Aihe: Stam1na
1 2 3 4 531 32 33 34 35122 123 124 125 126
nahkalipsi
16.05.2006 13:39:19
Onko kenelläkään tietoa, voisiko missään netissä kuunnella uuden levyn biisejä tai vaikka vain pieniä pätkiä. Olisi hyvä päästä vähän kuuntelemaan, minkälaista kamaa siinä on ennen kuin lähtee ostamaan.

Käy ostamassa eurolla tuo Edessäni -single. Toi on ehkä levyn parasta antia ja antaa hyvän kuvan mitä on tuloillaan.

Ja eiköhän esim. paikallisessa Anttilassa tuo ole kuunneltavissa...?
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Matjardo
16.05.2006 15:24:11
Luulisin että Saikkonen murahtaa vielä tossa kolmannessa kertsissä sen "päähän" -huudon. Tai sitten ei.

Kylläpä se voi ollakkin noin. Joku ääni siellä taustalla kyllä murahtaa.
Two beers or not two beers?
Nuvola
16.05.2006 15:29:12
Kylläpä se voi ollakkin noin. Joku ääni siellä taustalla kyllä murahtaa.

Se on Diablon Rainer Nygård
RokRok!
ballfish
16.05.2006 18:47:00
Olen ennen ollut vähän epäluuloinen Stam1naa, mutta luettuani NYT-liitteen arvostelun uudesta levystä, oli aivan pakko mennä kuuntelemaan tuo Merestä Maalle kipale. Pirun hienoja melodioita. Nam.

Vielä kun olisi rahaa ostaa levy, kun juuri tuli ostettua Colonna & Gambale live-lätty.
Less is Less and More is More.
sammakko54
17.05.2006 14:35:38
En minä sanonut että se olisi absoluutinen totuus! Mä vain sanoin että ymmärrän miksi se puhe on siinä!

Sen hyvyydestä/huonoudesta voidaan jutella muutenkin.

Hyvä vaan kun joku selventää hiukan noita tekstejä. Suunnilleen noin sen itsekkin ymmärsin. Nyt mietityttää tuo Merestä maalle kipale että mitä siinä oikeen tarkoitetaan..
KalleKala
17.05.2006 15:43:00
Ehkäpä niitten tarkotus onki antaa jokaiselle oma kuva mistä ne kertoo eikä mitään absoluuttista "totuutta" olekaan, tajunnanvirtaa joskus hankala selittää...
Parhaat nauttivat eniten
Mipe-iha-ite
17.05.2006 21:30:35
Joo oon nytte saanu kuunneltua lävitte ton nii jätti kyllä vähän vielä kylymäksi. Pari aivan huippukipaletta. Merestä Maalle on musta paras. Kertosäe iskee ainaki mahtavasti. muutama ihan ok-biisi ja pari mielestäni turhaa, esim. se Lapsus ja Verinen parketti.
Julmettu
17.05.2006 21:33:31
...Ja Suomen virallisen albumilistan sija 3. kertoo, että kyllä kansa tykkää...
KTR
17.05.2006 21:36:19
ja pari mielestäni turhaa, esim. se Lapsus ja Verinen parketti.

Verinen Parketti?

On ihan saakelin kova levy. Tuli haettua nyt ihan virallisesti kaupastakin oma kappale. Kyllä tämä on vuoden tähän mennessä kovimpia levyjä.
aivokuolio
17.05.2006 21:40:52
... Ja kokoajan paranee. Loistokkuutta.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Ratloz
17.05.2006 21:48:03
Vähän oon kuullu itekkin tätä uutta, mut mikä pisti kyllä totaalisesti repeämään, on se pätkä (oisko viisi laukausta päähän) missä Hynynen vetää yksin ton "Peto on tapettava..jne".

En muista millon oisin nauranu niin paljon kun ekan kerran kuulin sen :D
Vasaralla naamaan!
Jokunen
17.05.2006 22:38:04
Vähän oon kuullu itekkin tätä uutta, mut mikä pisti kyllä totaalisesti repeämään, on se pätkä (oisko viisi laukausta päähän) missä Hynynen vetää yksin ton "Peto on tapettava..jne".

En muista millon oisin nauranu niin paljon kun ekan kerran kuulin sen :D

Nyt en ymmärtänyt, mikä siinä on niin hauskaa?

Loistava levyhän tuo on, ei voi muuta sanoa! Lapsus pois, niin olisi oikeasti tiukat kymmenen käskyä! Onneksi en ole Devinin tuotantoon tutustunut, niin voin hyvällä omallatunnolla mietiskellä, kuinka nerokasta musiikkia Stam1na tekeekään!
"If vomit were a movie, this would be the soundtrack."
Julmettu
17.05.2006 22:46:42
Nyt en ymmärtänyt, mikä siinä on niin hauskaa?

Loistava levyhän tuo on, ei voi muuta sanoa! Lapsus pois, niin olisi oikeasti tiukat kymmenen käskyä! Onneksi en ole Devinin tuotantoon tutustunut, niin voin hyvällä omallatunnolla mietiskellä, kuinka nerokasta musiikkia Stam1na tekeekään!

Itse 'fanitan' Deviniä/SYLiä ns. täysiä, mutta ei se ainakaan mun kohdalla tämän levyn kirkkautta yhtään himmennä, loistava paketti. Viitteitä sinnepäin toki on, mutta oma hommansa silti ehdottomasti.
KTR
18.05.2006 11:12:45
Itse 'fanitan' Deviniä/SYLiä ns. täysiä, mutta ei se ainakaan mun kohdalla tämän levyn kirkkautta yhtään himmennä, loistava paketti.

Samoin täällä. Kyllähän sieltä kuulee, että on Meshuggahit ja SYLit kuunneltu, mutta suoraa kopiointia ei missään nimessä ole. Kyllä tämä vain Stam1nalta kuulostaa.
FatSam
18.05.2006 11:14:02 (muokattu 18.05.2006 11:15:28)

Kävikö joku tsekkaamassa jo Stam1nan livenä Tampereella tai Jyväskylässä? Mitä biisejä ekalta kiekolta mahtoi kuulua settiin? Olen lauantaina ehkä menossa katsomaan ja voisi imutella ekalta nuo biisit, mitä mahdollisesti soittavat, niin olisi kivempi mossailla mukana. Ei koko levyä viitsisi nyt juuri ostaa, kun kaikkia muita tuli tilailtua juuri.

E: Tai jos ei ole tietoa, mitä nyt viime keikoilla on tullut, niin mitä aikaisemmin ovat soittanee tuolta S/t:ltä.
sus
18.05.2006 11:16:33
Kävikö joku tsekkaamassa jo Stam1nan livenä Tampereella tai Jyväskylässä? Mitä biisejä ekalta kiekolta mahtoi kuulua settiin? Olen lauantaina ehkä menossa katsomaan ja voisi imutella ekalta nuo biisit, mitä mahdollisesti soittavat, niin olisi kivempi mossailla mukana. Ei koko levyä viitsisi nyt juuri ostaa, kun kaikkia muita tuli tilailtua juuri.

E: Tai jos ei ole tietoa, mitä nyt viime keikoilla on tullut, niin mitä aikaisemmin ovat soittanee tuolta S/t:ltä.

Aijai.. No siis aikaisemmin soittivat vaan S/T:n biisejä, sillä eihän niillä muuta matskua ollut. Paitsi joku paperinukke instrumentaalina. Nyt kuului ainakin lutakossa ainoastaan muutama biisi.. Mutta nimiä en kerro ettet warettaisi!
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
FatSam
18.05.2006 11:24:54 (muokattu 18.05.2006 11:31:17)

Aijai.. No siis aikaisemmin soittivat vaan S/T:n biisejä, sillä eihän niillä muuta matskua ollut. Paitsi joku paperinukke instrumentaalina. Nyt kuului ainakin lutakossa ainoastaan muutama biisi.. Mutta nimiä en kerro ettet warettaisi!

Niin no juu, varsin loogista ;) Kerro nyt nimet, ei ole tarkoitus warettaa vaan ostaa noita ihan laillisia mp3:ia. Varmaan täältä: http://musiikkilataamo.hs.fi/
sus
18.05.2006 11:40:56
Niin no juu, varsin loogista ;) Kerro nyt nimet, ei ole tarkoitus warettaa vaan ostaa noita ihan laillisia mp3:ia. Varmaan täältä: http://musiikkilataamo.hs.fi/

Aijaa, noh. Ristiriita, kadonneet kolme sanaa, paha arkkitehti ja väkivaltakuntahan sieltä taisi tulla. Saa korjata.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
FatSam
18.05.2006 12:56:26

Aijaa, noh. Ristiriita, kadonneet kolme sanaa, paha arkkitehti ja väkivaltakuntahan sieltä taisi tulla. Saa korjata.

Kiitokset. Näillä mennään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)