Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Social Distortion
1 2 3 4
paikkakunta
20.09.2003 20:10:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mitäs mieltä ootte kyseisestä bändistä? Ite satuin tossa vähän aikaa sitten vahingossa kuulemaan ja kuulosti ihan perhanan hyvältä, ne ainakin osaa soittaa. Minkä levyn muuten suosittelisitte hankkimaan näiltä ekana?
 
mä oon mie
Jani The Rock
20.09.2003 20:20:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin hyvä bändihän se on. Mike Ness ko. orkesterista on muuten tehnyt pari soololevyäkin, jotka ovat country/rockabilly/rock`n roll -meininkiä. Somewhere between heaven and hell on mun mielestä ehkä paras levy yhdessä tuon "nimettömän" levyn kera. Alkupään tuotanto on sitten punkimpaa kamaa, ja hyvää sekin. (Avopuoliso tosin kävi juuri kurkkimassa olkapään yli, ja kehui parhaaksi levyksi White light, white heat, white trashia).
 
Social Distortionissa on hyvää etenkin se, että kyseisen bändin levyillä kuullaan julmetun hienoa rock-kitaraa, jossa ei ole tietoakaan turhanpäiväisestä flash-meiningistä ynnä muusta sellaisesta. Muutenkin bändin tekemisistä heijastuu semmoista positiivista äijämeininkiä ja uskottavuutta.
 
Born to raise hell!
PolkaTulk
20.09.2003 21:19:20 (muokattu 20.09.2003 21:20:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä bändistä ei tartte sanoa mitään.Se on vaan niin hyvä.Olen kai sitten sen avopuolisosi kanssa samaa mieltä,siinä on vaan ne "suositut" biisit:Dear lover,Don´t drag me down ja Cold feelings.Jos tutustut ks.bändiin niin ÄLÄ osta sitä uutta Live at roxy levyä,se on päin vittua miksattu.
 
Rumpalina hermojani polttelevat TODELLA huonot rumpusoundit ja muuten vain muusikkona(vokalististibasisti)liika treble laulussa,eli kun Mike Ness jo muutenkin mankuu mielestäni jopa studioversiossa Story of my life:stä ärsyttävästi niin livenä se kuulostaa kuin työnnettäisiin kissalle sinappia perseeseen.
 
Noin yksinkertaisesti sanottuna.Eli bändi on jumalani.Josta muistuikin avatarinvaihtoaikeeni.
 
666% Hellbilly
mongoloidi
20.09.2003 22:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

V***n hyvä bändi!!!!
On tullut kuunneltua jo jonkin aikaa ja omistan jopa 3 yhtyeen levyäkin (1.s/t 2.Somewhere between heaven and hell 3.white light,white heat,white trash).
Kannattaa kuunnella,saatanan hyvää musiikkia.
 
Olen niin kuin valtio: Kusetan ihmisiä.
mongoloidi
20.09.2003 22:59:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkä levyn muuten suosittelisitte hankkimaan näiltä ekana?
 
Osta se "White light,White Heat,White Trash".
 
Olen niin kuin valtio: Kusetan ihmisiä.
Mudhoney
20.09.2003 23:25:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta Social Distortion on loistava bändi. Tuotanto on mielestäni kokonaisuudessaan loistava, mutta tällä hetkellä on tullut kuunneltua ehkä eniten White Lightia... Mikäli tämän tyylisestä musasta tykkään kannattaa ehdottomasta tutustua Supersuckers nimiseen ryhmään, joka on mielestäni Social Distrotionin ohella tämän hetken ainoita todellisia "kitararock" bändejä.
 
mikko1
20.09.2003 23:33:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joskus muutaman biisin kuullut ja tykkäsin, nyt tuli taas fiilikset kuunnella...
 
Mullon kans tele.
Blenderhead
30.09.2003 19:59:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä siinä on loistävä bändi. Suosittelen ensimäisenä ehkä White light, white heat, white trashia. Siinä on kyllä sen verran legendaarisen hyvä levy. Myös nimikko levy on loistava vaikka toistaakin hieman itseään. Tuo Between heaven and hell on kans hyvä levy. Tässä on kyllä vaikea päättää mikä on paras, mutta ihan sama.
 
Meinasin just ite laittaa aiheen ko. pändistä pystyyn, mutta ei sitten kun kerran oli yks.
 
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Numbie
30.09.2003 20:02:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka punkrock ei muuten oikein potki, niin on toi Don't Drag Me Down aika helvetin nerokas rockbiisi.
 
http://www.lunatia.tk
RG
01.10.2003 08:00:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maailman paras punk/rock bändi ihan löysään.
Between Heaven And Hell ja White Light... levyt ovat pakkohankinta niille, joilla ei noita vielä ole.
 
Kaikki biisit noilta levyiltä ovat hyviä. Melodisia ja jäävät päähän kuin tauti.
 
stickyfinger
03.10.2003 11:58:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HELVETIN HYVÄ BÄNDI!
Niinkuin tässä on jo useaan otteseen mainittukin, niin minunkin mielestäni "White light.."on ehkä paras levy. Kannattaa kyllä myös Mike Nessin soolotuotantoon tutustua, hyviä juttuja löytyy myös sieltä.
 
waihen84
15.07.2006 08:40:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut "fani" melkein kaksi vuotta. Mike Ness on älyttömän hyvä lauluntekijä.
 
Vaikea sanoa mikä on niiden paras levy mutta nää ovat mun lempibiisejä:
Telling Them
Mommy's Little Monster
Indulgence
Prison Bound
On My Nerves
Sometimes I Do
Dear Lover
Don't Drag Me Down
Untitled
I Was Wrong
Highway 101
Footprints On My Ceiling
Winners and Losers
...ja tietysti niiden coveri Under My Thumb ;)
 
Kannattaa kuunnella.
 
(sori jos tämä aihe on liian vanha mutten jaksannut tehdä uusi topikki)
 
Artist
15.07.2006 11:26:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Social Distortion on parhautta. Itselläni on nyt kesällä eniten ollut kuuntelussa heidän ensimmäinen pitkäsoittonsa Mommy's Little Monster, joka on kyllä aivan huippuhyvä levy.
 
Hyllystä löytyy tätä nykyä kaikki Social Distortionin viralliset cd-pitkäsoitot (ml. livelevy ja mainliner), enää pitäisi hommata se DVD ja ehkä vielä Mike Nessin soolot. Ehdottomasti yksi suosikkibändejäni!
 
"You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will."
aarghto
16.07.2006 00:09:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta. Toivottavasti saadaan suomeen, kauan on jo kuulemma esim. Provinssi yrittänyt yhtyettä saada.
 
saisinko olla ritarillinen?
GoingNowhere
16.07.2006 11:09:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi. Kaksi vuotta sitten vasta tutustuin yhtyeeseen kun tämä uusin levy tuli. Soundissa taisi saada 5 tähteä niin päätin sitten levyn tilata. Sen jälkeen on tullu ostettua kaikki bändin levyt, vain tuo dvd vielä puuttuu.. Tosiaankin olisi mahtava homma jos Ness ja kumppanit tulisivat joskus Suomeen. Voisin kuolla onnellisena..:P
 
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!
mechanic
17.07.2006 09:36:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku siitä jo taisi mainita, mutta mua myös suuresti kummastuttaa, ainakin "White light..":lla (ainoa jonka omistan), merkillisen tökeröt rumpusaundit. Liekö sitten rikkinäisillä pelleillä soittanut? Muuten kyllä mielestäin ovat tehneet erittäinkin hyviä biisuleita ko. orkesteeri.
 
Tuntematon Sivari
arancia
17.07.2006 14:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistava yhtye. Parhaiksi levyiksi mainitsisin White light, white heat, white trashin sekä Somewhere between heaven and hellin. Sex, love and rock 'n' roll on myös viime aikoina ollut kovassa kuuntelussa.
 
Suomeen toivoisin bändiä kovasti, mutta jos eivät tänne tule, niin tulisivat edes lähinaapuriin.
 
Illusion is the first of all pleasures. Oscar Wilde
Mechanizm
17.07.2006 14:21:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistava yhtye. Parhaiksi levyiksi mainitsisin White light, white heat, white trashin sekä Somewhere between heaven and hellin.
 
Olen samaa mieltä.
 
Hieman olen skeptinen bändin suomeen saapumisen suhteen, kun SD huppariakin olen saanut odotella jo vuosia.
 
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
jomppu
18.07.2006 16:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Social Distortion on varmaan suurin syy, miksi aikoinaan ostin ekan kitarani. Kuuntelu puolella oli varmaan vuoden-parin tauko kunnes viime keväänä lankomies löi auton soittimeen somewhere between heaven and hellin ja sen jälkeen ei oo paljon muuta bändiä kuunneltu. Mike Nessin soolojutut on hyviä kans, varsinkin se aikaisempi levy.
 
"siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
GoingNowhere
18.07.2006 17:27:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa muuten uutta levyä olla tulossa ens vuoden puolella. Ainakin Ness jossain haastattelussa lupaili tällaista.
 
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «