Aihe: Jimi Hendrix?
1 2 3 4 5
blyysi
16.05.2006 11:34:49

Mikähän oli Albert Kingin tautisten venytysten salaisuus..? Otis Rush on myös yksi vanhemman polven kaveri, joka soittaa väärin päin. Hän ei tosin varsinkaan alkuaikoina "hyödyntänyt" sitä venytyksissä yhtä paljon kuin Albert King.
I ain't nothin' but a player
Friedman
20.06.2006 22:16:34
Jimin biisejä kun reenaa nii luulen että niissä kestää kauemmin kuin missään muussa biisissä.
Jos siis reenaa sen oikein.
"Alkoholilla ei muuten ole sitten mitään tekemistä oman kuvan oikean yläkulman ilmeen kanssa." hullu_ ukko Älä huoli, ei se äiti tuu tänne kattoon.:)
diabami
20.06.2006 22:37:02
Jimin biisejä kun reenaa nii luulen että niissä kestää kauemmin kuin missään muussa biisissä.
Jos siis reenaa sen oikein.

Eihän niissä paljon samoja juttuja toisteta. Rytmithän on paljon monipuolisempia kuin esim. hevibiiseissä.
Friedman
21.06.2006 11:30:34
Näinhän se on.
"Alkoholilla ei muuten ole sitten mitään tekemistä oman kuvan oikean yläkulman ilmeen kanssa." hullu_ ukko Älä huoli, ei se äiti tuu tänne kattoon.:)
Puavali
21.06.2006 11:58:09
Eihän niissä paljon samoja juttuja toisteta. Rytmithän on paljon monipuolisempia kuin esim. hevibiiseissä.

Tuo rytmiikka on vaikeutena niissä aloittelijalle ja pitemmälle ehtineellekin. Jos ei ole, on soittaja lahjakas.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)