Aihe: Krapula Inspiraatio vai Ei??
1 2 3
Skebameizi
15.05.2006 17:48:22

Outoa, sillä mulla juttu on aivan päinvastoin. Vaikka olisi kaikkien aikojen superjysäri ja ei pääsisi edes sängystä ylös, niin kitara viihtyy sylissä enemmän kuin tavallisina päivinä. Samalla syntyy usein melko paljon uusia riffejä, ja biisintynkiäkin.

Sama täällä.
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna?
Kitarisoija.
15.05.2006 19:28:28

Lähinnä tuskabluussia tulee soiteltua tunteella..
Bertrand
15.05.2006 19:45:27
Parhaat laulut tehdään katkaisuhoidossa.
Juzpe
15.05.2006 21:20:10

Ei se kanuuna ny niin kauhee inspiksen lähde oo... mä vaan juan niin vitusti viinaa että jos ei gänässä tai darrassa soittas/ pystys soittamaan, soittaisin noin 75% wähemmän skebaa.

nimim.

"torstaista asti ryypännyt"
"...toinen osa havaitsee peniksettömyyden ja toinen kieltää sen." - Sigmund S. Freud 1938
TheSimpsoni
15.05.2006 21:39:01
päässä kyllä darrassa pyöris vaikka mitä vaan ku kokeilee soittaa niin saatana että on kyllä väpelöt käet. Ei lähe niin millään.
Jii
15.05.2006 22:32:09
Darrassa ja känässä soittaminen on turhaa. Pää ja raajat toimii muulloin paljon paremmin.
Birth, copulation and death. Is this your life?
Ossi
15.05.2006 23:30:45 (muokattu 15.05.2006 23:38:21)

krapulassa on kyllä vedetty parhaita treenejä mitä ikinä..

Mulla on samanlaisia kokemuksia. Jää turha yrittäminen ja krumeluurit pois kun ajatus ei oikein kulje. Soitto pelkistyy vaistomaisesti vain oleellisimpiin juttuihin, jolloin homma yleensä toimii paremmin kuin otsa kurtussa säätäen. Taimikin on paremmin hanskassa kun sitä ei ajattele.

Nuo omakohtaiset kokemukset eivät perustu muistikuviin sen hetkisistä fiiliksistä vaan korvat raparperinlehtinä kuunneltuihin treenitaltiointeihin. - Makeinta on tietysti kun saa musan toimimaan ilman ulkopuolisia apuja, valppain aistein kuten homma menee ammattilaisilla. Olen tosin ihmeekseni kuullut, että pro-porukoistakin löytyy niitä, jotka ottaa joskus. Mut varmaan kuitenkin vaan ihan vähä...
Flow
16.05.2006 14:30:18
Krapulassa ei tee edes mieli kuunnella musiikkia. Sitä vaan haluaa laittaa verhot kiinni, sammuttaa valot ja mennä sängyn alle piiloon.
Pahamaailma pois kato...En minä halua kuulla muiden ongelmista laulun muodossa krapula aamuina...Instrumentaalimusiikki kyllä käy mutta sitäkin harvemmin jaksaa, kun se käy korville kuitenkin...
Eli krapula ei todellakaan ole minulle minkäälainen inspiraatio:)
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Artist
16.05.2006 16:04:49
Sopivassa krapulassa lähtee hyvin. Liian voimakkaassa ei.

Vaikka mieluiten soitankin selvinpäin, tein viime kesänä mielenkiintoisen havainnon. Ns. toisen päivän kännissä lähtee vielä paremmin kuin krapulassa.
"And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night"
Moimies
17.05.2006 17:56:44
Ns. toisen päivän kännissä lähtee vielä paremmin kuin krapulassa.

Siinäpä se. Edellisestä päivästä on siis jääny krapulafiilis mut krapulaolo on juotu pois tai jotai sinnepäi.
Heviä Perkele! Niijoo, moi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)