Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ollikainen
10.05.2006 20:04:55 (muokattu 10.05.2006 20:06:49)

itse asiassa ne niittirannekkeita käyttävät pikku'hewarit' on vielä typerämmän näkösiä kuin pinkkiin pukeutuvat hipit.

Niin ovat, semmoisia ylilaihoja rumia finninaamaisia stratovaarius hevareita. Se on kyllä niin että kaikki niitti jutut on huomion hakua ja naurettavaa. Ja sitten ne pitkät nahkatakit tuollaisten päällä, ei sovi todellakaan naurettavaa sanon minä.

Yksi parhaista kavereistani pukeutuu pinkkiin ja on ja myöntää olevansa metroseksuaali, silti hän kuuntelee heviä. Lempibändit ovat Cannibal Corpse ja Slayer. Että ei se pukeutuminen mitään merkkaa.

Edit: Ja sana hevari vituttaa suuresti että rajoittakaa sen käyttöä.
Ei mitään...
kassper
11.05.2006 02:28:46

Hmm.. Mietinpä tässä asukokonaisuutta itselleni. Tuo musiikkimaku kun sattuu menemään Mozartista drum'n'bassin kautta Rotten Soundiin. Pitänee joskus kokeilla sovittaa asuun koko musiikin kirjo. Kommentit tulee kyllä olemaan luokkaa "Ootko joku vitun pelle. Yrität vissiin nuolla kaikkien persettä." etc.

Joten pukeudun mukavasti ja jätän sen musamaun julistamisen verbaaliselle tasolle, jos tarvetta ilmaantuu.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Markley
12.05.2006 16:57:59
Ei mun mielestä sillä pukeutumisella ole mitään merkitystä musiikkimaun kanssa, jos itse ei halua. Mun omastakin olemuksesta tulee mieleen joku räppäri vaikka soittimessa pauhaa dragonforce.
Mitä vain
Iscariah
15.05.2006 17:20:34
Niin ovat, semmoisia ylilaihoja rumia finninaamaisia stratovaarius hevareita. Se on kyllä niin että kaikki niitti jutut on huomion hakua ja naurettavaa. Ja sitten ne pitkät nahkatakit tuollaisten päällä, ei sovi todellakaan naurettavaa sanon minä.

Yksi parhaista kavereistani pukeutuu pinkkiin ja on ja myöntää olevansa metroseksuaali, silti hän kuuntelee heviä. Lempibändit ovat Cannibal Corpse ja Slayer. Että ei se pukeutuminen mitään merkkaa.

Edit: Ja sana hevari vituttaa suuresti että rajoittakaa sen käyttöä.

oikein. myös tuo editissä oleva sanoma on mitä suuremmissa määrin totta. typerä sana. typerät ihmiset. vittu. minä menen kaljalle
Humppajussi
15.08.2006 11:17:48
Mun mielestä Cannibal Corpse ei ole true-porukan bändi ensinkään. Death metal ei ole ns. true-musiikkia.

ONPAS!!!! Tunnen yhen troo-äijän joka on kova deathmedal-mieshshshshshs!11
Sijuk
15.08.2006 14:50:43

Kaikki hevarit punkkarit sun muut rokkarit on teeskentelijöitä!

Jaahas...

Virhe! Tyhmä tai liian hämmentynyt vastaaja!
Nieby
16.08.2006 07:42:34
no mei koulussa on semmonen vempula, joka pukeutuu suunnillee joka toinen päivä hoppariks ja joka toine päivä rokkariks.. onhan se outoa, kun ei osaa päättää.
Junkie
16.08.2006 14:31:07
Eikä pidä. Pukeutuu vain niin kuin haluaa.

Ite kuuntelen kans laidasta laitaan musiikkia, vaikka viime aikoina on tullut vähän enemmän tuota ns. rankemman puolen musiikkia kuunneltua ja tätä myöten on vähän mustempaakin pukeutumisessani ollut. Enpä menisi kuitenkaan sanomaan, että kuuntelemani musiikin takia nuin pukeudun. Pukeudun miten pukeudun, koska satun pitämään käyttämieni vaatteiden tyylisistä vaatteista :)
No shit, Sherlock Ihan Mukavien Ihmisten Kilta, jäsen #38
Milkop
16.08.2006 15:10:03

Tykkään blackmetallista, deathmetallista, reggaesta, funkista, klasarista, räpistä, kantrista, rokista, popista... Pukeudu siinä sitten musiikkimaun mukaan :D Eli ei pidä, jokainen pitäköön niitä rytkyjä joita haluaa, musiikista riippumatta.
Juustonaksu
16.08.2006 16:26:39
Tykkään blackmetallista, deathmetallista, reggaesta, funkista, klasarista, räpistä, kantrista, rokista, popista... Pukeudu siinä sitten musiikkimaun mukaan :D Eli ei pidä, jokainen pitäköön niitä rytkyjä joita haluaa, musiikista riippumatta.

Sama. Itse pidän melkein kaikista metallin ja hevin muodoista, bluesista, rockista, jazzista, klassisesta, reggaesta, ambientista, funkista ja jostain kivasta soulista. En todellakaan halua/aio pukeutua minkään musiikkimaun mukaan. Yleensä pukeudun vain mustaan, koska mustia vaatteita on melko helppo ostaa - ne kun sopivat oikeastaan melkein kaikille. Niittejä sunmuuta skeidaa en päälleni laittaisi, noloa touhua, mutta kukin tavallaan.

Koskaan ei tarvitse pukeutua tietyllä lailla vain siksi, että sattuu kuuntelemaan vaikka deathmetallia. Aina saa ja kannattaa pukeutua, miten itse haluaa. Ei kuten muut tai miten "musiikkimaku velvoittaa".
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Lento-V-mies
16.08.2006 20:03:32
No ei pidä, mutta ei se ihmistä pahenna jos pukeutuu musiikkimaun mukaisesti.. tai no jaa ;) Ei mut kyllä mun mielestä on vaan plussaa jos pistää jotain vähän erikoisempaa päälle eikä kule lauman mukana, semmonen on pöljää. Tämä tietysti koskee myös musiikkimaun mukaisesti pukeutuvia ;)
Schnowotski
17.08.2006 23:28:23

Eihän musiikkimaun mukaan pukeutuminen tarkoita että jonkin genren mukaan pukeutuisi, vaan että pukeutuu musiikkimaun mukaan, meni se sitten webernistä viikatteeseen tai iniquitysta miles davisiin. Eri asia sitten kuinka ennustettavaa enää pukeutuminen on kun kuuntelun kirjokin on niin laaja, mutta mikseipä se sama maku, joka kuunneltavan musiikinkin valitsee, vaikuttaisi myös pukeutumiseen - mutta, kuten mainittua, musiikillisesti laajalta kuuntelevilla ne päänsisäiset prosessit ovat monimutkaisempia (mikä ei ole arvokysymys toki) kuin "olen hevari, pukeudun mustaan".

Anteeksi jos menee jo liian provosoivaksi, mutta uskaltaisin jopa väittää että nimenomaan laajalta kirjolta musiikkia kuuntelevat nimenomaan pukeutuvat makunsa (johon kuuluu sekä musiikki- että vaatemaku) mukaan kun taas tiettyyn genreen selvemmin fakkiutuneet sosiaalisten paineiden tai odotusten vuoksi. Ja muistutetaan nyt että tämä on yleistys ja oikeassa maailmassa on harmaan sävyjä mustan ja valkoisen välissä - värejä ei perkele ole näkynyt enää vuosiin.
-Kirjoittaja on skribentti
"Tässä kappaleessa ei ole yhtään turhaa säveltä" "Ei tietenkään - se on sarjallinen struktuuri."
Keppis
18.08.2006 22:11:04
Kyllä pitää ehdottomasti.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
rheinone
19.08.2006 03:21:29
Kyllä pitää ehdottomasti.

Itseasiassa olen kyllä hyvin pitkälti aivan samaa mieltä. Pulipäät tyylin matti vanhanen eivät mun silmissä ole uskottavia rokkänroul-heeboja. Sama uskottavuus/luottamuspula koskee kaikkia bisnesmies-toni-look-jamppoja ihan nykypäivän Ian Gillanista lähtien.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
jomppu
19.08.2006 09:30:57
Mulla on mustat reisitaskushortsit ja musta t-paita päällä, mitä musiikkia kuuntelen? Oma mielipiteeni kysymykseen on, miksei. Helpottaahan se kovasti ihmisten "arviointia" ja ennakkoluulot on tietysti hyvä pitää mielessä. Ja ainahan tietyn musiikkityylin edustajat ovat pukeutuneet tietyllä tavalla. Tietysti jokainen suht tervejärkinen ihminen pukeutuu niinkuin itse parhaaksi näkee.
"siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
Progressor
19.08.2006 09:59:32
Miten minun pitäisi pukeutua, kun tykkään progesta?
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
Roitto
19.08.2006 10:06:39
Miten minun pitäisi pukeutua, kun tykkään progesta?

no kokeilevasti tietenkin. Tiedäthän, perunasäkkejä, isoja ja värikkäitä hattuja, erikoisia väriyhdistelmiä, kompleksikorkokenkä toisessa jalassa ja toisessa keilakenkä ja sellatti.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Progressor
19.08.2006 10:24:49
no kokeilevasti tietenkin. Tiedäthän, perunasäkkejä, isoja ja värikkäitä hattuja, erikoisia väriyhdistelmiä, kompleksikorkokenkä toisessa jalassa ja toisessa keilakenkä ja sellatti.

Niin sen kai täytyy olla. Ja jos tyylistäni ei pidetä, voin aina vedota muiden ihmisten ahdasmielisyyteen. Tästä se lähtee!

...

Tai ehkäpä pysyttelen sittenkin vain viisinollaykkösissä ja T-paidassa kuten ennenkin.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
waldemarx
19.08.2006 11:36:42
Jos otetaan vaikka esimerkiksi Disco Ensemble, niin kyllähän niistä näkee päältä päin millasta musiikkia mahdollisesti on luvassa. Jo pelkkä hiustyyli. :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)