BigPapa 16.05.2006 11:31:17 (muokattu 16.05.2006 11:31:38) | |
---|
Meidän kylällä alkuperäisesittäjä vetää joskus karaokessa On Hetki biisiä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
KoskPaavo 16.05.2006 14:15:29 | |
---|
Meidän kylällä alkuperäisesittäjä vetää joskus karaokessa On Hetki biisiä. Apråpå, kukas se muuten olikaan? Hyttisen Kuju, Gröönin Emppu ovat ainakin tuon joskus levyttäneet Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.05.2006 14:28:41 | |
---|
Apråpå, kukas se muuten olikaan? Hyttisen Kuju, Gröönin Emppu ovat ainakin tuon joskus levyttäneet Vedän ihan pystystä että sen veti Aarno Raninen. |
Musiikkia korville 16.05.2006 14:38:53 | |
---|
Karaoke on mun mielestä ihan ok. Niihin kuppiloihin ei oo pakko mennä, jos ei välttämättä halua. Eikä ne todellakaan syö livemusapaikkoja. Kyllä ne on eri tyypit, jotka käy siellä kuin kattomassa bändejä tai tanssimassa. Ite kävin laulamassa jossain vaiheessa melko aktiivisestikin karaokea, osallistuin kisoihin, jne. Selvinpäin kun kävi laulamassa harjotusmielessä, niin kyllä siinä jopa kehitystä tapahtui. Nykysin ei oo kiinnostusta lähteä paitsi ehkä pari kertaa vuoteen. Ei mun mielestä oo mitään syytä, miks tuo homma pitäis ajaa alas. ...ja tätä mieltä on MK. |
BigPapa 16.05.2006 15:46:59 | |
---|
Vedän ihan pystystä että sen veti Aarno Raninen. Täsmälleen oikein.Tänäänkin arska pyörähti siinä meitin Vanhassa Mestarissa.On se käynyt meillä pianoa testailemassa joskus.Toisinaan ihan okei ja joskus ihan ihme moodeissa. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
KoskPaavo 16.05.2006 15:59:45 | |
---|
Vedän ihan pystystä että sen veti Aarno Raninen. Niinpäs olikin. Kova hemmo Hammondienkin takana Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 16.05.2006 16:04:50 | |
---|
Täsmälleen oikein.Tänäänkin arska pyörähti siinä meitin Vanhassa Mestarissa.On se käynyt meillä pianoa testailemassa joskus.Toisinaan ihan okei ja joskus ihan ihme moodeissa. Kävi se meidänkin rempan siellä tarkistamassa. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 16.05.2006 16:16:03 | |
---|
Kävi se meidänkin rempan siellä tarkistamassa. Missä? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ukko 16.05.2006 16:28:53 | |
---|
Missä? Siellä tietysti :/ |
EP 16.05.2006 16:50:33 | |
---|
Apråpå, kukas se muuten olikaan? Hyttisen Kuju, Gröönin Emppu ovat ainakin tuon joskus levyttäneet ja Pepe Willberg! |
baron 16.05.2006 17:11:45 | |
---|
Missä? No siinä teitin Vanhassa Mestarissa, missäs muka? My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 16.05.2006 17:17:14 (muokattu 16.05.2006 17:17:28) | |
---|
Vedän ihan pystystä että sen veti Aarno Raninen. Oltiin70-luvulla Kuopion kupeessa Iso-Valkeisen motellissa soittamassa ja Arska oli Monika Aspelundin kansssa keikalla siellä. Tuli vetään meidän pändin kanssa Hammondeilla The Girl From Ipanema-biisin. Mulla on kuvia albumissani, kun siinä motellin lammella oltiin sitten päivällä kalassa Arskan ja Monikan kanssa. |
BigPapa 16.05.2006 17:28:59 | |
---|
No siinä teitin Vanhassa Mestarissa, missäs muka? Oot sää muka käynny täällä meitin kylällä keikalla? Mikä pänti? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ukko 16.05.2006 18:36:18 | |
---|
Oot sää muka käynny täällä meitin kylällä keikalla? Mikä pänti? Hällä on tietysti tietysti Baron and his comets. |
baron 16.05.2006 19:29:36 | |
---|
Oot sää muka käynny täällä meitin kylällä keikalla? Mikä pänti? Joo, se oli joteskin lähtemätön kokemus! Onneksi mä ystävystyin sen ison portsarin kanssa, joka heitti kaikki bändin kamojen kimppuun tulevat ulos. Oli vähän ahdasta, kun se tikkataulun edusta piti säästää tanssilattiaksi ja meille raivattiin pikkuisen tilaa pöytien välistä, ei liikaa, että asiakaspaikkoja jäi tarpeeksi. Kivahan siellä soitella oli, yleisö tykkäsi (niinkuin kaljaporukka yleensäkin) ja tosiaan Arska itsekin oli tullut kuuntelemaan. Tää ei ollut mikään mun vakkarikokoonpanoista vaan olin koonnut porukan, joka vastaisi paikallisiin tarpeisiin (rummut, kontrabasso, piano, kitara, trumpetti) My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 17.05.2006 08:27:44 (muokattu 17.05.2006 08:37:53) | |
---|
Joo, se oli joteskin lähtemätön kokemus! Onneksi mä ystävystyin sen ison portsarin kanssa, joka heitti kaikki bändin kamojen kimppuun tulevat ulos. Oli vähän ahdasta, kun se tikkataulun edusta piti säästää tanssilattiaksi ja meille raivattiin pikkuisen tilaa pöytien välistä, ei liikaa, että asiakaspaikkoja jäi tarpeeksi. Kivahan siellä soitella oli, yleisö tykkäsi (niinkuin kaljaporukka yleensäkin) ja tosiaan Arska itsekin oli tullut kuuntelemaan. Tää ei ollut mikään mun vakkarikokoonpanoista vaan olin koonnut porukan, joka vastaisi paikallisiin tarpeisiin (rummut, kontrabasso, piano, kitara, trumpetti) Oliko jotain karaokesäestystä?Jos oli niin olin vissiin itsekin käymässä siellä.En laulamassa , ihan muuten vaan vaan olusilla.Silloin 1970-luvun alussa sen kapakan nimi oli Haarikka.Soitin siellä ensimmäisen keikkani silloin.Se soittopaikka oli silloin siellä missä on se biljardi.Ette prkl sit vetäny Get Onia. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Sertzo S 17.05.2006 08:35:19 (muokattu 17.05.2006 08:35:38) | |
---|
Tuttavani, eräs yrittäjä hommasi kevättalvella kotiinsa laadukkaat karaokelaitteet ja pyysi testaamaan minut niitä. Menin ja samalla huollatin polkupyöräni, jonka ostin häneltä jokunen vuosi sitten. Oli meillä hauskaa, kun kahdestaan laulettiin ja juotiin parempaa konjamiinia häirisemättä ketään, edes naapureita ja kun ei ympärillä pyörinyt ketään häiriköivää kapakkasakkia. Konjakilla oli tosin suuri osuus asiaan, että suostuin ja ko. henkilö on muutenkin hyvä tyyppi ja kemiat keskenäme toimivat mainiosti muutoinkin. |
Oliko jotain karaokesäestystä?Jos oli niin olin vissiin itsekin käymässä siellä.En laulamassa , ihan muuten vaan vaan olusilla.Silloin 1970-luvun alussa sen kapakan nimi oli Haarikka.Soitin siellä ensimmäisen keikkani silloin.Se soittopaikka oli silloin siellä missä on se biljardi.Ette prkl sit vetäny Get Onia. Se oli kapakan karaokeskaban loppukilpailu, jossa oli meidän live bändi säestämässä. Pelkäsin etukäteen, mutta loppukilpailuun oli asti oli selvinnyt vain laulutaitoisia, joiden säestämisessä ei ollut mitään erityistä ongelmaa. Get Onin puuttuminen ei ollut musta kiinni!! My name is Baron, Sir Baron. |
Lennu 18.05.2006 01:08:59 | |
---|
Tuttavani, eräs yrittäjä hommasi kevättalvella kotiinsa laadukkaat karaokelaitteet ja pyysi testaamaan minut niitä. Menin ja samalla huollatin polkupyöräni, jonka ostin häneltä jokunen vuosi sitten. Oli meillä hauskaa, kun kahdestaan laulettiin ja juotiin parempaa konjamiinia häirisemättä ketään, edes naapureita ja kun ei ympärillä pyörinyt ketään häiriköivää kapakkasakkia. Konjakilla oli tosin suuri osuus asiaan, että suostuin ja ko. henkilö on muutenkin hyvä tyyppi ja kemiat keskenäme toimivat mainiosti muutoinkin. Näin. Tästä voi ottaa mallia ja jättää kapakit elävälle musakille. |
Jonte 18.05.2006 08:27:10 | |
---|
Olen ajatellut muusikoille omaa karaokea. Lavalla olis koko bändin kamat ja aina tuleva esiintyjä sais valita soittimen. On muutaman kerran ravintolatansseissa järjestetty bändikaraokeja. Niissä meidän bändi tekee listan ehkä parista kymmenestä yleisestä biisistä joita sitten yleisöstä saa tulla laulamaan. Täytteenä tavallista tanssimusiikkia omasta takaa. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |