Gypsy 14.05.2006 23:40:22 | |
---|
Terve Törmäsin tossa coda musicia katellessa Tokain LS150:iin. Jotain uusia lapioita. Aika hyviltä näyttää specseiltään ja coda musicissa hinta oli 749 puntaa. http://www.tokai-guitars.co.uk/guitars/new_models/LS-150.jpg Kansi on kuulemma kokopuuta eikä viilu. Jotkut oli laukkujakin saanu mukaan, en tiedä tuleeko vakiona. Eipä tässä muuta, ajattelin vaan ilmottaa jos joku on laittamassa rahansa johonkin LS120:een tai 200:een. |
ollikainen 15.05.2006 15:06:48 | |
---|
Terve Törmäsin tossa coda musicia katellessa Tokain LS150:iin. Jotain uusia lapioita. Aika hyviltä näyttää specseiltään ja coda musicissa hinta oli 749 puntaa. http://www.tokai-guitars.co.uk/guitars/new_models/LS-150.jpg Kansi on kuulemma kokopuuta eikä viilu. Jotkut oli laukkujakin saanu mukaan, en tiedä tuleeko vakiona. Eipä tässä muuta, ajattelin vaan ilmottaa jos joku on laittamassa rahansa johonkin LS120:een tai 200:een. Oho, on muuten hieno vehje. Ei mitään... |
|
Rypsolisti 15.05.2006 19:21:33 | |
---|
Tosi hieno Les Pauli. Harmi vaan että nyt ei voi hankkia kun Fenderin Strato on tulossa taloon mutta ehkä sitten ens kerralla voisi Tokain Les Pauleja kattoa. |
littlemick 16.05.2006 01:24:18 | |
---|
Vautsi, mitähän tällanen Gibsonin-tappaja maksaa suomessa? Täytyypi laitella musamaailmaan meiliä joskus. |
littlemick 16.05.2006 02:15:21 | |
---|
Sorry hienoinen aiheesta poikkeeminen. Tuo näyttää kyllä paperilla mainiolta vekottimelta, ja love rockeja testailleena vetää Tokai mielestäni helposti vertoja esikuvalleen, mutta mulla on tälläkin hetkellä yksi Tokai love rock ja olen miettinyt jospa luopuisi siitä. En oikeen tykkää Tokain tyylistä kopioida järjestelmällisesti muiden mallistoa, kun vilkasee Tokain kataloogia näyttää se joltain Gibsonin ja Fenderin yhteiskataloogilta. Mikähän tollaisen japanin love rockin käypä arvo on tänä-päivänä? Mallinumeroo en tarkalleen muista, joko ls-60 tai ls-65. Jokatapauksessa kitara on vuosimallia 2002, plain-toppi eli ei sitä loimuviilua ja runko-osa ja kansi molemmat kahdesta palasta veistettyjä. Kitarasta maksoin muistaakseni 1050 euroo laukun kera, mikä muistaakseni lähenteli silloista ovh:ta kun ei musamaailmasta saanu oikeen tingittyä tai sit olin huono tinkimään, nykyäänhän noiden hinnat on tainnut vähän pudota. Ainii kitara on vasuri. |