chienne 12.05.2006 16:51:28 | |
---|
Mietiskeltiin tässä yks päivä, että mitä me rock N rollin vannoituneet ystävät teemme työksemme/ammatiksemme, niinkuin musiikin ohella? Mikä ammatti on "rock"`? Siihen vain listaa mitä duunailette elääksenne. Oluen juontia ja rellestämistä ei lasketa! :D -Sweet Child- |
Julmettu 12.05.2006 16:57:16 | |
---|
...ei mulla muuta, mutta miten tämä liittyy pukeutumiseen? |
Hohhoijaa 12.05.2006 17:08:07 | |
---|
Ehkäpä se tietty käyttäjäryhmä ei selaa muita kuin pukeutuminen-palstaa. Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
eetu ilimari 12.05.2006 18:28:14 | |
---|
Rokkaava sähkömies |
carlos 13.05.2006 00:17:48 | |
---|
kaupunginjohtaja Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
käsi 13.05.2006 00:24:07 | |
---|
paljon on muuten hoitoalalla rokkareita jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Kirjoitus virhe 13.05.2006 12:41:19 | |
---|
paljon on muuten hoitoalalla rokkareita Totta. Vielä ei tämä rokkari tee mitään mutta ainakin näillä näkymin kokiksi kouluttaudun. HEAVYROCKPELLE.
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=189807&type=hi |
Joees 13.05.2006 18:28:32 | |
---|
Työtön. Jotain duunia voisi ehkä keksiä ennen fiksun opiskelumestan löytymistä. Tai sitten mä yritän soittaa elääkseni. Se olis rock. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
laulava_hamsteri 13.05.2006 19:38:14 | |
---|
Videovuokraamossa. Ainakin tällä hetkellä. "Will this hurt him?"
"No. I don't think so."
"Then why are we doing this?"
- Master Shake and Frylock (Aqua Teen Hunger Force) |
Super-Jari 13.05.2006 19:54:40 | |
---|
Puuseppiä on melko monta. |
JPQ 13.05.2006 20:08:03 | |
---|
En ole varsinaisesti rokkari vaikka enempi sekin kuin teknomies genreäni on paha määritellä ehkäpä rpogebändi olis paras esittämään ideoitani?. Ja olen sairaseläkkeellä ja teen myös vähän lisätuloja iltalehden ilonassa kerran kuussa olevalla sanakirjain/kirjainlaatikolla ja iltalehdessä tiistaisin olevalla lisäksi seuran ristikoissa olevalla. Auttaa melkoisesti hankinnoissa tuo. |
JPQ 13.05.2006 20:08:18 | |
---|
En ole varsinaisesti rokkari vaikka enempi sekin kuin teknomies genreäni on paha määritellä ehkäpä rpogebändi olis paras esittämään ideoitani?. Ja olen sairaseläkkeellä ja teen myös vähän lisätuloja iltalehden ilonassa kerran kuussa olevalla sanakirjain/kirjainlaatikolla ja iltalehdessä tiistaisin olevalla lisäksi seuran ristikoissa olevalla. Auttaa melkoisesti hankinnoissa tuo. |
Joees 13.05.2006 20:39:15 | |
---|
En ole varsinaisesti rokkari vaikka enempi sekin kuin teknomies genreäni on paha määritellä ehkäpä rpogebändi olis paras esittämään ideoitani?. Ja olen sairaseläkkeellä ja teen myös vähän lisätuloja iltalehden ilonassa kerran kuussa olevalla sanakirjain/kirjainlaatikolla ja iltalehdessä tiistaisin olevalla lisäksi seuran ristikoissa olevalla. Auttaa melkoisesti hankinnoissa tuo. Saako noista oikeesti rahaa? Tai siis, arvotaanko noissa se kuka saa fyrkkaa vai kaikki jotka on tehny niin saa? Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
DeWilde 13.05.2006 22:31:37 | |
---|
Saako noista oikeesti rahaa? Tai siis, arvotaanko noissa se kuka saa fyrkkaa vai kaikki jotka on tehny niin saa? Kyse on varmaan niiden laatimisesta, vai? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
arppah8 13.05.2006 23:26:34 | |
---|
Yhdeksän vuotta tein parturi-kampaajan hommia, asiakkaita joskus jonniin verran kummastutti kun kuulivat minun laulavan ja soittavan kitaraa hevibändissä. Ja kyllähän tuo ammatti myös muusikkopiireissä joskus nostatti kulmakarvoja. Paras kommentti muuten tuosta ammatista tuli jo melkein lopetettuani hommat pari vuotta sitten eräältä basistilta: "Miten sä voit seurustella tytön kanssa jos oot parturi?" Ja kaveri oli ihan vakavissaan. Heh. Nyt opiskelen graafikoksi ja leikin osa-aikaisesti DJtä. Oikeita soittohommiakin pitäisi olla kesäksi tulossa ihan ansiomielessä. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Joees 14.05.2006 15:13:54 | |
---|
Kyse on varmaan niiden laatimisesta, vai? Niinno sit juu... Groooove is in heart!
Stain 17.05.2006 12:58:54 | |
---|
Tai sitten mä yritän soittaa elääkseni. Se olis rock. Tai sitten yrität elää soittaaksesi. Se olis vielä enemmän rock. It's a bittersweet symphony, this life |
Tai sitten yrität elää soittaaksesi. Se olis vielä enemmän rock. Aika hyvin sanottu... |
vantage 17.05.2006 14:11:16 | |
---|
Mun mielestä mikään ei ole enempää rokkiammatti kuin se että jaoin yöllä postia. |
JPQ 17.05.2006 15:54:39 | |
---|
Kyse on varmaan niiden laatimisesta, vai? Nimenomaan laatimisesta ratkomisesta ei saa. ja 25e minuus verot,ja eläkemaksut ilonasta ja iltalehdestä ja seuran ristikoista 30e minuus verot ja eläkemaksut. Ja nämä per tehtävä. |