![]() 10.09.2003 23:30:19 | |
---|---|
Wyldeehän muuten vieläkin vituttaa aika pahasti, että ei päässy Guns N' Rosesiin kepittään. Sehän sitä aina manaa ei oo ees koskaan siihen hakenu....ne on slashin kaa jotain frendejä, ja ne oli pyytäny sitä siihen mut ei menny...sit se duunaili sen toisen gunnari kitaristin kaa jotain juttuja kahestaan ku gunnarit oli hajonu...mut en muutenkaan pidä gunnareista erityisemmin... | |
![]() 10.09.2003 23:40:39 (muokattu 10.09.2003 23:41:52) | |
ei oo ees koskaan siihen hakenu....ne on slashin kaa jotain frendejä, ja ne oli pyytäny sitä siihen mut ei menny...sit se duunaili sen toisen gunnari kitaristin kaa jotain juttuja kahestaan ku gunnarit oli hajonu...mut en muutenkaan pidä gunnareista erityisemmin... Paskat, wylde on ite sanonu. Yks juttu meni näin. Ozzy oli joskus pyytäny wyldee johonkin kiertueelle. No wylde sitten sano ozzylle että en mä voi, mä odotan GNR:ltä vastausta. Ja ozzy oli aina vaan soitellu ja soitellu ja Wylde vaan oli odottanu GNR:n vastausta. Sitten ozzy oli sanonu lopulta, että nyt mun pitää ottaa sitten toinen kitaristi. Taispa sieltä gnr:ltä tulla sitten kielteinen vastaus. Ja mä olen lukenu näitä juttuja monesti, missä wylde valittelee kun ei päässy GNR:N Että varmasti on, ja aika kuumeisestikkin jos on ozzyn kanssa kieltäytyny kiertueelle kun on odottanu vastausta, ottaako gnr wylden vai ei. Millekkäs sun tieto berustuu? | |
![]() 10.09.2003 23:48:39 | |
Paskat, wylde on ite sanonu. Yks juttu meni näin. Ozzy oli joskus pyytäny wyldee johonkin kiertueelle. No wylde sitten sano ozzylle että en mä voi, mä odotan GNR:ltä vastausta. Ja ozzy oli aina vaan soitellu ja soitellu ja Wylde vaan oli odottanu GNR:n vastausta. Sitten ozzy oli sanonu lopulta, että nyt mun pitää ottaa sitten toinen kitaristi. Taispa sieltä gnr:ltä tulla sitten kielteinen vastaus. Ja mä olen lukenu näitä juttuja monesti, missä wylde valittelee kun ei päässy GNR:N Että varmasti on, ja aika kuumeisestikkin jos on ozzyn kanssa kieltäytyny kiertueelle kun on odottanu vastausta, ottaako gnr wylden vai ei. Millekkäs sun tieto berustuu? netistä luin...ylläri... no tokkopa tolla nyt niin vakavaa merkitystä on, ainekaan mulle...wylde on wylde ja ei siitä muutu... mut joo... ite kans mietin et ostanko tommosen jubileen 2555 jubileen, mut sit tuli ostettua tommonen marsun jmp super lead 100 vm.70....eikä oo tarvinnu katua yhtään.... en oo kuitenkaan tommosta jubileeta koklannu...mut oon tohon tyytyväinen... marsuthan on melkeen poikkeuksetta aina hyviä, siis ainakin putki marsut... | |
![]() 11.09.2003 11:26:29 | |
löysin tämmösen artikkelin, ei nyt niin öky katkeralta kuulosta... DF- I heard that Axl wanted you to play in Guns and Roses? ZW- I played some gigs with them. He was the coolest guy. I mean the two best front men in the business are Ozzy and Axl, and I got the chance to play with both of them. I have so much stuff going on that I just didn't have the time. I just did another interview and they said they heard I wanted my own bus and five million or some thing to be in GNR. I was like, "are you nuts, I wouldn't do it for less than eight". I mean, give me a little credit here. lainasin tuolta:http://heavymetal.about.com/library/weekly/aa101499.htm no oli miten oli...ei enempää siitä... | |
![]() 16.09.2003 05:37:43 | |
It was during this time that Zakk began jamming with a few of the guys from Guns N Roses. Several songs were demoed with the band, including a song with an early version of the riff for "The Rose Petalled Garden." Zakk was torn between joining Guns N Roses, and touring with Ozzy. He waited too long, and Ozzy eventually hired a guitarist by the name of Joe Holmes for the Ozzmosis tour. Zakk received a message from Guns N Roses that his services would not be needed. lainaus: www.blacklabelsociety.net | |
![]() 16.09.2003 08:04:23 | |
It was during this time that Zakk began jamming with a few of the guys from Guns N Roses. Several songs were demoed with the band, including a song with an early version of the riff for "The Rose Petalled Garden." Zakk was torn between joining Guns N Roses, and touring with Ozzy. He waited too long, and Ozzy eventually hired a guitarist by the name of Joe Holmes for the Ozzmosis tour. Zakk received a message from Guns N Roses that his services would not be needed. lainaus: www.blacklabelsociety.net jossain sanottiin, et koko sonic brew levy ois tehty gunnareille...oishan ollu jännän kuulosta matskua....parempi et meni näin et teki ite sen levynsä...tais just olla tuolla label netissä... | |
![]() 30.09.2003 16:03:52 (muokattu 28.07.2004 18:10:29) | |
Kiva tietää :) Ostin mustan 2553:n tossa pari kuukautta sitten. Hinta oli 500 euroa. huuto.netistä huusin humalapäissäni mustan 2550:n. Joskus omistin sen hopeisen 2550:n ja vitutti kun menin myymään. 3000mk maksoin nupista ja saman sarjan 4x12" skobesta sillon joskus. Nyt joutu maksamaan 550e nupista :/ Mutta on ehdottomasti omaan korvaan parhaita vermeitä nuo jubileet, ja särö on mielestäni HELVETIN hieno ko. malleissa, ja sopii rankempaankin menoon loistavasti.. enkä nyt tarkoita rankalla mitään bodomeja ym dimmu burgereita, niille pojille on ihan omat vehkeet. Todella hienoja pelejä siis, tosin kaikki kuuluu läpi, eli aivan kaikki tumpelot ei välttämättä tykkää, koska mokat/virheet kuuluu läpi. Mutta osaaville omiaan nuo. vähän offtopik mutta kuitenkin, meinaatteko että nuo juhlavuodelta varastoon jääneet ja mustalla päällysteellä varustetut jubileet olisivat jotenkin arvokkaampia ehkä tulevaisuudessa? ovat ainakin törkeen makeen näkösiä, musta päällyste ja hopea namiskuukkelilevy (vittufuck mikä sana). vierivä kives ei sammaloidu. | |
![]() 18.11.2003 21:27:43 | |
Kiva tietää :) Ostin mustan 2553:n tossa pari kuukautta sitten. Hinta oli 500 euroa. Ite ostin harmaan 2553:n (siis sekä nuppi, että kaappi), hinta 400 egee... (Aiheen vierestä, mutta piti päästä kertomaan) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)