Ali 15.05.2006 23:03:27 | |
---|
Kunnon "maailma pelastuu"- melodioita taas. Heh, hauskasti ja osuvasti sanottu. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Onko tämä nyt sitten uusiuusibiisi, vai pelkästään wrestlingiä varten tehty boonusraita? |
Skebameizi 16.05.2006 14:09:58 | |
---|
Mun mielestä ainakin täysin yhdentekevä ralli. Kuulosti ihan joltain sinkun B-puolelta... Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
Ali 16.05.2006 21:08:01 | |
---|
Onko tämä nyt sitten uusiuusibiisi, vai pelkästään wrestlingiä varten tehty boonusraita? Toivottavasti juurikin vain tätä wrestling-levyä varten tehty biisi. Onhan tossa pääriffissä kyllä sitä wrestling-meninkiä. :D "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
aleksi 17.05.2006 04:01:19 | |
---|
Se on todennäköisesti ihan sama mille julkaisulle tämä uusi biisi on menossa. Albumi tulee kuitenkin sisältämään 11-12 toisintoa tästä. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Vicious 18.05.2006 08:41:53 | |
---|
Suurin osa porukasta on haukkunu biisin lyttyyn nii pitääpä ite hehkuttaa. Aivan mahtava biisi! Tykkään etenkin nuista Howardin kliinilauluista . Kertsi on piisin mahtavin kohta IMO. Onko porukka kattonu sitä KsE:n dvd:tä ? Mahtavan hulvaton meininki tyypeillä ja mukava kuulla AoJB:n biisejä Howardin laulamana. lämmintä. -sanoi kettu napalmista |
Exhausted 18.05.2006 11:41:03 | |
---|
mukava kuulla AoJB:n biisejä Howardin laulamana. mun mielestä ei kyllä vedä niitä kovin hyvin |
migreeni 20.05.2006 13:12:39 | |
---|
Ihan hyvä biisihän toi on. Kesti vähän aikaa päästä messiin. |
thescientist 20.05.2006 15:37:07 | |
---|
Miksiköhän mulla on sellainen fiilis että olen kuullut tämän biisin ennenkin? Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |