Teijo K. 16.05.2006 09:50:35 | |
---|
Teillä ei ole kuluja? No ei kai jos isi kuskaa keikalle. ;) Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä |
BigPapa 16.05.2006 09:52:10 | |
---|
Mitä prklttä...saaks keikoista rahaakin? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
PnukBassist 16.05.2006 10:10:39 | |
---|
Mäkin oon joskus kännissä soittanut paremmin kuin koskaan... Mulla on kännissä soitto jääny vähän vähemmälle kun viime kesänä soitettiin Tampereen Klubilla hiukka huppelissa. Suurin paikka missä oon ikinä soittanu ja tempaisin alle muutaman bisukan ja pullollisen brändyä (tai olisko ollu puolitoista, en oikein muista) ja soitto meni aika huonosti. Joku kyrpiö oli kirjoittanut settilistaan biisien nimet ihan sillee kuin ne oikeasti kirjoitetaan niin enhän minä tiennyt mitä soittaa. Ite kun kirjoitan yleensä jotain "se biisi missä on hauska välikohta" tms. Siinä sitten kesken jonkun biisin tulee kitaristi huutamaan että mitä vittua minä teen kun soitin ihan väärää biisiä. Hävettihän se vähän, me kun oltiin vielä sen ska-iltaman ainut punkinpi bändi. Muutenkin taisi se ilta mennä bäkkärin osalta aika kaaokseksi, Jimoleon varmaan muistaa myös...? Enivei, tämän offtopic-tarinan opetus oli että brändy on hyvää ja Klubin vierestä Olokkosen grilliltä saa hyvää asiakaspalvelua. Myynnissä Ibanez SR800 |
hollmi-5 16.05.2006 10:30:20 | |
---|
Mitä prklttä...saaks keikoista rahaakin? Savonlinnassa oli aikoinansa basisti, joka otti koko orkan liksan useammankin kerran. Se ainakin sai rahat. Olisiko teidänkin orkesterissa "puhaltaja"? Ehkä eniten keikan tilaajalle tuli kuluja, kun menimme Bosniaan pistokeikalle. Järjestäjä maksoi lennot. Ilmastoitu bussi kuljettajineen oli käytössä. Majoitusta useammassakin pisteessä. Safkat ja ruokajuomat neljä päivää koko ajan "on the house". Liksaakin jäi käteen. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Itse asiassa aikoinaan Cantina Westissä oli ihhan huikeet palkkiot.Ei kehtaa ees sanoo kun saatiin kaikki lipputulot, tehtiin Pe-La peräkkäin siellä.Ei sen pualeen kullä turneeltakin tuli kun järjestäjät maksoi majoitukset, safkat ja juomaa keikan jälkeen.Oli oma firmakin silloin ja liikevaihto oli ihan sanoisko iso. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ville.K 17.05.2006 18:42:32 | |
---|
saaks keikoista rahaakin? tätä itekki mietin ku tuota ketjua luin.. mutta toisaalta, eipä meillä oo keikkojakaan :D Häh?!? Sanoksä jotain? |
heena 17.05.2006 21:49:16 | |
---|
No ei kai jos isi kuskaa keikalle. ;) niinpä niinpä ite tarvii vaan palloilla paikalle ;> jalat taskuun ja pyörimään vaan, evripadi. |
hollstro 17.05.2006 23:06:40 | |
---|
Mun suurin keikkapalkkio oli ihailija jonka ympäri ei kädet ylettäny. Tämä oli vuonna 1979 ja sen jäkeen on ollut pienemmät palkkiot. |