ChangeOfSeasons 17.05.2006 17:54:51 (muokattu 17.05.2006 17:55:35) | |
---|
|
arvid70 17.05.2006 19:37:39 | |
---|
Kyllä oli muuten kaunista soitantaa! voi jospa osaiskin.... KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Strutsi 17.05.2006 20:19:52 | |
---|
Huhhui! Olipahan loistokkuttta! Pitäisi joskus hommata flamencolevyjä kyllä minunkin. Äärimmäisen rentoa kuunneltavaa. Nyt tosin on minulta levyjen ostelut pannassa vähän aikaa. Drown in the deep mire With past desires Beneath the mire Drown desire now with you |
Hitto, en vissiin taas osaa kun ei nuo streamit oikein tahtoneet toimia meikäläisen koneella. Prkl, pitää tässä illan mittaan yrittää uudestaan. Älkää kavaltako (entiselle) Supolle, mutta saatan turvautua maistiaisten laittomaan lataukseen jos en muuten onnistu. Vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta tämä. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Aman 17.05.2006 20:31:53 (muokattu 17.05.2006 20:48:46) | |
---|
Voi jösses :/ Ekaa biisiä tuli kuunneltua pari minsaa ja sit lähti ceedee tilaukseen! Hemmetin hyvä ja reilu systeemi muuten tuolla magnatunessa. Ei voi asiakas valittaa!:) EDIT: Ja kun osti levyn niin sai jakaa vielä frendeilleen kolmet lataamisoikeudet levyyn... ja nehän teki äkkiä kauppansa :) "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
arvid70 17.05.2006 21:14:13 | |
---|
Huhhui! Olipahan loistokkuttta! Äärimmäisen rentoa kuunneltavaa Juuri näin latailin heti nua koekipaleet aivan Täpinöissä! KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Heartwood 17.05.2006 21:47:19 | |
---|
Toimivatko nuo streamit teillä tuolla sivuilla? Minä en saa niitä aukeamaan millään pelillä, ei toimi winamp eikä media player. Ehkä olen vain totaalisen käsi. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Epämuusikko 18.05.2006 00:58:51 | |
---|
Melkoista meininkiä! Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
A.Starving 18.05.2006 02:31:23 | |
---|
Toimivatko nuo streamit teillä tuolla sivuilla? Minä en saa niitä aukeamaan millään pelillä, ei toimi winamp eikä media player. Ehkä olen vain totaalisen käsi. Ashampoolla ainakin lähtee rullaamaan ilman ongelmia, itse musiikkia kommentoin (ehkä) myöhemmin "Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa |
vantage 18.05.2006 08:30:09 | |
---|
Mennyt kyllä kivasti aamupäivä näiden kanssa. Pitänee laittaa kotikoneellekkin kun sinne pääsee.. |
author 18.05.2006 13:30:09 | |
---|
Luulin tämän olevan jotain uusinta uutuutta mutta löysin peräti musakirjastosta kyseisen levyn. Hassua että se oli kategorisoitu jazziin. Mut hyvä levy! |
Desolate1 18.05.2006 13:32:44 | |
---|
Toimivatko nuo streamit teillä tuolla sivuilla? Minä en saa niitä aukeamaan millään pelillä, ei toimi winamp eikä media player. Ehkä olen vain totaalisen käsi. Toimii hyvin, just otin biisit koneelle. Hitto miten komeaa kamaa, pitää kai tuo levykin ostaa kun on rahaa. Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. |
RonRoco 18.05.2006 16:10:32 | |
---|
Intialaisen musiikin suurkuluttajana tää uppos kun veitsi voihin. Noi tablat napisee tosi kivasti. Ja nämä levyt voi ladata myös "lossless"-muodossa tuolta! Fat Possum...? Dude, it doesn't get more real than that! |
Teijo K. 18.05.2006 17:55:54 | |
---|
Intialaisen musiikin suurkuluttajana tää uppos kun veitsi voihin. Noi tablat napisee tosi kivasti. Ja nämä levyt voi ladata myös "lossless"-muodossa tuolta! Mut eikös tablat pitänyt olla kielletty? Ähihihehehnyyh. Kaunista musiikkia todella. Olen täällä Jyväskylässä käynyt nyt kuuntelemassa pari kertaa kun paikallinen kitaristi on käynyt soittamassa flamencoa ihan trubaduuripohjalta ja se on herättänyt kiinnostuksen tuohonkin musiikkityyliin. Tämä linkki on lisännyt kiinnostusta huimasti. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä |
Jkob 18.05.2006 18:22:46 | |
---|
Olin muuten ihan varma että Always look on the bright side of life tulee kaiuttimista ulos kun ton Man of the shadows -biisin alun kuulin Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
touhis 18.05.2006 19:33:51 | |
---|
Olen täällä Jyväskylässä käynyt nyt kuuntelemassa pari kertaa kun paikallinen kitaristi on käynyt soittamassa flamencoa ihan trubaduuripohjalta ja se on herättänyt kiinnostuksen tuohonkin musiikkityyliin. Tämä linkki on lisännyt kiinnostusta huimasti. Kuka mitä missä milloin häh? After the garden is gone |
Hard as a rock 24.05.2006 13:58:03 | |
---|
Plussa ketjun aloittajalle, loistavaa! Tämä kannusti entisestään vaihtamaan klassisen kitaran opetukseen ensi vuonna :) It`s a heavy metal universe |
Jäärä 24.05.2006 14:47:20 | |
---|
Hassua että se oli kategorisoitu jazziin. Tää on mun mielestä lähempänä jazzia kuin perinteistä flamencoa, joka on tanssi, joka perustuu tiettyihin rytmeihin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
author 24.05.2006 18:11:32 | |
---|
Tää on mun mielestä lähempänä jazzia kuin perinteistä flamencoa, joka on tanssi, joka perustuu tiettyihin rytmeihin. Jep. Kyllä nyt kun paremmin perehdyin levyn antiin, totesin sen olevan jazzimpaa mitä ensivaikutelma antoi olettaa. |