Mä olen kokeillut jos jonkinlaista putkikonetta ja transistorilaitetta mutta kyllä tuo Ampegin rantasauna kiukaineen on ihan ylivertainen. Ainakin mun käyttöön sopivin. Kehutaan vielä: + Koko ja paino ovat miehekkäät + Tehot ei lopu + Soudia ei tarvitse olla ruuvaamassa koko ajan. Perussoundi Bass/Middle/Treblet nollilla on heti hyvä. + toimii kaikilla mun bassoilla yhtä hienosti + Nuppi irroitettavissa helposti jos haluaa kokeilla muulla kaapilla mikäli habaa on + Ei rämise, ei pauku + Putkiremppaa tulossa sitte joskus!!! "I had to. I was drunk." -Vivian |
Oletko testannut MarkBassia??? Ja löytyyhän tosta combosta VLE (Vintage Loudspeaker Emulator) En ole, olen kyllä hiplannut ja nostellut ja kevyt peli se on. Pieni styrkkari tosiaan... Kehutaan vielä: + Koko ja paino on putkipelissä miehekäs + Tehot ei lopu ainakaan multa kesken + Soudia ei tarvitse olla ruuvaamassa koko ajan, mutta ruuvatessa paranee entisestään + toimii kaikilla mun bassoilla yhtä hienosti, ja kaikkien muidenkin + Nuppi irroitettavissa helposti jos haluaa kokeilla muulla kaapilla koska on erillisnuppi + Ei rämise, ei pauku, mutta tuoksuu hyvälle kun putket lämpiää + EI Putkiremppaa tulossa!!! vähään aikaan, seuraavaan on jo tonni varattuna :-) |