Aihe: Kommentteja Fatareista
1
hanipai
27.09.2003 11:54:15
Huomasin tossa, että Fatarilta löytyy tämmöinenkin
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-161586.html
Halpa aiankin, mutta onko hyvä? Sitten on tietty SL-880/990, mutta ne on jo sitten kalliimpia. Niistä kaipailisin myös kommentteja Jabelta ja muilta.
Ostan Roland Vdrums kamaa ja Yamaha KP-65 basaripadin.
Jabbe
27.09.2003 12:04:41
Huomasin tossa, että Fatarilta löytyy tämmöinenkin
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-161586.html
Halpa aiankin, mutta onko hyvä? Sitten on tietty SL-880/990, mutta ne on jo sitten kalliimpia. Niistä kaipailisin myös kommentteja Jabelta ja muilta.

Heh, jaa että ihan minulta? No joo. Itse olen myös miettinyt jotain Fatarin kiipparia tuon tulevan Motifini kaveriksi. Tuo TKM88 vaikuttaisi ihan ok:lta, mutta: "FATAR TMK 88 masterkeyboard with 88 light-weighted keys". Eli tuo light-weighted keys meinaa että odotettavissa ei ole kovinkaan pianomainen tatsi. Siis sellaisia heppoisia koskettimia ovat. Tuo on hyvä lähinnä, jos ei kaipaa realistista tatsia vaan 88-kosketinta halvalla.

Itselleni meinasin noita SL-sarjan pelejä, oikeastaan varmaan sama sijoittaa tuohon SL880, saa hyvän kiipparin, 4-zonea ja jotain kontrolleja suoraan laitteestakin, tuossa SL990:ssä taitaa olla pelkkä koskettimisto. Hintaero noiden SL:ien välillä ei kuitenkaan ole niin suuri, sama ostaa kerralla vähän parempi kuin harmitella huonoa laitetta.

Tosin en noita Fatareja ole päässyt testailemaan, joten tuosta tatsista en vielä tiedä. Joka tapauksessa kannattaa _ehdottomasti_ kokeilla laitetta itse, noissa kun se tatsi on se suurin ja tärkein tekijä.

Eikös muuten Fatar tee koskettimistot näille muille valmistajille, kuten Korg, Yamaha, Roland jne. vai muistanko väärin?
hanipai
27.09.2003 13:23:19
No oon myös harkinnut ihan tavallista keyboardkoskettimistollista esim. Roland A-37. Onko kokemusta? Mitä 76-koskettimisia suosittelette. Tuskin kannattaa kuitenkaan ostaa mitään Yammun 76-koskettimista DGX-200:sta? Ei taida olla siinä hyvä koskettimisto ja kun omistan muutaman synankin, niin mitäs mä uruilla :) Neuvokaas hyviä 76-koskettimisia.
Jabbe
27.09.2003 13:28:31
Neuvokaas hyviä 76-koskettimisia.

Nord Electro 73:ssa olis 73... ;)
hanipai
27.09.2003 14:07:10
Nord Electro 73:ssa olis 73... ;)

Ehkei kuitenkaan, meinasin kontrollereita en synia:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)