ltg 30.09.2003 14:01:43 | |
---|
Kun tarviisi väliaikaiseksi treeniratsuksi 20" riden, eikä talous anna myöten ostaa paisteen signaturea tahi Sabianin HH:ta.. sitten myöhemmin hankin. Nyt on huutava pula ridesta eikä rahaa ole just nimeksikään kun kaik meni pönttöihin. Ilkeääkö noilla soittaa edes paria kuukautta? niin, ja oliko ne messinkiä vai sitä B8.pronssia? |
Olli 30.09.2003 15:30:24 | |
---|
Kun tarviisi väliaikaiseksi treeniratsuksi 20" riden, eikä talous anna myöten ostaa paisteen signaturea tahi Sabianin HH:ta.. sitten myöhemmin hankin. Nyt on huutava pula ridesta eikä rahaa ole just nimeksikään kun kaik meni pönttöihin. Ilkeääkö noilla soittaa edes paria kuukautta? niin, ja oliko ne messinkiä vai sitä B8.pronssia? pronssia. ilkeää. |
ltg 30.09.2003 15:36:50 (muokattu 30.09.2003 15:39:10) | |
---|
Mitenkä muuten soi Sabianin 20" AA Heavy ride? näkyy levytukussa olevan käytettynä myynnissä. |
Olli 30.09.2003 15:42:35 | |
---|
Mitenkä muuten soi Sabianin 20" AA Heavy ride? näkyy levytukussa olevan käytettynä myynnissä. No se on jo aika eri kaliiperia. Hae äkkiä pois jos halvalla on. |
ltg 30.09.2003 15:50:49 | |
---|
Et viittis vähän vipata? Hyviä kokemuksia AA:sta on itellänikin.. ridea en koskaan ole vaan päässy koittaan. |
afro 30.09.2003 16:08:49 | |
---|
Eipä oo paljon kolmenollakakkosta parempi. Vähän, mutta... joo. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Olli 30.09.2003 16:09:26 | |
---|
Et viittis vähän vipata? Joo heti. Oisko muillakin tarvetta?? |
Alpha 30.09.2003 17:11:51 | |
---|
Mullon kestäny toi 502 16" Crash about 6 vuotta...eli ainaski se on ollu ihan kestävä koskapa olen suht kovaa lyövä tyyppi...:o) Meinlin Classic Splash vaan meni mutkalle pari päivää sit, mut noi Paisteet; Alphat ja 502 on kestäny ihan jees. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
jussiohman 30.09.2003 18:22:52 | |
---|
Mulla on (ikävä kyllä) haitsu ja ride 502:sta. Heti kun vaan pystyn, hankkiudun niistä eroon. Sabianin HH sarja on kiinnostava, onko kellään kokemuksia HH haikasta/ridestä. "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
PolkaTulk 30.09.2003 18:54:53 | |
---|
Mulla on (ikävä kyllä) haitsu ja ride 502:sta. Ohhoh! Luin ekalla kertaa että sulla ois ikävä niitä.hehheh! Minulla on ollu tollanen paisteen 302:nen puoltoista vuotta,ja sitten kun toi veljen metalcore-bändin rumpalilla ei ollu kannuja nin lainasin sille.Nyt kolmenollakakkonen kuulostaa chinalta. Oli muuten aika vängän näköne kun se sillon tuli,aattelin että olinko tilannu väärän pellin.Siinä oli kello ylöspäin ja samoin oli se muukin osa lautasesta.Eli vähän semmonen china tyypinen näin jo aluksi.en kehannu lähettää takasin kun siinä oli täysin samanlainen ääni kun muissakin 302 crasheissa.TÄMÄ KERTOO JOTAIN NIIDEN LAADUSTA! 666% Hellbilly |
lkx 30.09.2003 18:57:05 | |
---|
onko kellään kokemuksia HH haikasta/ridestä. Mullon semmonen vanhemman mallin 20" HH medium ride. On meinaan ihan loistava peli! Olin viime keväänä aikeissa tilata uuden semmosen, mut löysin sattumalta käytettynä priimayksilön. On sen verta vanhempi, että HH lukee sabian-logon kyljessä. Sopii jazzista poppiin rockiin ja heviin, eli jokapaikan höylä. Haikat mulla on HHX-sarjaa, mutta HH:stakin on hyviä kokemuksia. Täällä on musiikkiopistossa semmoset ei-ihan-niin-vanhat-kuin-mun-ride -ikäset 15" haitsut ja on meinaan pirun hyvät. Ei sitä sarjaa voi ikään katsomatta muuta kuin kehua. There is no spoon... |
Sgandalf 30.09.2003 19:01:58 | |
---|
Oli muuten aika vängän näköne kun se sillon tuli,aattelin että olinko tilannu väärän pellin.Siinä oli kello ylöspäin ja samoin oli se muukin osa lautasesta. Jos nyt käsitin oikein, niin samanlaisen saa mistä tahansa pellistä kun asettaa sen maahan ja tallaa kuvun päälle. Ei tullut mieleen yrittää kääntää takaisin? Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Jos nyt käsitin oikein, niin samanlaisen saa mistä tahansa pellistä kun asettaa sen maahan ja tallaa kuvun päälle. Ei tullut mieleen yrittää kääntää takaisin? Tässä olis niksin ainekset. "Tallaa se kaapinpohjalla lojuva 302 crashisi paskaks ja vot! Saat chinan jonka soundi vastaa vähintään K-Customia!" Pitäskö pistää patenttia hakemaan? "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
Sgandalf 30.09.2003 20:13:39 | |
---|
Tässä olis niksin ainekset. "Tallaa se kaapinpohjalla lojuva 302 crashisi paskaks ja vot! Saat chinan jonka soundi vastaa vähintään K-Customia!" Pitäskö pistää patenttia hakemaan? Huomauttaisin vielä, että pelti ei varsinaisesti mene paskaksi siinä prosessissa, vaan sen voi yhtä helposti muljauttaa alkuperäiseen muotoonsa. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
PolkaTulk 30.09.2003 21:39:32 | |
---|
Jos nyt käsitin oikein, niin samanlaisen saa mistä tahansa pellistä kun asettaa sen maahan ja tallaa kuvun päälle. Ei tullut mieleen yrittää kääntää takaisin? Niin,tai kupu lähtee irti kun se oli vaan valettu väärin. Tämän jopa thomanin pojat myönsivät,mutta en halunnut lähettää takasin kun tarttin sitä kipeesti. 666% Hellbilly |
Speedy 30.09.2003 22:38:16 (muokattu 30.09.2003 22:38:31) | |
---|
Niin,tai kupu lähtee irti kun se oli vaan valettu väärin. Tämän jopa thomanin pojat myönsivät,mutta en halunnut lähettää takasin kun tarttin sitä kipeesti. Paisteelta et ikipäivinä tule saamaan semmosta peltiä, mikä on väärin valettu, et edes 302.. son fakta..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Sgandalf 30.09.2003 22:54:18 | |
---|
Paisteelta et ikipäivinä tule saamaan semmosta peltiä, mikä on väärin valettu, et edes 302.. son fakta..=I Näin minäkin olen asian käsittänyt. Paisteen laadunvalvonta on todennäköisesti symbaalialan tiukin. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
kurre 01.10.2003 12:42:52 | |
---|
"Eipä oo paljon kolmenollakakkosta parempi. Vähän, mutta... joo." Omistan 502 riden, ja toimii mielestäni hemmetin paljon paremmin kuin 302:sen vastaava. On rideksi melko kevyt, mutta kellosoundi on mukavasti erottuva ja muukin äänimaailma toimii mielestäni oikein hyvin. Kyllä tuo ainakin treenaukseen sopii vallan mainiosti. Eihän sitä mihinkään HH-sarjaan voi edes verrata, mutta hinta/laatusuhde on mielestäni varsin hyvä noin muuten. Muista 502-sarjan kamoista en sitten voikaan kommentoida mitään, kun kokemusta ei ole. Angel of death - Monarch to the Kingdom of the Dead !!! |
bluesman86 01.10.2003 19:48:23 | |
---|
Mullon semmonen vanhemman mallin 20" HH medium ride. On meinaan ihan loistava peli! Olin viime keväänä aikeissa tilata uuden semmosen, mut löysin sattumalta käytettynä priimayksilön. On sen verta vanhempi, että HH lukee sabian-logon kyljessä. Sopii jazzista poppiin rockiin ja heviin, eli jokapaikan höylä. Haikat mulla on HHX-sarjaa, mutta HH:stakin on hyviä kokemuksia. Täällä on musiikkiopistossa semmoset ei-ihan-niin-vanhat-kuin-mun-ride -ikäset 15" haitsut ja on meinaan pirun hyvät. Ei sitä sarjaa voi ikään katsomatta muuta kuin kehua. paras ride mitä oon ikuna koittanu on sabianin HH dry raw ride 20". Rock Rock |
Remo 04.10.2003 21:05:57 | |
---|
Kyllä ainakin 502 crässillä soittelee ja on kestänyt jo pari vuotta eikä mitään halkeamia eikä lommoja. Ja on saanut kovaakin kyytiä aina välillä. |