J.Hollström 16.04.2005 16:18:22 | |
---|
Jos ko. henkilö ei ole vielä tuttu, niin suosittelen tutustumaan. Amerikkalainen nuori laulava kitaristi, voittanut jotain grammyjakin. Aika poppismeininki, mutta erittäin maukasta kitaransoittoa. Käyttää paljon akustista livenä, mutta tyylikkäästi taittuu stratoilukin. http://www.johnmayer.comRock'n'roll forever man... |
Owen Meany 16.04.2005 17:48:31 | |
---|
Mayer on käsittääkseni alun perin ollut bluesmiehiä, mutta siirtynyt sitten popin puolelle. |
blastoff 17.04.2005 01:41:05 | |
---|
Ihan mukavasti soittaa. Musiikki vaan on vähän liian aaooärrää minun makuuni... |
Dr. Muff 18.04.2005 11:00:37 | |
---|
Mun tiedot kaverista ovat vähän rajoittuneet. Tomo Fijitan oppilas, jolla on isohko pää. Grammyissa kuulin yhden biisin joka oli ihan ok, hyvä kitarasoundi. Vaikkei siinä soundissa sinällään mitään uutta ollut. Tuumasta toiseen. |
R.Cooley 19.04.2005 09:47:41 | |
---|
Todella hyvää poppista tekee hän. Saakohan suomesta tuota uutta levyä? |
J_Mikkonen 19.04.2005 09:58:00 | |
---|
Todella hyvää poppista tekee hän. Saakohan suomesta tuota uutta levyä? Onko se uus Heavier Things? Ei vissiinkään, mutta tuo ainakin on kirjastossakin. Ja Anttilassa oli joskus hintana 5€. Käynks mä täällä usein? |
hommailija 19.04.2005 10:05:10 | |
---|
Tarkoitatko John Maher? |
J.Hollström 19.04.2005 10:31:45 (muokattu 19.04.2005 10:33:18) | |
---|
Todella hyvää poppista tekee hän. Saakohan suomesta tuota uutta levyä? Aika huonosti olen löytänyt suoraan levykaupoista. Room for Squaresia olen nähnyt hyllyissä, Heavier Thingsin ja sen live DVD:n tilasin Arimaniltä netistä. Johnista: Kaverilla on todella hienosti kitaransoitto hallussa, laulutyylistä voi olla montaa mieltä. Itse en välttämättä pidä tollaisesta vuotavasta tavasta laulaa, mutta biisit ja melodiat on hienoja. Ja vielä kerran se kitaransoitto ja kuulas aito Fender soundi, mulle ainakin uppoaa kuin vanhaan naiseen. Myös Claptonin Crossroads Guitar Festival DVD:llä John Mayer näyttää mistä kana pissii, niinkuin Rytmi-lehdessä taidettiinkin jo mainostaa. SRV-stato soi maukkaasti siinä introssa ennen City Love biisiä... http://www.ariman.fi/ Hakuun Mayer John niin alkaa jekkasemaan. Rock'n'roll forever man... |
duane 27.04.2005 09:23:11 | |
---|
Mayer osuu ainakin mun poppismaun rajoihin hyvin... Sellainen DMB -hengenheimolainen... Loistavaa akustisen kitaran käsittelyä ja ei-niin-tavallisia poppisbiisejä... Roudarikin on ihminen. |
JMTrio 16.05.2006 21:42:23 | |
---|
John Mayerin pitäisi olla musiikkivieraana Late night with Conan O'Brienissa tänään Sub tv:llä - jakso alkaa klo 22.45. Suosittelen! |
touhis 16.05.2006 21:54:57 | |
---|
Taisipa kaveri jossain vaiheessa kirjoitella acoustic guitar player -lehteenkin. Mullakin on tuo heavier things -levy, jota koetin kuunnella pariinkin otteeseen, mutta ei se vaan iske.. Parissa kohdassa kaveri näyttää sitä kitaransoittotaitoaan, mutta kun se laulu on niin karsean kuuloista.. :/ Enempi on tullut kuunneltua jack johnsonia sittemmin. After the garden is gone |
Chunga 16.05.2006 22:02:41 | |
---|
todella osaava kitaristi! tjeu: Eric Claptonin Crossroads guitar festival. Tyyppi vetää hyvää funkkia oikeella meiningillä. Noi soololevyt kuten heavier things on valitettavasti aika liian poppia mun makuun. If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
blastoff 16.05.2006 22:07:21 | |
---|
|
electrick 16.05.2006 22:08:02 | |
---|
John Mayerin pitäisi olla musiikkivieraana Late night with Conan O'Brienissa tänään Sub tv:llä - jakso alkaa klo 22.45. Suosittelen! konanista puheen ollen triumph the insult comic dog vittuili john mayerille jossain haastattelussa : "John Mayer on lupaava nuori muusikko ja luulen että tulette kuulemaan hänestä...jos satutte oikeaan hissiin" |
Magic Bullet 16.05.2006 22:09:25 | |
---|
Herra Mayer ainakin omien sanojensa mukaan on kyllästnyt siihen poppistelumeinikiin. Uusi levy on sitten paluu miehen blues juurille. |
rattledad 16.05.2006 22:13:06 | |
---|
Ihan kiva komppiryhmä tuossa sen triossa. While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress |
The Duke 16.05.2006 22:28:58 | |
---|
Uusin plätty John Mayer Trio "Try!" on kyllä mahtavaa menoa! Ja saa vielä vinyylinä. Saa strato kyytiä ja kuten jo mainittiin rytmiryhmä komppaa "ihan kivasti"... *Brian Jones Boozing Society* |
Melkonen sattuma, kun eilen illalla etin just tän herran tuotoksia netistä!? Kävin vielä täälläkin hakemassa, ett onks tästä kaverista ollu puhetta m.netin sivuilla! Hassua, ett nyt just sopivasti joku oli nostanu tän otsikon ylös?!?;D Tulee ihan mielettömät fiilikset, kun kuuntelee just tollasta soittoo! Heti piti päästä itekin soittamaan!;D Hienoo kuulla, kun joku osaa käsitellä nimenomaan stratoa?! Tällasesta soitosta mä diggaan! ...no ei vaineskaan;) |
ekikoo 16.05.2006 23:13:22 | |
---|
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
Anselmi83 16.05.2006 23:35:16 | |
---|
there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa |