku oli niinku soittanu pari kolme niinku vuotta ni mä yritin niinku vetää kaikki niinku mahollisimman nopeesti. Ja se kuulosti vähä niinku...sama niinku ku paskalta... Ja tota noin niinku nii sitä mä en niinku tajunnu silloin niinku et jos mä vetäsin niinku eka jotain hitaampii niinku juttui mihin mä niinku oikeesti pystyn mä niinku kuulostasin paljo niinku paremmalta niinku.

Vittu JAU!"
-
Carpenter
17.05.2006 21:25:33
"Vittu JAU!"

You know...
Kasperi Tervonen
17.05.2006 21:32:01 (muokattu 17.05.2006 21:32:12)
"Esimerkiks niinku ku sanotaan niinku ku on joku kitaristi niinku, joka vaikka...... jolla niinku on vaikka idea päässään ja niinku tollai ei oo se tekniikka niinku kauheen hyvä, nii niinku se on niinku mun mielestä niinku aika perinteinen juttu - ollu myöskin niinku ittellä niinku et ku oli niinku soittanu pari kolme niinku vuotta ni mä yritin niinku vetää kaikki niinku mahollisimman nopeesti. Ja se kuulosti vähä niinku...sama niinku ku paskalta... Ja tota noin niinku nii sitä mä en niinku tajunnu silloin niinku et jos mä vetäsin niinku eka jotain hitaampii niinku juttui mihin mä niinku oikeesti pystyn mä niinku kuulostasin paljo niinku paremmalta niinku."

Ihan asiaahan niinku toi Laiho niinku puhuu niinku.
perkele
Bonesaw
17.05.2006 21:33:45
Ihan asiaahan niinku toi Laiho niinku puhuu niinku.

Joo. Mutta kyllähän tuon nyt niinku jo järkikin sanoo niiku että jos soittaa yli omien rajojen nii kuullosta niiku paskalta.
-
Kasperi Tervonen
17.05.2006 21:37:59
Joo. Mutta kyllähän tuon nyt niinku jo järkikin sanoo niiku että jos soittaa yli omien rajojen nii kuullosta niiku paskalta.

Eikös tuo "yli rajojensa"-soittaminen ole nykyään niinku aika valitettavan yleistä?
perkele
Bonesaw
17.05.2006 21:42:52
Eikös tuo "yli rajojensa"-soittaminen ole nykyään niinku aika valitettavan yleistä?

On. Ja _Alexi Laiho_ teki kyllä niinku kulttuuriteon kertoessaan _alexi laihoille_,että näin on.
-
Kasperi Tervonen
17.05.2006 21:57:24
On. Ja _Alexi Laiho_ teki kyllä niinku kulttuuriteon kertoessaan _alexi laihoille_,että näin on.

:D niinku
perkele
Piraatti
18.05.2006 10:57:38

En voinu olla kun nauramatta. Meinasin nimittäin ihan itekin asiasta mainita.
Ei näitä
Ronsto
18.05.2006 11:21:25

Tossa oli neljä sanaa, ja vähintään yhtä tärkeästä asiasta oli kyse kuin ketjun aloittajallakin.

Olet hyvin tärkeä ihminen meille kaikille.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Ronsto
18.05.2006 11:29:29

Näin. Miksi vastata järkevästi tyhmään topiciin?
Jos pitää avata MiTe SikSpOuDnEr SoIteTaA?-topic niin pitää kestää siitä aiheutuva perseily.

Jos joku kyselee typeriä, niin onko siihen pakko perseillä takaisin? Antakaa sen olla vaan ihan rauhassa. Yleensä juuri aloittelijat saattavat kysyä näitä hieman huvittavia kysymyksiä, mikä on ihan ymmärrettävää koska eivät ole soittaneet niin kauan. Ei kukaan ole syntynyt suoraan virtuoosiksi. Jukkikselle sen verran, että vähennä sitä rumaa rölöäsi. Jos sulla on pakottava halu päteä/aukoa koko ajan, niin soita lääkärille. Osaavat varmasti auttaa sinua.
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)