Aihe: Säröpedaalit, "parhaat" ja halvimmat.
1 2 3
Larmer
17.05.2006 14:48:01
Tosissaan hintaluokassa 20-30€ pyöritään, kotikäyttöön tarvitsen vain pedaalin, soittelen passovahvarin kautta. Ajattelin tuota Behringerin UM 100, jolla hintaa
23€ Soundatasta, kannattaa?
Hieman tanakka yksilö
Antti1
17.05.2006 15:54:27
Osta se Behringer, et sä saa tohon hintaan mitään muuta ollenkaan järkevää säröä. Vähän budjettia kasvattamalla saat Digitechin polkimia: Bad Monkey, Hot Head, Grunge...
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Larmer
17.05.2006 15:59:54
O.K.! Vähän on huono olo nyt
Hieman tanakka yksilö
Antti1
17.05.2006 16:02:12
Jaa niin, pitikin sanoa, etten sitten tiedä mikä malli sun soundimieltymyksiin sopii parhaiten. Tarkoitin vain, että tolla budjetilla sä et saa muuta kuin Behkuja.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Andy J.
17.05.2006 19:04:45
...tai Danelectron FAB polkusimia, joita jotkut ovat jopa innostuneet kehumaan? Kellään kokemuksia?
tenkainen
17.05.2006 19:08:32 (muokattu 17.05.2006 19:08:44)

...tai Danelectron FAB polkusimia, joita jotkut ovat jopa innostuneet kehumaan? Kellään kokemuksia?

Minä pidän tuosta OD:stä. Murea soundi. Mielestäni vetää vertoja Bad monkeelle, ainoa miinus on tone-nappula, ei siis high- ja low-säätimiä...
;-D
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
meitu
17.05.2006 19:13:52

39 euron hintaan saat tukevat metallipöntöt Thomannilta, suosittelen itse Bad Monkeytä kevyempään tai Hot headia vähän väkevämpään menoon. Ei kannata ostaa paskaa, kun tuon verran lisää sijoittamalla saa nuinkin laadukkaita vehkeitä.
Ne jotka soittaa ne tietää
tenkainen
17.05.2006 19:59:36

Tota ekaa mallintavaa etuastetta itse suosittelisin, koska jos se on yhtään lähellä esikuvaansa (tech21 sansamp classic) niin kyseessä on hyvä ja halpa pedaali...

A/B -testeissä en eroa havainnut... Todella lähellä liikutaan. Ja todella hyväsoundisia molemmat, tuo ja sen esikuva.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Aman
17.05.2006 20:11:36

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=107543

Tota mallintavaa etuastetta itse suosittelisin, koska jos se on yhtään lähellä esikuvaansa (tech21 sansamp classic) niin kyseessä on hyvä ja halpa pedaali...

Esikuvana taitaa kuitenkin olla Tech21:sen GT2.
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Iron_Dude
17.05.2006 20:25:24
Suosittelen tota behkun UM-100:sta. Itellä on toiminu iha hyvin vaikka kovas käytös se muovikotelo ei kestä. Ihan ok:n hevisärön sillä saa muttei oikeen muuta.
cruel_destiny
17.05.2006 22:16:12
Esikuvana taitaa kuitenkin olla Tech21:sen GT2.

jooh tottahan tuo... :)
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D
Sir Zephyr
18.05.2006 00:01:28
Ihmettelen tota että jengi tosissaan väittää että noista behkuista hajoo toi muovikotelo. En väitä että ne on kestävyydeltään samalla tasolla bossien kanssa, mutta siitä olen varma että noi ei kotelon materiaalin takia hajoo...
Larmer
18.05.2006 00:04:38
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=107543

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=104377

valikoin pari sopivaa vaihtoehtoa torilta. Tota ekaa mallintavaa etuastetta itse suosittelisin, koska jos se on yhtään lähellä esikuvaansa (tech21 sansamp classic) niin kyseessä on hyvä ja halpa pedaali...

Kertokaa vielä, että mikä on etuaste?
Hieman tanakka yksilö
ReBeat
18.05.2006 00:26:15

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=19764
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
cruel_destiny
18.05.2006 15:25:05

periaatteessa voit kuitenkin käyttää tota pelkästään säröpedaalina kitaran ja vahvistimen välissä...
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D
ministeri
18.05.2006 15:32:43 (muokattu 18.05.2006 15:33:28)
Ihmettelen tota että jengi tosissaan väittää että noista behkuista hajoo toi muovikotelo. En väitä että ne on kestävyydeltään samalla tasolla bossien kanssa, mutta siitä olen varma että noi ei kotelon materiaalin takia hajoo...

mä myös luulen että se on enemmän sellainen psykologinen juttu..muovihan on oikein käytettynä hyvinkin kestävää. Ja onhan noita jotkut kokeilumielessä viskonut parvekkeeltakin...riippuu siinä varmaan vähän että missä kulmassa osuu et mitä sille käy. Mutta harvoinhan ihan normikäytössä parvekkelta putoaa noi spedut:)
pitäisköhän vaihtaa kitaraa...
LaXu
18.05.2006 16:08:56
mä myös luulen että se on enemmän sellainen psykologinen juttu..muovihan on oikein käytettynä hyvinkin kestävää. Ja onhan noita jotkut kokeilumielessä viskonut parvekkeeltakin...riippuu siinä varmaan vähän että missä kulmassa osuu et mitä sille käy. Mutta harvoinhan ihan normikäytössä parvekkelta putoaa noi spedut:)

Niin. Kyllä minä veikkaisin, että niistä ensin hajoaa kotelon sijasta kytkimet.

Joka tapauksessa minusta Digitechin Bad Monkey ja Hot Head ovat hinta-laatusuhteeltaan lyömättömiä. Kestäviä, hyväsoundisia ja halpoja. Mielestäni noihin kannattaa sijoittaa Behringerin sijasta vaikka maksavatkin lähes tuplasti enemmän. Köyhän ei kannata ostaa huonoa.
"Walking the fine line between bacon and Christian."

Ostetaan Fender Deluxe Wide nahkahihna.
JuSu
18.05.2006 16:14:40
39 euron hintaan saat tukevat metallipöntöt Thomannilta

plus parikymppiä rahtikuluja... Ei paljon kannata yhtä pedaalia tilata. Kuudellakympillä saa jo kotimaastakin vaikka mitä, uutenakin.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Larmer
18.05.2006 16:29:42
Niin no, en ole ainakaan pahemmin saanut selkoa että mikä se sitten kannattaisi ostaa
Hieman tanakka yksilö
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)